תביעת דיבה בסך 1.5 מיליון שקל נגד רוני בר-און, מועצת ההימורים בספורט ו"גלובס" - TheMarker TV - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

תביעת דיבה בסך 1.5 מיליון שקל נגד רוני בר-און, מועצת ההימורים בספורט ו"גלובס"

תגובות


מאת אסף ברגרפרוינד לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה אתמול תביעת דיבה בסך 1.5 מיליון שקל נגד עיתון "גלובס", כתבת העיתון ורד שרון-ריבלין, המועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו) ויו"ר המועצה, רוני בר-און. את התביעה הגיש שלמה נחשון, חוקר פרטי שניהל חקירות נגד הימורים בלתי חוקיים מטעם המועצה במשך 15 שנה.

ב-3 באוגוסט 2000 פירסם "גלובס" ראיון עם בר-און, שבו צוטטה תשובתו לשאלת שרון-ריבלין, מדוע הופסקה העסקת נחשון על ידי המועצה להסדר ההימורים בספורט: "לא נדהמתי מהביצועים שלו. מסרנו מאות תיקי חקירה, שעלו מאות אלפי שקלים, ולא שמעתי שהוגש כתב אישום באחד מהם".

בראיון גם נכתב כי "ספקי השירותים שנתלשו מהעטינים של המועצה החליטו להיאבק על חייהם, וזה לגיטימי. לא לגיטימי להפוך את זה למלחמה אישית ברוני בר-און".

לטענת נחשון, הכתבה פגעה בשמו והרתיעה את לקוחותיו מלהשתמש בשירותיו כחוקר פרטי. בנוסף, טוען נחשון, הדברים שנכתבו אינם אמת, מאחר שפעולותיו כחוקר עבור המועצה הביאו להגשת עשרות כתבי אישום נגד חשודים בפעילות הימורים בלתי חוקית - ואף להרשעתם.

נחשון גם מציין בכתב התביעה כי הוא לא התבקש להגיב לנאמר בכתבה (א 1102/01) .



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות שאולי פיספסתם

*#