אפל ותעשיית המוסיקה: משיטת הגן הסגור ועד להלבנת קבצים פיראטיים - מדיה ושיווק - TheMarker
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

אפל ותעשיית המוסיקה: משיטת הגן הסגור ועד להלבנת קבצים פיראטיים

תגובות

>> אחד המכשולים הגדולים העומדים בפני תפוצה מקסימלית של שירותי הסטרימינג הישראליים הוא סירובה של חברת אפל לאשר להעלות אפליקציות מתחרות לחנויות המקוונות שלה. לסלקום, פלאפון או וואלה אין כיום אפליקציות אייפון לשירותי המוסיקה שלהן - מאחר שלא קיבלו את אישור החברה.

אפל מציבה מכשולים בפני פעילותן של מתחרות גם מצד זכויות היוצרים. כחלק ממדיניות החברה, בשנה שעברה רכשה אפל את קטלוג השירים של הביטלס - והעלתה אותו לאייטיונס בהסכם בלעדיות. כתוצאה, לא ניתן להאזין לאלבומי הביטלס בשירותי המוסיקה הדיגיטלית של גוגל, אמזון או החברות הישראליות.

הגישה של אפל היא שהובילה עד כה את הטמעת הרגלי הצריכה של מוסיקה דיגיטלית חוקית. ואולם, שירות iMatch שהשיקה החברה לפני כשבועיים במסגרת חשיפת שירות סנכרון המדיה בענן שלה, iCloud, עשוי דווקא להכשיר הורדות פיראטיות של שירים. במסגרת השירות תאפשר אפל, תמורת 25 דולר בשנה, להעלות לאייטיונס את כל אוסף השירים שעל המחשב שלכם - חוקי או לא חוקי - ולהכשיר אותו להאזנה. מעמדה של אפל כיצרנית וכקמעונאית מוסיקה דיגיטלית, הוא שאיפשר לה להעביר מהלך כזה, בהסכמה שקטה של חברות התקליטים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#