18 מיליון צפיות ביומיים: הישראלים שמאחורי הקליפ החדש של ביונסה וקולדפליי

אחד הפרויקטים הכי יוקרתיים אי פעם לתעשייה הישראלית: ישראלים מסטודיו ירון ישינסקי ושותפו עוזי מור היו אחראים על עיצוב הקליפ

נתי טוקר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתי טוקר

18 מיליון צפיות בתוך יומיים רשם הקליפ החדש של ביונסה יחד עם קולדפליי "Hymn For The Weekend". ביונסה וקולדפליי גם יופיעו יחד עם השיר הזה במחצית משחק הסופרבול. מאחורי העיצוב של הקליפ עומדים ישראלים מסטודיו ירון ישינסקי, שהיו אחראים על עיצוב הקליפ באחד הפרויקטים הכי יוקרתיים אי פעם לתעשייה הישראלית.

הקליפ עצמו צולם במומוביי, אבל כל שלבי העיצוב שלו, האנימציה והוספת אלמנטים נעשו במשך שלושה חודשים בישראל באמצעות שמונה אנשי צוות. ישינסקי הוא אנימטור בעברו וכיום מנהל קריאייטיב והבעלים של סטודיו לאפקטים ויז'ואליים. את הפרויקט הוא קיבל יחד עם שותף ישראלי בלוס אנג'לס, עוזי מור.

ירון ישינסקי
ירון ישינסקי

"לאט לאט אנו עובדים על פרויקטים ומגיעים לעבודות בהוליווד", מספר ישינסקי ל-TheMarker. "זה הפרויקט הכי גדול בעולם היום, ולא רק שלי. מבחינת חשיפה זה במקום הראשון בעולם. זה הולך להיות במחצית הסופר בול. העיצוב שבנינו והרקעים יככבו באירוע במסגרת המופע של ביונסה וקולדפליי".

המשימה של ישינסקי היתה לקחת את חומרי הגלם ולעצב אותם לקליפ המוגמר באמצעות עיצוב צבעים, הוספת רקעים והוספת אלמנטים. "נעשתה שם עבודה מטורפת של שלושה חודשים, למשל הפוסטרים שמושתלים שם, האפקטים, הגלימות של הנזירים, הרקעים של הפרחים שמסתובבים", הוא סיפר. "צילמו בהודו במשך כמה ימים. ובגלל שהכל היה צילום גרילה לתפיסת שוטים אי אפשר היה לשלוט כמו בפרויקטים מהונדסים יותר".

לדברי ישינסקי, הפרויקט הזה יכול לסייע לתעשייה הישראלית. "איתי דיברו כל מיני גורמים בארה"ב על הפקות בסדרי גודל אדירים לשוק הישראלי, אבל לצערי לא היתה היכולת להרים אותם בגלל גודל השוק", הוא אומר. "הפרויקט הזה, מבחינת חשיפה, הוא קפיצת מדרגה לשוק הישראלי. הבמאי של הקליפ אמר לי בטלפון 'אתה לא תופס את זה, זה לא יכול גדול יותר'".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker