התקשורת הישראלית מציגה: ניקוי האורוות שמעולם לא התקיים - מדיה ושיווק - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

התקשורת הישראלית מציגה: ניקוי האורוות שמעולם לא התקיים

תיק 4000 (בזק-וואלה) ותיק 2000 (נתניהו-מוזס) חשפו לעין כל את הריקבון שפשה בחלקים נרחבים בתקשורת הישראלית ■ אלא שהמו"לים, המנהלים והעורכים שהוזכרו בפרשות אלה ממשיכים לכהן בתפקידי מפתח ■ אם התקשורת לא שינתה את דרכיה, מה היא רוצה מנתניהו?

29תגובות
בית וואלה בתל אביב
תומר אפלבאום

התפוצצות פרשת האזנות הסתר בעיתונות הצהובה בבריטניה ב-2011 לא עברה בשתיקה בממלכה. הממשל הקים אז ועדה מיוחדת שאמורה היתה לדון בכשלים הרבים שנחשפו לא רק בהאזנות הסתר עצמן, שנעשו בעיקר על ידי עיתונאים בצהובון "ניוז אוף דה וורלד", אלא בעיקר בכוח הפוליטי של טייקוני התקשורת והיכולת שלהם למסמס את פרשת ההאזנות במשך שנים. אחרי הופעות של מאות עדים - ובהם עיתונאים, פוליטיקאים, אנשי משטרה, מומחי תקשורת וגם קורבנות של חדירה לפרטיות ועבירות אחרות - קבעה ועדת לווסון ב-2012 בין היתר כי קיים קשר הדוק מדי בין אנשי התקשורת לפוליטיקאים. טייקון התקשורת רופרט מרדוק, הבעלים של רשת הטלוויזיה FOX, חברת הפצת הסרטים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#