פרסומות מקוונות בראש חוצות: אדובי השיקה יישום חדש - שלט פרסום אינטראקטיווי

אדובי, הידועה כחברה שהביאה לעולם את פוטושופ ואקרובט, הציבה את השלט בכיכר יוניון בניו יורק

הראלד טריביון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הראלד טריביון

מאת מריה אספן

תוכנות אדובי הן כלים מוכרים וידועים לכל אדם שמתעניין בעיצוב על גבי מחשב. אך כאשר החברה החליטה לשווק את חבילת התוכנה קריאייטיב סוויט 3, אדובי נפרדה לרגע ממסך המחשב לטובת הרחובות הסואנים של ניו יורק.

כאשר אדם זה נע לאורך הקיר, מופיעים תכנים גרפיים ומוסיקליים שתלויים במרחק ובקצב ההליכה של האדם. כשהולך הרגל מגיע לסוף הקיר, "העיצוב" שלו הושלם ומופיע המסר של מסע הפרסום: "יצירתיות: עד כמה שאתה רוצה".

הקיר, בגובה של יותר משני מטרים וברוחב של כחמישה מטרים, יועבר בתחילת אוגוסט לכיכר פיקדילי בלונדון. הקירות הוקמו כחלק ממסע פרסום מקוון שהחל בחודש שעבר, לאחר ששה חודשים של פיתוח על ידי סוכנות גודבי, סילוורסטיין & פרטנרס. הסוכנות, חלק מקבוצת אומניקום, החלה לעבוד עם אדובי כבר ב-2001.

הדרך הטובה ביותר לחוות

הפרסומות המקוונות של ערכת התוכנה איפשרו לגולשים לשלוט בגרפיקה שמופיעה על באנר הפרסומת באמצעות תנועת העכבר. "הדרך הטובה ביותר לחוות היא באמצעות המדיום האינטראקטיווי", אמרה אן לואנס, סגנית נשיא בכירה באדובי. "אתה רוצה ליצור קשר עם לקוחותיך ומסע הפרסום מאפשר להם חוויה אינטראקטיווית יצירתית".

מסע פרסום זה הוא הראשון שהגתה לואנס מאז שהצטרפה לחברה בנובמבר, לאחר 20 שנות עבודה באינטל, שם פיקחה על מסעות הפרסום "Intel Inside". לואנס ואדובי לא פירטו בנוגע לעלות מסע הפרסום, אך ציינו שהוא הגדול ביותר מעולם שהופק בעבור החברה.

קריאייטיב סוויט 3 כוללת תוכנות אדובי קלאסיות כמו פוטושופ ואילוסטרטור, ותוכנות שירשה החברה לאחר רכישת מקרומדיה - למשל דרימוויבר ופלאש.

על אף שמעצבים גרפיים ומפתחי אתרים הם קהל היעד המקצועי של התוכנות, גם חובבים שמעוניינים להעלות סרטונים ליו-טיוב או לשפץ את אלבום התמונות, עשויים להשתמש בתוכנות אלה.

"הרשתות החברתיות הביאו לגידול משמעותי בתכנים האישיים שמיוצרים באינטרנט", אמרה לואנס. "אנחנו די פופולריים במסגרות אלה".

את הקיר האינטראקטיווי פיתחה חברת אובסקורה דיגיטל שפיתחה מוצרים דומים גם בעבור חברת המכוניות סאטורן וחברת hp. הרעיון מאחורי הקיר היה ליצור "חוויית משתמש לאדם בודד ולקהל גדול במקביל", אמר טרוויס טרלקל מאובסקורה דיגיטל.

לפי ליסה ברדנר, אנליסטית בכירה בפורסטר ריסרץ', הביקוש מצד צרכנים לפרסום אינטראקטיווי עזב מזמן את עולם האינטרנט וגלש לעולם האמיתי. "אם אתה מסתכל באינטרנט או בחנויות, אתה רואה דבר אחד: משווקים וזבנים שמנסים להגביר את חווית הקנייה", היא אמרה.

ואולם חשוב להגביר את החוויה של האנשים הנכונים. לואנס מספרת שבאדובי התכוונו במקור להציב את הקיר דווקא בכיכר טיימס, בשל הולכי הרגל הרבים, אך לבסוף נבחרה כיכר יוניון ששוכנת במרכזו של רובע של גרפיקאים ומעצבים.

"רצינו ליצור את הבאזז הנכון בקרב האנשים הנכונים", אמרה לואנס. "היה חשוב לנו לפנות ליותר אנשים נכונים ולא סתם ליותר אנשים".

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

כתבות מומלצות

גילעד אלטשולר

אלטשולר שחם חזר להוביל - ומי בתחתית? תשואות קרנות ההשתלמות לחודש יולי

סוחר בוול סטריט. יכול להיות שזעזוע האינפלציה הנוכחי הוא רק ראשון מני רבים

מציאות חדשה או תקלה היסטורית? אסטרטגיית השקעות בת 20 שנה בסכנה

יש ענפים שבהם עליית השכר מחווירה בהשוואה לביקוש

לזה אתם קוראים העלאת שכר? המעסיקים שימשיכו לרעוב לעובדים

יהונתן כהן

פי 150 צ'קים חוזרים: הנורות האדומות שלא נדלקו בגיבוי, ואיך איבד יהונתן כהן את רוב ההשקעה

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker

כתבות שאולי פספסתם

נעה ברויאר. "שתיתי יין עם חברות, וחברה אחת הציעה לי להתמחות בלחם. כעבור חודשיים מצאתי עבודה במאפייה"

"אני חיה קצת כמו אזרח ותיק. ויתרתי על חופשות וכסף, אבל אני שמחה יותר"

פרייבט אקוויטי

התעשייה שמוצצת את לשד הכלכלה האמריקאית גדלה ללא מעצורים