SupersonicAds מתרחבת: מבקשת לגייס 25 עובדים נוספים בישראל - TechNation - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

SupersonicAds מתרחבת: מבקשת לגייס 25 עובדים נוספים בישראל

החברה, שמפתחת פלטפורמה לפרסום במשחקי רשת ומובייל, מעריכה כי הכנסותיה השנתיות יגיעו ב-2014 ל-80-60 מיליון דולר

6תגובות

חברת סופרסוניק אדז (SupersonicAds) מתרחבת: החברה שמעסיקה כיום כ-120 עובדים מבקשת לגייס 25 עובדים נוספים בישראל, מרביתם מפתחים. SupersonicAds שמפתחת פלטפורמה לפרסום במשחקי רשת ומובייל מעריכה כי הכנסותיה השנתיות יגיעו ב-2014 ל-80-60 מיליון דולר.

המודל שבו פועלת SupersonicAds מכונה Value Exchange Advertising - מודל פרסום שבו בוחר המשתמש להיחשף לפרסום בתמורה לנכסים וירטואליים - למשל חיים נוספים, או כלים שיאפשרו לו לעבור שלב במשחק. נכון להיום מעסיקה החברה כ-75 עובדים בישראל.

בלומברג

סופרסוניק אדז הוקמה בסוף 2008 על ידי גיל שוהם, מנכ"ל החברה ואריק צ’רניאק, סמנכ"ל התפעול של החברה ומנהל פעילותה בישראל. שוהם וצ'רניאק נפגשו בחברת MetaCafe שצ'רניאק נמנה על מייסדיה. שוהם שימש כמנהל מכירות בחברה.

עד היום גייסה סופרסוניק אדז 7.2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ומקרן גריילוק. במהלך השנה האחרונה עברה החברה למשרדים במגדל שלום בתל-אביב, ומחוץ לישראל פועלת החברה בלונדון, בסן פרנסיסקו ובניו יורק.

החברה מציעה למפתחות המשחקים שני מוצרים: בראשון מביניהם היא עצמה מביאה עמה את המפרסמים, דוגמת קוקה קולה, פרוקטור אנד גמבל ודיסני, שמולם היא עובדת ישירות, או מפרסמים שמגיעים דרך סוכנויות פרסום כמו WPP ו–Media.com.

במודל השני מציעה החברה למפתחות המשחקים פלטפורמה שמאפשרת להן לעבוד עצמאית גם מול ספקיות פרסום אחרות. בנוסף ליצירת פלטפורמת הפרסום והשידוך בין המפרסם למוציא לאור מציעה החברה גם פיתוחים למפרסמים עצמם.

"תחום המובייל שהתחלנו לעסוק בו רק לפני שנתיים הוא כרגע התחום החשוב ביותר שלנו ואנחנו משקיעים בו הרבה מאמצים", ציין צ'רניאק בשיחה עם TheMarker צ'רניאק.

"יש היום מעבר חזק מאד לאפליקציות של גיימינג והשוק הזה צפוי לשלש את עצמו ויותר בתוך חמש שנים. כיום מדובר בשוק של כ-15 מיליארד דולר בשנה אך החלוקה בתוכו משתנה - חלק ההכנסות שמגיע ל-100 היישומים הפופולריים ביותר קטן כל הזמן - היום 25 היישומים הפופולריים ביותר אחראים לפחות מ-25% מההכנסות, ו-100 היישומים הפופולריים ביותר אחראים לפחות מ-40% מההכנסות. הזנב הארוך הופך למשמעותי יותר ויותר", הוא הוסיף.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#