מגזין TheMarker

מה יהיה כשהילדים יגדלו

תעשיית הגיימינג מתבגרת ושיעור הצמיחה שלה עלול להאט בשנים הקרובות. האם את הקונסולות יחליף הסטרימינג?

ישראל פישר

בשנה שעברה כבש המשחק "פורטנייט" את לבם של ילדים בכל העולם. הטירוף סביב המשחק אילץ את ארגון הבריאות העולמי לפרסם אזהרה בשל החשש שהתמכרות למשחקי מחשב תהפוך לבעיה בריאותית ופסיכולוגית עם השפעות חמורות על תפקוד המשתמשים.

אבל ההכנסות של חברות המשחקים עלו כמובן. באוקטובר לבדו הוציאו משתמשים בכל העולם כמעט 9 מיליארד דולר על משחקים, לפי נתונים של חברת סופר־דאטה שעוקבת אחרי התעשייה. הנתונים מתייחסים לכל הפלטפורמות – מחשבים, קונסולות ומכשירים ניידים – והם מצביעים על כך שפורטנייט כבר לא שולט בתעשייה, אבל מפתחות המשחקים משקיעות עשרות מיליוני דולרים כדי לפתח משחקים ממכרים אחרים כמו גרסאות חדשות לכותרים מוכרים כמו פיפ"א, או המשך הפיתוח של כותרים שזוכים להצלחה רבת שנים כמו קול אוף דיוטי וליג אוף לג'נדס.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker