עצב לי משחק מחשב: פייבר משיקה חנות ייעודית לשירותי גיימינג

בזירת המסחר לפרילנסרים יהיה ניתן לרכוש שירותי כתיבת תוכן, עיצוב משחק ודמויות, הנפשה ועריכת וידיאו ■ מנכ"ל ומייסד החברה: זיהינו בפייבר צמיחה אורגנית בעסקות מתחום הגיימינג והיקף השירותים בתחום

עירד עצמון שמאייר
עירד עצמון שמאייר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גיימינג - ילד במכונת מציאות מדומה
צילום: בלומברג

חברת פייבר, שמציעה זירת מסחר מקוונת עבור פרילנסרים (עצמאים), הודיעה היום (חמישי) על פתיחת חנות המוקדשת לשירותים המסייעים ליוצרי משחקי מחשב.

מנכ"ל ומייסד החברה, מיכה קאופמן, מסביר כי פייבר בחרה להתמקד בשוק הגיימינג מכיוון שזיהתה אצלה "צמיחה אורגנית בעסקות מתחום הגיימינג, ובכמות השירותים הניתנים בתחום. השקת חנות הגיימינג היא צעד נוסף בדרכנו להיות זירת מסחר המציעה את מכלול השירותים הדיגיטליים הקיימים".

בחנות החדשה יוכלו פרילנסרים להציע את שירותים בפיתוח משחקים, בקרת איכות, עיצוב דמויות ומשחק, כתיבת תוכן וסטוריבורדינג (Storyboarding - תכנון העיצוב והעלילה), יצירת טריילרים, הלחנת מוסיקה, עריכת וידאו, והפקת גרפיקה ואנימציה לסטרימרים (יוצרי תוכן בשידור חי באינטרנט).

היקף תעשיית משחקי המחשב העולמית צמח בשנה שעברה ל-135 מיליארד דולר - כך עולה מנתוני קבוצת המחקר Newzoo.

צילום: Fiverr

פייבר הונפקה בחודש שעבר בוול סטריט, ונסחרת כיום לפי שווי של 728 מיליון דולר. החברה הוקמה ב-2010 על ידי קאופמן יחד עם שי ויניגר, שעזב אותה ב-2014 לטובת הקמת הסטארט-אפ למונייד בתחום הביטוח. בתחילת דרכה, היא הציעה לפרילנסרים למכור דרכה שירותים ב-5 דולרים בלבד, במה שמכונה Gig Economy.

לפי החברה, בתשע שנות פעילותה, השתמשו באתר פייבר 830 אלף פרילנסרים שמכרו את שירותיהם ליותר מ-5.5 מיליון קונים מ-160 מדינות. ועברו דרכה יותר מ-50 מיליון עסקות (העברות כספים). בסוף הרבעון הראשון של 2019 לפייבר היו 255 אלף פרילנסרים פעילים ו-2.1 מיליון קונים פעילים. משתמשים פעילים נחשבים ללקוחות שמכרו או קנו שירות דרך האתר במהלך 12 החודשים האחרונים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker