ה-BBC שילמה יותר מ-600 אלף ליש"ט בגין תביעות עובדים בשנה שעברה - וול-סטריט וגלובל - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

ה-BBC שילמה יותר מ-600 אלף ליש"ט בגין תביעות עובדים בשנה שעברה

רשות השידור הממלכתית של בריטניה הפסידה רק בתביעה אחת שלא הוסדרה מחוץ לכתלי בית הדין לעבודה

תגובות

ה-BBC שילמה ב-2010 יותר מ-600 אלף ליש"ט להתמודדות עם תלונות ותביעות עובדים, כל עולה מנתונים שפירסמה רשות השידור הממלכתית. לפי הנתונים, שילמה הרשות 379,125 ליש"ט לעובדים עצמם על מנת להסדיר תביעות, ו-203,627 ליש"ט, לא כולל מע"מ, לעורכי דין חיצוניים שטיפלו בתביעות. 24,386 ליש"ט נוספים, לא כולל מע"מ, שולמו לכיסוי הוצאות משפט של תובעים.

מדובר בסכום כולל של למעלה מ-640 אלף ליש"ט, אך סכום זה אינו כולל את עבודת עורכי הדין המועסקים על ידי החברה, ואינו כולל גם תביעות נגד BBC וורלדווייד, הזרוע המסחרית של הרשות.

בשנה שעברה הוגשו נגד BBC למעלה מ-30 תביעות עבודה, דיווחה הרשות, בתגובה לבקשת פרסום מצד העיתון "אינדיפנדנט" במסגרת חוק חופש המידע בבריטניה. 22 מהתביעות הוסדרו, 5 בוטלו, ו-4 עדיין נמשכות, באחת ניצח ה-BBC, ואילו באחת נענו מרבית תביעות המתלונן.

ה-BBC נאבק באחרונה בתביעה מתוקשרת של מגישת התכנית "קאנטריפייל" מרים או'ריילי, שטענה כי הופלתה על רקע גיל ומין כאשר לא קיבלה משרה בגרסה מחודשת של התוכנית. ה-BBC מכחישה את הטענות. דובר ה-BBC אמר כי רק לעתים נדירות תביעות נגד הרשות מצליחות, והוסיף כי "לעתים בחרנו להגיע להסדר מהיר, במקום לצבור עלויות משפטיות גדולות, על מנת להשתמש על הצד הטוב ביותר בכספי משלמי המסים".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#