מידע מוסתר, כתבות שנמחקו ואתר שנפל יום לפני הבחירות: כך נראה עיתון של איש אחד - מדיה ושיווק - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

מידע מוסתר, כתבות שנמחקו ואתר שנפל יום לפני הבחירות: כך נראה עיתון של איש אחד

מסמכים שהגיעו לידי TheMarker חושפים את מה שהתרחש מאחורי הקלעים באתר "דבר ראשון" השייך להסתדרות ■ ההסתדרות: "שינוי התמהיל החדשותי על ידי העורך פגע בנתוני הצפייה באתר"

17תגובות
האתר "דבר ראשון". מי נתן את ההוראה
צילום מסך מתוך אתר דבר ראשון

מה אירע מאחורי הקלעים של אתר "דבר ראשון" ב–8 באפריל, ערב הבחירות לכנסת? גולשים שניסו להגיע לאתר האקטואליה השייך להסתדרות החדשה נתקלו בהודעת שגיאה, ובהסתדרות טענו כי מדובר בתקלה טכנית. ואולם מסמכים שהגיעו לידי TheMarker מעוררים שאלות קשות באשר לאמינותה של גרסה זו, ובעיקר לגבי המניעים שהובילו להורדת האתר מהאוויר ללא הודעה מוקדמת. "דבר ראשון" רחוק מלהיות כלי תקשורת משפיע — שיעורי החשיפה שלו מזעריים ונוכחותו בשיח הציבורי מועטה ביותר. ואולם ההתנהלות שנחשפה בו ממחישה היטב את האופן שבו בעלי שליטה בכלי תקשורת עלולים לעשות שימוש שימוש בכוחם כדי לשלוט בזרימת המידע ולהתאימה לצורכיהם. הפעם מדובר בכלי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#