חוכמה בדיעבד |

לא משחק ילדים: מה עשו מניות הגיימינג בזמן הסגר?

לאור הפריחה של תעשיית הגיימינג בתקופת הקורונה והשקת הגרסאות החדשות של פלייסטיישן ושל אקס־בוקס, יצרניות משחקי הווידאו משחררות לשוק משחקים חדשים בעשרות מיליוני דולרים

יוסף חרש
יוסף חרש
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
i-gold advertisement
מעבר לטוקבקים
יוסף חרש
יוסף חרש

מיקרוסופט וסוני השיקו בשבוע שעבר את קונסולות המשחק החדשות שלהם — אקס־בוקס סדרה אקס וסוני פלייסטיישן 5. שתי הקונסולות צפויות להיות להיט מכירות בעונת החגים, ויצרניות משחקי הווידאו לבטח יהיו בין המרוויחות הגדולות בחג המולד. בזמן מגפת הקורונה, תעשיית הגיימינג נהנתה ממיליוני אנשים שגילו מחדש את המשחקים. יצרניות המשחקים ויצרניות הקונסולות ממנפות כיום את ההשקה של המכשירים החדשים שאמורים להיות מהירים יותר ובעלי יכולות גרפיות טובות יותר כדי להשיק משחקים בלעדיים, כאשר עלות הפקת משחק עשויה להגיע לעשרות מיליוני דולרים. אז מה עשו מתחילת השנה כמה מיצרניות משחקי הווידאו המובילות?

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker