החברה מתל אביב שמחברת בין כל הגיימרים בעולם גייסה 2.8 מיליון דולר - TechNation - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

החברה מתל אביב שמחברת בין כל הגיימרים בעולם גייסה 2.8 מיליון דולר

Zengaming הישראלית פיתחה פלטפורמה שמחברת בין גיימרים, ובינם לבין ספונסרים ■ היזמים: "אנחנו מאמינים שבתוך כמה שנים העולם יתייחס ל-eSports כאל ספורט לכל דבר"

תגובות

חברת זנגיימינג (zengaming) הישראלית, שעוסקת בתחום ה-eSports, מודיעה על השלמת סבב גיוס של 2.8 מיליון דולר. זוהי ההשקעה הראשונה בחברה, שפיתחה רשת מקצועית בסגנון לינקדאין, בה שחקנים יכולים לחבור לקבוצות, למצוא ספונסרים ולהיחשף לאוהדים. את הגיוס הובילה קבוצת Crown Resorts אוסטרליה, שמארגנת טורנירים בתחום, והשתתפו בו NFX Guild, 500 Startups ,Foundation Capital ,iAngels (של גיגי לוי) והאנג'לים ברק רבינוביץ' ושמואלי אחדות.

עובדי זנגיימינג
יח"צ

זנגיימינג הוקמה על ידי שלושה יזמים, ג'ימי גצלטר (מנכ"ל), שי גצלטר ואור פרייז, המגדירים את עצמם כגיימרים שסצנת ה-eSports קרובה לליבם. כאשר זיהו את הצורך של שחקנים חובבנים או חצי מקצועים להיחשף ולתקשר ביניהם, החליטו להקים רשת מקצועית לענף. "אנחנו מאמינים שבתוך כמה שנים, העולם יתייחס ל-eSports כאל ספורט לכל דבר, כאשר כבר היום יש לאירועים המשודרים יותר צופים ועוקבים מרוב ענפי הספורט המסורתיים".

בחברה מציינים כי מאז שהחלה לפעול בחודש מארס בשנה שעברה, צברה זנגיימינג יותר ממיליון שחקנים (יוזרים) וחובבי eSports שמשתמשים בפלטפורמה כדי להכיר שחקנים חדשים, לשחק נגדם ולהיחשף לספונסרים. בעקבות הגיוס, מתכוונים בזנגיימינג להוסיף תמיכה במשחקים פופולריים חדשים ולגייס לשם כך 10 עובדים נוספים, שייצטרפו אל 8 העובדים הקיימים בחברה.

כל מה שצריך לדעת על קריירה בהייטק
כנסו למתחם

"תחום ה-eSports נמצא בגדילה מטורפת, עם צמיחה של כ-150% בשנה האחרונה ושחקנים מקצוענים שמקבלים מעמד של כוכבי ספורט בקהילת הגיימינג", מסר מנכ"ל החברה, ג'ימי גצלטר. כמו כן, מציינים בחברה כי שוק ה-eSports העולמי מוערך בכ-800 מיליון דולר, והתחזיות מדברות על שווי של קרוב ל-2 מיליארד דולר בשנת 2018.

"אם נחלק את קשת שחקני ה-eSports לשחקנים מקצועיים, חצי מקצועיים ומתחילים, הרי שקבוצת המקצוענים מהווה רק כ-5% ולהם יש פתרונות רבים. אנחנו רוצים לפנות ל-95% האחרים, כמו גם לשאר השותפים לאקוסיסטם, בהם ספונסרים, מארגני טורנירים, קבוצות, בעלי תפקידים בתחום ואוהדים", ציין גצלטר.

בחברה ציינו כי הם אינם מתרכזים כעת בהכנסות, אם כי בצמיחה ובשיפור החוויה עבור המשתמשים. בעתיד, ציין גצלטר, ייבחנו מודלים עסקיים שונים וככל הנראה על חלק מהפיצ׳רים הקשורים בתקשורת, יידרש תשלום. קראון האוסטרלית שהובילה את הגיוס ארגנה בעבר את טורניר טורניר ה-eSports הגדול ביותר באוסטרליה, ובחברה מאמינים ששיתוף הפעולה עמם, יביא לצמיחה בשימוש בפלטפורמה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#