ניצחון להאפינגטון: נדחתה תביעת המיליונים של הבלוגרים נגד AOL - גלובל - TheMarker
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

ניצחון להאפינגטון: נדחתה תביעת המיליונים של הבלוגרים נגד AOL

9000 בלוגרים שסיפקו להאפינגטון פוסט תכנים בחינם מאז הקמתו תבעו 105 מיליון דולר - שליש מסכום רכישת האתר על ידי AOL לפני כשנה ■ השופט קבע: "הבלוגרים חתמו על ההסכם בעיניים פקוחות"

תגובות

נדחתה תביעת הענק שהגישו אלפי בלוגרים נגד עסקת רכישת אתר החדשות "האפינגטון פוסט" על ידי AOL. כך פסק ביום שישי בית משפט מקומי בארה"ב.

השופט ג'ון קולטל דחה את טענות התביעה, כפי שהושמעו על ידי הבלוגר והפעיל החברתי ג'ונתן טסיני, אשר ייצג כ-9000 בלוגרים שדרשו 105 מיליון דולר - שליש מסכום הרכישה אותו שילם בפברואר 2011 תאגיד AOL תמורת האפינגטון פוסט.

בלומברג

הבלוגרים טענו כי התוכן שסיפקו להאפינגטון פוסט ללא תשלום סיפק לאתר את מרבית הערך שלו, ושמכירתו תמורת 315 מיליון דולר איפשרה למייסדת, אריאנה האפינגטון, להפוך מולטי-מיליונרית על חשבונם. טאסיני העיד כי הוא לבדו סיפק לאתר 216 ידיעות במשך חמש שנים.

עם זאת, השופט קבע כי "איש לא כפה" על הבלוגרים לספק את התכנים האלה בחינם, והוסיף כי הם קיבלו את התמורה שלהם כאשר התכנים שלהם פורסמו באתר. "הם חתמו על הסכם שכזה בעיניים פקוחות ואישרו אותו מחדש כל פעם שהעבירו תכנים ללא תמורה", כתב השופט בפסק הדין.

האפינגטון פוסט הוא אתר חדשות ופרשנויות בעל נטייה פוליטית שמאלית, שהוקם ב-2005 על ידי אריאנה האפינגטון והפך במהרה לאחד מאתרי החדשות הפופולריים והבולטים בארה"ב. בחודש דצמבר דיווח האתר על היקף של 36.2 מיליון גולשים. לאחרונה עקף האתר את "ניו יורק טיימס" במספר הגולשים, והוא פופולרי יותר גם משני האתרים הבריטים המובילים - "דיילי מייל" ו"גרדיאן".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#