הזוגיות הטלוויזיונית של אסי עזר ורותם סלע מנצחת גם בפרסומות - מדיה ושיווק - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

הזוגיות הטלוויזיונית של אסי עזר ורותם סלע מנצחת גם בפרסומות

הפרסומת של דן דיזיין סנטר בכיכובם של עזר וסלע היא הסרטון הזוכה במדד TheWinner - מדד האפקטיביות בפרסום של TheMarker, יפעת ו-iPanel ■ כ-73% זכרו אותה ו-15% שינו את העדפתם הצרכנית בעקבותיה

16תגובות
פרסומת דן דיזיין סנטר
צילום מסך

הזוגיות הטלוויזיונית של אסי עזר ורותם סלע מצליחה להניב שיעורי רייטינג גבוהים בתוכנית "הכוכב הבא" בקשת, ואפילו זכתה לחיקוי ב"ארץ נהדרת". כעת מתברר כי היא מנצחת גם בגזרת הפרסומות: סרטון הפרסומת המכירתי של דן דיזיין סנטר בכיכובם של השניים, שבישר על 50% הנחה בנובמבר, הוא גם הסרטון הזוכה במדד TheWinner - מדד האפקטיביות בפרסום של TheMarker, יפעת בקרת פרסום וחברת iPanel.

המדד בוחן, לפי קריטריונים שונים, את פרסומות הווידיאו המשודרות מדי חודש, ומשלב לראשונה באותה מדידה את נתוני הטלוויזיה והדיגיטל. הבדיקה נעשתה באמצעות סקר אינטרנטי של iPanel, בקרב מדגם מייצג של 508 נשאלים מכלל פלחי האוכלוסייה בישראל. לדברי סמנכ"ל iPanel, שמוליק בוזין, "הדגימה שהתבצעה, כמו יתר הדגימות בחברה, כללה בדיקות איכות ומנגנוני בקרה שנאכפו באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים ומקצועיים".

בסרטון ההומוריסטי של דן דיזיין סנטר, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, הושקעו בנובמבר רק 1.2 מיליון שקל - אבל הוא זכה בציונים גבוהים במדד הזכירות (73% מהנשאלים זכרו את הפרסומת) והצליח לשנות את ההעדפה הצרכנית של 15% מהאנשים שנחשפו לפרסומת - לעומת אלה שלא נחשפו.

הפרסומת של דן דיזיין סנטר שזכתה במקום הראשון - דלג
הפרסומת של דן דיזיין סנטר שזכתה במקום הראשון

נתוני הקמפיין מראים כי הוא היה אפקטיבי בעיקר בקרב נשים (59%). הקמפיין זכה לציון משוקלל של 100.

נתי יעקובי
צחי שמש

הציון המשוקלל הסופי לכל קמפיין נקבע לפי מידת הזכירות שלו בקרב הצופים, ובהתאם לשינוי שחל בהעדפה שלהם למותג - בשקלול היקף ההשקעה בקמפיין.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "מהנתונים של נובמבר עולה כי דווקא הקמפיינים שפחות הובילו מבחינת השקעה כספית, היו יותר אפקטיביים - מה שמוכיח שתקציב פרסום בלבד אינו ערובה ליצירת העדפה".

במקום השני - בנק מזרחי טפחות -חדש - פיקדון אננס - דלג
במקום השני - בנק מזרחי טפחות -חדש - פיקדון אננס

"הקלו את חוויית שיפוץ הבית"

לדברי עופר יער, שותף ומנהל קריאייטיב ראשי במשרד ברוקנר יער לוי, "הקמפיין לדן דיזיין סנטר נולד מתוך הבנה שחוויית שיפוץ הבית לזוג היא לא תמיד פשוטה. אסי ורותם מקלים את החוויה ומכניסים קצת הומור, חיוך וצבע לתהליך. הסיבה שהקמפיין הזה עובד יפה לאורך שנים היא ששמרנו על האותנטיות והכימיה של אסי ורותם כזוג חברים - בריבים, בעקיצות ובבדיחות. כשזה אמיתי, הצופה מרגיש את זה ומתחבר לזה".

למקום השני בדירוג הגיע בנק מזרחי טפחות עם הפרסומת "פיקדון אננס" מבית ראובני פרידן IPG. הפרסומת זכתה לציון משוקלל של 94.

במקום השלישי - 20GO של תנובה - דלג
במקום השלישי - 20GO של תנובה

אף שהפרסומת זכתה לשיעור זכירות לא גבוה (66%), היא הצליחה לייצר שינוי גבוה של 23% בהעדפת הצרכנים. כלומר, שיעור האנשים שבחרו במותג וראו את הפרסומת היה גבוה יותר משמעותית לעומת אלה שלא זכרו את הפרסומת.

למקומות השלישי, הרביעי והחמישי הגיעה תנובה, על מותגיה השונים, בקמפיינים שהופקו באמצעות מקאן תל אביב וגליקמן שמיר סמסונוב.

הקמפיין המושקע ביותר באופן מצרפי בטלוויזיה ובדיגיטל היה זה שנעשה עבור הנתב BE של בזק, באמצעות משרד אדלר חומסקי. הקמפיין של בזק בכיכובם של גידי גוב ועומר אדם אמנם זכה אמנם לשיעורי הזכירות הגבוהים ביותר (81%), אך לא הצליח לגרום כל שינוי משמעותי בהעדפת הצרכנים כלפי החברה.

במקום החמישי - יולו בלאק של תנובה - דלג
במקום החמישי - יולו בלאק של תנובה


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#