הסינמה פרדיסו של המבקרים

נחמד אולי להתגעגע לבית הקולנוע השכונתי, עם כל ההווי והאינטימיות, אבל אפילו מבקרי הקולנוע נאלצים להודות שמתחמי הענק מספקים איכות צפייה טובה יותר - וסוף סוף גם אפשר למצוא חנייה. אורי קליין, יאיר רוה, אורון שמיר, אבנר שביט ודורון פישלר מספרים על בתי הקולנוע האהובים עליהם - חדשים וגם ישנים - ועל אלה שמומלץ לשמור מהם מרחק *

בר חיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בר חיון

טכנולוגיית הקרנה דיגיטלית ניתן למצוא באולמות ספציפיים בקומפלקסים בישראל, שהם לרוב גם הגדולים והאיכותיים יותר מבחינת סאונד. עם זאת, קשה בדרך כלל להבין באיזה אולם מדובר. רוה מסביר כי "בשלב מסוים בתחילת העשור, בתי הקולנוע גילו שאנשים הבינו איזה אולמות איכותיים יותר. זה הוריד את הביקושים לאולמות הפחות טובים והם הפסיקו לפרסם את פירוט הסרטים לפי אולמות". כדי לברר איזה אולם טוב יותר, תצטרכו לשאול את הקופאי או לבצע הזמנה באינטרנט.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker