העולמות הווירטואליים של אולפני פאראמונט יוקמו על ידי הסטארט-אפ הישראלי פנטקטיקס - שוק ההון - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

העולמות הווירטואליים של אולפני פאראמונט יוקמו על ידי הסטארט-אפ הישראלי פנטקטיקס

השותפות בין השתיים תצא לפועל עם השקת סרט האנימציה "רנגו: העולם" ב-7 במארס

תגובות

>> חזרתם מסרט עם הילדים. הזאטוטים כל כך התלהבו ממנו שהם מחקים את דמויות הסרט ומחכים לסרט ההמשך, שייצא בשנה הבאה. בדיוק לפער הזה נכנס הסטארט-אפ פנטקטיקס (Funtactix), המייצר עולמות משחק וירטואליים רבי משתתפים, שהודיע אתמול על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם אולפני פאראמונט.

הפרי הראשון של שיתוף הפעולה בין השניים צפוי להיחשף ב-7 במארס, עם השקתו של סרט האנימציה "רנגו: העולם" (Rango: The World, בדיבובו של ג'וני דפ) יושק גם עולם משחקים וירטואלי באינטרנט מבית היוצר של פנטקטיקס. "העולם הזה יהיה המשך טבעי של הסרט. הילד יחזור הביתה ויירצה לפגוש את הדמויות מהסרט. אנחנו ניתן המשך ישיר של החוויה באינטרנט", אמר ירון לייפנברג, מייסד החברה ומנהל הפיתוח שלה, ל-TheMarker.

שיתוף הפעולה בין השניים לא יסתיים בפרויקט הזה. ההסכם שנחתם בין השניים הוא רב-שנתי ואינו מוגבל לסרטי אנימציה בלבד. "נשתף פעולה בסרטים נבחרים, כאלה שהמותג שלהם חזק", אמר לייפנברג. "כדי ליצור עולם וירטואלי צריך מותג טוב, עם עולם עשיר מאחוריו ושלאו דווקא תלוי בסרט עצמו". בהתחשב בכך שאולפני פארמונט הם בעלי מותגים כמו הרובוטריקים, ת'ור (סרט אקשן המבוסס על המיתולוגיה הסקנדינווית) וקפטן אמריקה, נראה שקיים פוטנציאל רב למימוש שיתוף הפעולה.

בפנטקטיקס אומרים שהיתרון שלהם מול חברות אחרות בתחום העולמות הווירטואליים הוא בראש ובראשונה טכנולוגי. "המנוע הגרפי שעומד בבסיס המשחק מאפשר חוויה ויזואלית גבוהה יותר מהמקובל כיום בתחום הזה", אמר מייסד החברה. המשחק עצמו לא דורש התקנת תוכנה כלשהי, אלא מבוסס על טכנולוגיית פלאש ופועל באמצעות הדפדפן.

גדי תירוש, שותף בקרן JVP שהשקיעה בחברה וחבר במועצת המנהלים של פנטקטיקס, מסביר כי מודל ההכנסות מפלטפורמות של עולמות וירטואליים למשחקים רבי משתתפים, הוא תלוי דמוגרפיה: "כשמדובר בגילאי 6-12 נשתמש במודל Freemium, המאפשר כניסה חינם. התשלום הוא עבור אקסטרות שונות. בגילאי נוער ויותר, המודל הוא של סחורה וירטואלית - כמו בפארמוויל של זינגה".

הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו: עדכונים שוטפים משוק ההון בישראל ישירות למייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#