יו"ר רשות השידור דרש דו"ח ביקורת על הפקת "בית המשאלות" - מדיה ושיווק - TheMarker
תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

יו"ר רשות השידור דרש דו"ח ביקורת על הפקת "בית המשאלות"

עלות הפקת "בית המשאלות" הגיעה לפי דיווח של רשות השידור ל-7.35 מיליון שקל ל-26 פרקים; גילת דרש הבהרות הן בנוגע לעלות הכוללת והן לגבי סעיפי ההוצאות השונים בהפקה

13תגובות

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, פנה למבקרת הפנים של רשות השידור ודרש בדיקה בנוגע להפקת התוכנית "בית המשאלות" המשודרת בערוץ 1. עלות הפקת "בית המשאלות" הגיעה לפי דיווח של רשות השידור ל-7.35 מיליון שקל ל-26 פרקים. גילת דרש הבהרות הן בנוגע לעלות הכוללת והן לגבי סעיפי ההוצאות השונים בהפקה. גילת סירב להתייחס לידיעה.

"בית המשאלות" היא סדרה של הבמאי חיים בוזגלו שהופקה על ידי לילה סרטים של המפיק איתי תמיר. כפי שפורסם ב-TheMarker, באחרונה פנה עידן אור, מנכ"ל ארגון אקט המייצג את עובדי הבמה, לרשות השידור, וטען כי בעת הפקת התוכנית נטען בפניו כי תקציב התוכנית נמוך באופן משמעותי - 4 מיליון שקל בלבד.

לטענת אור, הוצגה בפניו "תמונת מצב של תקציב בגובה כ-4 מיליון שקל בלבד. אנו מכירים את התקציבים המקובלים בשוק, וזה אכן תקציב נמוך מאוד. לאור הצגת הדברים, ניתנו הקלות משמעותיות מצדם להפקה". הוא הוסיף כי עם חשיפת הדו"ח "מתבררת תמונה בעייתית מאוד, בלשון המעטה, שגובה החוזה שנחתם עם המפיק הוא 7.35 מיליון שקל. אנו מדברים על פער בשיעור של 46%".

אוליבייה פיטוסי

בתשובה ל-TheMarker לטענות אלה טען תמיר כי אינו מודע לסכומים שהציגה ברשות השידור לבית המשפט, וכאשר אלה הוצגו בפניו על ידי TheMarker הוא טען כי "לא קיבלנו 7.3 מיליון שקל להפקת הסדרה. זה סכום שקרי. אולי מישהו לקח כסף לכיס". מאוחר יותר, באמצעות עורכי דינו, טען תמיר כי לא העלה כל טענה כלפי רשות השידור, הוא לא היה מודע כלל לסכום שעליו דיווחה הרשות - וכי ייתכן כי הפער שבגינו טען ל-TheMarker כי הסכום אינו נכון נובע מהפרשי מע"מ.

ברשות השידור עצמה הגיבו ל-TheMarker לאחר הפרסום כי ההסכם כלל תשלום של 243 אלף שקל לכל פרק – ובסך הכל 7.4 מיליון שקל, הרשות דיווחה דיווח אמת לבית המשפט וכל אמירה אחרת הינה בגדר לשון הרע והוצאת דיבה.

גילת, שפנה לביקורת הפנים לביצוע הבדיקה עוד לפני הפרסום ב-TheMarker, שינה באחרונה את מדיניותו כלפי הנהלת רשות השידור, ומתח עליה ביקורת. בהחלטה של חברי המליאה ברשות השידור נאמר כי "היא מוטרדת ממצבה הניהולי של רשות השידור ומהיכולת ליישם את החלטות המליאה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הפרסום האמור חוטא לאמת ומהווה המשך לפרסומים קודמים ולכן הרשות בוחרת לא להגיב לידיעה. אנו רואים בחומרה את הניסיון להכפיש את הרשות ומנהליה, והנושא הועבר לבדיקת הלשכה המשפטית של הרשות".

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם