הספין של 4000: בניגוד לטענות נתניהו, יועמ"ש משרד התקשורת לא אישרה את מיזוג בזק-yes - מדיה ושיווק - TheMarker
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

הספין של 4000: בניגוד לטענות נתניהו, יועמ"ש משרד התקשורת לא אישרה את מיזוג בזק-yes

היועצת המשפטית של משרד התקשורת דנה נויפלד לא אישרה את המיזוג ואף לא התבקשה לדון בכך ■ נויפלד כתבה מסמך אחר, שעסק בסוגיה טכנית של העברת אחזקות בחברת יורוקום, שאינה קשורה ישירות לעסקת בזק־yes

61תגובות
בנימין נתניהו
אוליבייה פיטוסי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר שוב ושוב, בעצמו ובאמצעות עורכי דינו ודובריו, כי עסקת המיזוג בין בזק ל-yes ב-2015 קיבלה המלצה ואישור כחוק. ואולם מתברר כעת כי היועצת המשפטית של משרד התקשורת, דנה נויפלד, מעולם לא העניקה חוות דעת שאישרה את עסקת המיזוג בין בזק ל-yes, וכלל לא התבקשה לדון בעניין המיזוג בין החברות. נויפלד כתבה מסמך אחר, שעסק בסוגיה טכנית של העברת אחזקות בין חברות אחיות בקבוצת יורוקום, שאינה קשורה בקשר ישיר לעסקה עם בזק. הטענה כי קיים מסמך בחתימת ידה של נויפלד פורסמה בעבר על ידי עמית סגל מחברת חדשות 12. סגל דיווח כי נתניהו הציג בחקירתו במשטרה חוות דעת של נויפלד, שבה היא המליצה לו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר TheMarker

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם

*#