ג'יימס ריצ'רדסון תובעת 3 מיליון שקל מחדשות 10: "השוואת המחירים היתה מבזה"

לטענת החברה, הכתבה כללה "אמירות חסרות יסוד שנועדו להכפיש את שמה של התובעת"

נתי טוקר
נתי טוקר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
נתי טוקר
נתי טוקר

בחברת ג'יימס ריצ'רדסון, המפעילה את חנות המסחר בדיוטי פרי, מאוד לא אהבו את השוואת המחירים ששודרה בחדשות 10 בפינה "ברקוד" של נגה ניר-נאמן, ובהן החנות יצאה לעתים יקרה יותר מחנויות בישראל. בחברה הגישו תביעה על סך 3 מיליון שקל נגד חדשות 10, המנהלים בערוץ ובחברת החדשות וכתבי התוכנית.

בתביעה, שהוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מתייחסת ג'יימס ריצ'רדסון לכתבה לקראת עונת הנסיעות שבה נבדקה הכדאיות של הרכישה בדיוטי פרי. ההמצאים היו שלעתים הדיוטי פרי יותר יקר מחנויות בישראל.

אלא שבדיוטי פרי טוענים כעת, באמצעות עורכי הדין רועי קובובסקי ובתיה ברד, כי הכתבה כללה "אמירות חסרות יסוד שנועדו להכפיש את שמה של התובעת, לבזות ולהשפיל ולפגוע במוניטין שלה". עוד נטען כי אופן הצגת השוואת המחירים היה "מגמתי, רשלני, מוטעה, מוטה ומעוות", וחלק מהמחירים היו "בלתי נכונים ושקריים".

כך למשל, הוצג מחיר של 87 דולר (350 שקל) לבושם "1 מיליון" בעוד שבחנויות בישראל הוא נמכר ב-215 שקל, אך לטענת החברה הבושם שהוצג בדיוטי פרי היה בגודל 200 מ"ל וזה מהחנויות בישראל 100 מ"ל. בחברה מציגים דוגמאות נוספות למקרים שבהם לטענתם נפלו שגיאות באופן השוואת המחירים. במקרה אחר הוצג מחיר מבצע של רמי לוי ולא המחיר הקבוע.

דיוטי פריצילום: ניר כפרי

בחברה טוענים כי נגרמו לה נזקים משמעותיים וכעת היא דורשת "כתבה משמעותית וברורה באותו הבלטה ואורך כפי שפורסמה הכתבה המקורית, כולל הודעת התנצלות על הפרסום המשמיצים", וכאמור פיצוי של 3 מיליון שקל.

מחדשות 10 נמסר: "אנו עומדים מאחורי הפרסום באופן מלא".

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker

כתבות שאולי פספסתם

Doctor illustration.

סוף לחותמת גומי של רופאים: אישורי מחלה יעברו לקופות החולים

סוכני הכאוס שיתוף

זה לא התחיל בבחירות: סוכני הכאוס שסללו את הדרך להפיכה המשטרית