אתר המפלגה הקומוניסטית בסין יגייס 85 מיליון ד' בהנפקה ראשונה לציבור - גלובל - TheMarker
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

אתר המפלגה הקומוניסטית בסין יגייס 85 מיליון ד' בהנפקה ראשונה לציבור

סין מנסה לשדרג את כלי התקשורת במדינה ולאלץ אותם להיות פתוחים לשוק ופחות תלויים בסבסוד ממשלתי

תגובות

מחלקת האינטרנט של "פיפלס דיילי" (People’s Daily), העיתון הרשמי של המפלגה הקומוניסטית בסין, קיבלה אישור להנפקה ראשונה לציבור.

ההחלטה של רשות ניירות ערך בסין סוללת את הדרך עבור האתר לגיוס 85 מיליון דולר בבורסת שנחאי, כנראה השנה. זוהי הפעם הראשונה שאתר מדיה ממשלתי מונפק לציבור, ובעקבותיו צפוי גל הנפקות של חברות דומות בסין, ביניהן סינחואה, סוכנות הידיעות הרשמית של סין.

סין מנסה לשדרג את כלי התקשורת במדינה, ולאלצם להיות פתוחים לשוק ופחות תלויים בסבסוד ממשלתי. בנוסף, לוחצת הממשלה להתאים את כלי התעמולה הקומוניסטית למנועי החיפוש האינטרנטיים ורשתות המדיה החברתית הנפוצים במדינה כמו פורטל האינטרנט הגדול בסין, סינה, או מנוע החיפוש המוביל בסין, באידו.

רויטרס

סין ממשיכה לפקח באופן הדוק על התקשורת במדינה, ובין היתר לצנזר ולאלץ את כלי התקשורת לשדר תוכן תעמולתי. בכירים בממשלה הבהירו כי הם מעוניינים להפוך את כלי התקשורת לתאגידי ענק כמו CNN, בלומברג ואל ג'זירה.

סינחואה משלמת מיליוני דולרים בשנה כדי לקדם עצמה בלוחות הפרסומת האלקטרוניים בטיימס סקוור במנהטן, ניו יורק. ערוץ הטלוויזיה הממשלתי הגדול בסין, CCTV, משדר כעת גם בשפות אנגלית, צרפתית, רוסית, ערבית ועוד. CCTV שוכרת שטחי משרדים במנהטן ובונה מרכז שידור בוושינגטון.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#