שערוריית דן אריאלי: כתב עת נוסף מפרסם התראה על מחקר מ-2004

האם דן אריאלי ממשיך להסתבך? כתב עת יוקרתי שפירסם מאמר שלו הוציא אזהרה על נתוני המחקר ■ המאמר מ-2004 מדבר על הקשר בין עבודה לשכר, וצוטט מאז יותר מ-400 פעמים

טלי חרותי סובר
טלי חרותי-סובר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
טלי חרותי סובר
טלי חרותי-סובר

המכות לא מפסיקות ליפול על איש הכלכלה ההתנהגותית דן אריאלי. לאחר פרסום העובדה כי מחקר שערך ב-2012 התבסס על נתוני כזב, שאותם קיבל לטענתו מחברת הביטוח שלקוחותיה השתתפו במחקר, מסתבר שהורם דגל אדום גם בעניין מחקר נוסף שלו, הפעם מ-2004.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

כתבות מומלצות

ג'ורג'ה מלוני בנאפולי, שלשום

סערה נדירה: צירוף הגורמים שמאיים להיות חמור יותר ממשבר 2008

וילה רחוב קדמה הרצליה

הבנק סירב לקבל כסף מרוסיה - והרס את החלום על הווילה בהרצליה

ביידן לפיד הצהרת ירושלים

הדיל האמריקאי: מסלול ירוק להיי־טק הישראלי - תמורת הגבלת היצוא

קוסטה ריקה

"החופים פסיכיים, במחיר של מיליון וחצי קונים וילה קו שני לחוף - אבל אז המכות התחילו להגיע"

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker

כתבות שאולי פספסתם

יוגה

"זה התחיל מכל מיני תל אביבים שחיפשו מפלט מהעיר, עכשיו יש כאן צונאמי״

רעות עייני ילדים מחוננים

"בקיץ היה לי כאן טירוף": כמה עולה לייצר ילד מחונן?