סוכנויות הידיעות

קרוב לוודאי שהבריטים לא יתגעגעו לצפייה בפוקס ניוז. החברה האם של הערוץ, פוקס המאה ה-21 שבבעלות רופרט מרדוק, הודיעה ביום שלישי כי היא מבטלת את שידורי הערוץ בבריטניה בגלל רייטינג נמוך. "פוקס ניוז מתרכזת בשוק האמריקאי ומיועדת לצופה האמריקאי. הגענו למסקנה שהמשך שידור הערוץ בבריטניה אינו תואם את האינטרסים המסחריים שלנו", מסרה פוקס המאה ה-21 בהצהרה ל-CNN.

לעומת זאת, המבקרים טוענים כי החלטת החברה להוציא את הערוץ מבריטניה היא ניסיון לרכך את הצעת הרכש שהגישה פוקס לרשת סקיי הבריטית. בבריטניה חוששים כי רכישת סקיי תעניק למרדוק יותר מדי כוח בשוק התקשורת הבריטי. איל התקשורת שולט כבר בשלושה עיתונים בבריטניה: סאן, סאנדיי טיימס וטיימס.

ביוני הודיעה שרת התקשורת הבריטית, קארן ברדלי, כי היא השתכנעה שההצעה של פוקס המאה ה-21 של מרדוק עשויה להעניק למשפחתו השפעה מוגזמת על התקשורת, וזאת אחרי שאופקום, רגולטור התקשורת במדינה, פירסם את דעתו על העסקה. בעקבות הביקורת הודיע מרדוק כי הוא דוחה את ההשתלטות על סקיי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker

על סדר היום