למרות מחאת בית המלוכה: "סאן" הבריטי פירסם את תמונת הארי העירום - גלובל - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

למרות מחאת בית המלוכה: "סאן" הבריטי פירסם את תמונת הארי העירום

עורך הצהובון: ממש מגוחך שמאות מיליונים בכל העולם יכולים לראות את התמונות ולא ניתן לפרסם אותן בעיתון הפופולרי במדינה"

2תגובות

עורך הצהובון הבריטי "סאן" הגן היום על החלטתו לפרסם את תמונותיו של הנסיך הארי בעירום למרות בקשתה של משפחת המלוכה, ואמר כי זהו "עניין של חופש העיתונות".

"סאן" - השייך לניוז קורפ של רופרט מרדוק - היה היום העיתון הראשון בבריטניה שפירסם את התמונות שבהן נראה הארי בן ה-27 מתגפף בעירום עם בחורה בחדר מלון בלאס וגאס. התמונות פורסמו תחת הכותרת "Heir it is", תחתיה נכתב בנימה עוקצנית: "התמונות של הארי העירום שכולכם כבר ראיתם באינטרנט".

התמונות, שפורסמו לראשונה באתר הרכילות האמריקאי TMZ, עוררו בימים האחרונים סערה בבריטניה, ואף שארמון המלוכה אישר את זהותו של הארי בתמונות, הוא טען כי זוהי חדירה חמורה לפרטיות.

TMZ

"זהו מצב מגוחך ממש, שבו מאות מיליוני אנשים בעולם יכולים לראות את התמונה באינטרנט, אך לא ניתן לפרסם אותה בעיתון הפופולרי במדינה, שנקרא מדי יום על ידי 8 מיליוני אנשים", אמר עורך ה"סאן", דיוויד דינסמור. עם זאת, הוא הודה כי העיתון שקל את פרסום התמונות בכובד ראש. בעבר אמר דינסמור כי הוא רוצה "לערב את קוראינו בדיון לגבי האדם השלישי בתור לרשת את הכתר".

נציבות תלונות התקשורת בבריטניה (PCC) אמרה כי קיבלה 60 תלונות מהציבור בנוגע לפרסום התמונות, אך אף לא אחת מבית המלוכה.

 



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#