TabTale הישראלית מגייסת 12 מיליון דולר

חברת המשחקים הישראלית שרוצה לפתח את הקנדי קראש הבא, TabTale, משלימה סבב גיוס שני בסך 12 מיליון דולר

חן אידן, GeekTime
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה

חברת המשחקים הישראלית TabTale משלימה סבב גיוס שני בסך 12 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן Magma ביחס עם חברת קואלקום, Vintage Investment Partners ומספר משקיעים נוספים. עד היום גייסה החברה 1.5 מיליון דולר, מה שמציב את סך הגיוסים על סכום בגובה 13.5 מיליון.

TabTale הוקמה ב-2010 על ידי שגיא שליסר, המכהן כמנכ"ל החברה, ביחד עם אורן קושניר (יו"ר) וניר בז'רנו. הרעיון לחברה הגיע מכך שהשלושה לא הצליחו למצוא אפליקציות איכותיות לילדיהם, מה שהוביל אותם להתחיל וליצור את האפליקציות הללו בעצמם.

לפוסטים נוספים ב-GeekTime:

דיווח: הנקסוס 5 יושק בשישי הקרוב; יוצע בשחור ובלבן

מתקרב: ה-Powershell של Logitech, בקר שליטה לאייפון

החברה נכנסה להילוך גבוה בסמוך להכרזת האייפד, בעקבות ההבנה שלא מדובר רק במסך גדול במיוחד הנכנס לשוק המובייל, אלא בחווית משתמש חדשה שעתידה ליצור עולמות פנאי וצרכנות חדשים. כתוצאה מכך, האפליקציות הראשונות שהוציאה החברה היו מיועדות עבור אייפד בלבד, ורק בשלב מאוחר יותר התרחבו המוצרים אל מכשירים נוספים.

החברה נכנסה להילוך גבוה בסמוך להכרזת האייפד, בעקבות ההבנה שמדובר בחווית משתמש חדשהצילום: בלומברג

נכון להיום לחברה למעלה מ-240 אפליקציות ב-Google Play, Amazon Appstore, Windows Marketplace ובחנות האפליקציות של אפל, והיא מתכננת להעמיק את נוכחותה בחנויות נוספות בהתאם לדרישת השוק. אלינור שפס, מנהלת הפיתוח העסקי ב-TabTale מסבירה כי "אם בעבר היה מקובל מודל של אפליקציות בתשלום, כיום ישנו מעבר למודל Freemium - הורדת אפליקציות בחינם ותשלומים בתוך האפליקציה".

המשמעות בפועל היא שהחברה מאפשרת למשתמשים לקבל חווית משחקיות מלאה עבור חלק מהשלבים באפליקציה, ושלבים מתקדמים יותר חסומים. על מנת לפתוח את השלבים הללו המשתמשים מתבקשים לשלם סכום סמלי, שאינו עולה על 5 דולרים. כמו כן, TabTale משתמשת במודל פרסום המנוטר לעולם הילדים ובמקביל בוחנת מודלים מסחריים נוספים (כגון מנויים).

על פי נתוני החברה, בכל חודש ישנם כ-20 מיליון משתמשים פעילים במגוון האפליקציות שפיתחה, וכמות ההורדות של היישומים השונים עומדת על כ-200 מיליון. עיקר המשתמשים מגיע מצפון אמריקה וממדינות דוברות אנגלית, לצד קהל משתמשים קבוע המגיע מארצות ערב. "אנו עושים מאמצים רבים כדי להתרחב גם לשוק האסייתי", מוסיפה שפס.

החברה מונה כ-60 עובדים היושבים במשרדיה בפתח תקווה ועובדים עם צוותי פיתוח וקריאייטיב הפזורים ברחבי העולם כמו במקדוניה, אוקראינה, בולגריה והודו. סבב הגיוס הראשון נועד בעיקר לרכישת חברות גיימיינג נוספות, וסבב הגיוס הנוכחי יעזור לה להמשיך באופן הפעולה הקיים שלה, לצד הרחבת המותג והצעת יותר אפליקציות לשוק.

לפוסט המקורי ב-GeekTime

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker