מועצת מנהלים וירטואלית: יבמ ולינדן-לאב מתכננות להביא את סקנד-לייף גם לארגונים - דיגיטל - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

מועצת מנהלים וירטואלית: יבמ ולינדן-לאב מתכננות להביא את סקנד-לייף גם לארגונים

שתי החברות תעבודנה יחד על בניית עולמות וירטואליים פרטיים אותם ניתן יהיה להפעיל גם מאחורי הפיירוול הארגוני

תגובות

ענקית המחשוב יבמ, יחד עם לינדן-לאב (Linden Lab), החברה העומדת מאחורי המשחק סקנד-לייף (Second Life), עובדות על בניית שורה של עולמות וירטואליים שמטרתם לסייע לעובדים בארגונים גדולים לשתף פעולה זה עם זה ביתר אפקטיביות.

ההכרזה מסמנת למעשה את הפעם הראשונה בה חלק מהעולם הווירטואלי של סקנד-לייף יוכל לפעול מאחורי תוכנות פיירוול ארגוניות. יבמ, שהיא אחת החברות המרכזיות העושות שימוש בסקנד-לייף, הודיעה כי היא עומדת לנסות את הטכנולוגיה החדשה תחילה באופן פנימי, תוך שתאפשר לעובדיה לנוע בחופשיות בין המערכת הפנימית ומוגנת הפיירוול של החברה לבין העולם הווירטואלי הפתוח של סקנד-לייף.

"ככל שטכנולוגיות ופלטפורמות של עולמות וירטואליים הופכות נפוצות, אנו מזהים צורך הולך וגובר לפתרון עבור השוק הארגוני, פתרון שיציע את אותן יכולות של יצירת תוכן, אך עם רמות גבוהות יותר של אבטחה", מסביר קולין פריס, סגן נשיא יבמ לענייני טכנולוגיות דיגיטליות. "שילוב של הפתרונות של יבמ ולינדן-לאבס הוא בעל פוטנציאל להפוך את תחום הסביבות הווירטואליות המותאמות אישית לאופציה בת קיימא עבור ארגונים".

כל מה שצריך לדעת על קריירה בהייטק
כנסו למתחם

גינסו יון, סגן הנשיא של לינדן-לאבס לפיתוח עסקי, הוסיף שהיכולת לתפעל אזורים של סקנד-לייף מאחורי פיירוול תסייע להאיץ את אימוצם של עולמות וירטואליים באופן כללי.

פול ג'קסון, אנליסט בחברת Forrester Research, מאמין שהיוזמה המשותפת עשויה להרגיע במעט כמה מהדאגות המרכזיות הנוגעות לעולמות וירטואליים, ובראש ובראשונה את החשש מחסרונם של אמצעי אבטחה מספקים.

הוא מציין שהטכנולוגיה העומדת בבסיס עולמות וירטואליים איננה תשתית שיועדה מלכתחילה להיות מאובטחת או חזקה מספיק עבור יישומים ארגוניים, ולדבריו המיזם המשותף של לינדן ויבמ עשוי להרגיע כמה מהחששות הללו.

ג'קסון גם טוען שארגונים רבים עשויים להיתקל בקשיים בניסיונם לעשות שימוש בממשקים של עולמות וירטואליים, שהם כיום מסורבלים וקשים להפעלה. אולם לדבריו, ברגע שהחששות ותקופת ההסתגלות תסתיימנה בהצלחה, עולמות וירטואליים יהוו דרך טבעית עבור עובדים לתקשר זה עם זה הרבה יותר מאשר שיחות וועידה טלפוניות או תוכנות מסרים מיידיים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#