שלושה טייקונים נכנסו לתחום התקשורת ונפלו. אלי עזור מנסה את המסלול ההפוך

בשוק ההון הופתעו מהידיעה על מכירת חלקו של יצחק תשובה במאגר הגז תמר לאלי עזור ■ בניגוד לדנקנר, פישמן ואלוביץ', שרכשו כלי תקשורת כדי לקדם את עסקיהם האחרים, עזור מחזיק כבר שנים בבעלות על עיתונים, תחנות רדיו וגופי שידור

שוקי שדה
שוקי שדה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שוקי שדה
שוקי שדה

ההודעה על מכירת האחזקות של דלק קידוחים בתמר פטרוליום לאלי עזור הפתיעה בשבוע שעבר את שוק ההון הישראלי. זאת, משום שעזור נתפש בראש ובראשונה כאיש עסקים בתחום התקשורת. ואולם העסקה, בהיקף של 100 מיליון שקל, אינה הניסיון הראשון של עזור לפרוץ לתחומים חדשים — גם אם הוא עושה זאת מתחת לרדאר, כהרגלו.

עזור, 63, הוא בעליהם של העיתונים "מעריב" ו"ג'רוזלם פוסט"; תחנות הרדיו 103FM ואקו99; וגוף שידורי הספורט צ'רלטון. לפני חצי שנה רכש עזור את אתר האינטרנט וואלה מקבוצת בזק, תמורת 65 מיליון שקל. ב–2017 רכש עזור 5% מחברת סונול שבשליטת דודי ויסמן (שעמו רכש ב–2008 את אקו99), במה שבישר כנראה את כניסתו של עזור להשקעות בתחום האנרגיה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר TheMarker