רבקה ברוקס קיבלה פיצויים בשווי 10.8 מיליון ליש"ט

המנהלת לשעבר של זרוע העיתונות של ניוז קורפ עומדת כיום מול שלושה אישומים; עורך "הטיימס" הלונדוני השייך אף הוא לניוז קורפ פורש מתפקידו

לוגו גרדיאן
גרדיאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

רבקה ברוקס קיבלה מתאגיד המדיה של רופרט מרדוק 10.8 מיליון ליש"ט בכספי פיצויים לאחר שהתפטרה מתפקידה כראש זרוע החדשות ניוז אינטרנשיונל לאחר חשיפת שערוריית האזנות הסתר. כך פירסם היום ניוז קורפ.

הסכום הסופי גבוה מהערכות קודמות לפיצויים של 7 מיליון ליש"ט. ההערכות הראשונות גרסו כי ברוקס קיבלה "רק" 3.5 מיליון ליש"ט. זוהי הפעם הראשונה שהחברה פירטה את הסכום אותו קיבלה ברוקס.

צילום: איי פי רויטרס

הבכירה לשעבר עומדת בפני שלושה אישומים שונים הקשורים לפרשת האזנות הסתר בצהובון "ניוז אוף דה וורלד" שהיה שייך לניוז אינטרנשיונל. היא הואשמה בקשירת קשר עם בעלה צ'רלי ואחרים כדי לשבש את חקירת המשטרה בניוז קורפ.

שתי האשמות אחרות קשורות לקשירת קשר בפרשת הפריצה לתיבות הקוליות של מספר אנשים, בינהם מילי דאולר. ברוקס מואשמת גם בקשר לתשלומים לא חוקיים שהועברו לגורמים בכירים בממשל הבריטי תמורת סיפורים עבור הצהובון.

בפרשת מילי דאולר, חוקר פרטי מטעם העיתון פרץ לתא הקולי של נערה שנרצחה ומחק הודעות ממנו.

עורך "הטיימס" הלונדוני פורש

מייק הרדינג, עורך "הטיימס" הלונדוני יעזוב את תפקידו לאחר חמש שנים אבל ישאר בניוז קורפ, כך לפי דיווח של הרשת הבריטית בי.בי.סי.

לפי הדיווח, הרדינג עשוי לעבור לחברת ההוצאה לאור של ניוז קורפ של רופרט מרדוק – הרפר קולינס. בשבוע שעבר נודע כי מנהל זרוע העיתונות של ניוז קורפ, טום מוקרידג' החליף את רבקה ברוקס ביולי 2011.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker