האם מי הברז בטוחים לשתייה? תלוי את מי שואלים

משרד הבריאות מחייב את רשות המים להוסיף למאגרי השתייה חומצה פלאוריסיליצית שמעלה את ריכוז הפלאוריד במים וזאת בכדי לסייע במניעת מחלת העששת ■ חומצה פלאוריסיליצית הינה תוצר לוואי של תעשיית הפוספטים

הפלרת מי השתייה חזרה לסדר היום הציבורי בחודשים האחרונים כאשר חבר הכנסת מגלי וואהבה ניסה לחוקק חוק שיבטל את חובת ההפלרה בישראל. משרד הבריאות מחייב את רשות המים להוסיף למאגרי השתייה חומצה פלאוריסיליצית שמעלה את ריכוז הפלאוריד במים, בכדי לסייע במניעת מחלת העששת. חומצה פלאוריסיליצית הינה תוצר לוואי של תעשיית הפוספטים.

הפלרת מי השתייה חזרה לסדר היום הציבורי בחודשים האחרונים כאשר חבר הכנסת מגלי וואהבה ניסה לחוקק חוק שיבטל את חובת ההפלרה במדינת ישראל.

משרד הבריאות מחייב את רשות המים להוסיף למאגרי השתייה חומצה פלאוריסיליצית שמעלה את ריכוז הפלאוריד במים וזאת בכדי לסייע במניעת מחלת העששת.

חומצה פלאוריסיליצית הינה תוצר לוואי של תעשיית הפוספטים. עד שנת 2009 החומר הכימי הגיע ממפעל רותם דשנים, שבבעלות האחים עופר. הם החליטו להפסיק להיות ספקי הפלאור מפני שרצו להסיר עצמם מהויכוח הער בעניין ולטענתם לא מדובר בעסקה ריווחית.

תקציב ההפלרה עומד על כ-50 מיליון שקל בשנה. העלות לצרכן היא כ-7 אגורות לכל קוב מים מופלרים.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח סגור להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות
63
לירון
  • 17:24
  • 29.02.12

איזה נבזות גם מרעילים אותנו וגם גובים ממני 7 אגורות לקוב נבלות זה מה שיש לי להגיד

62
קינו
  • 10:53
  • 21.02.12

הפלואוריד ידוע כמשפיע על בלוטת האצטרובל.כלומר על מקור החשיבה העצמאי של האדם.

61
צוקרברג
  • 09:16
  • 21.02.12

ההבנה מדוע הם מעונינים בהחדרה של ה״ חומר״ נמצאת בספר החוקים. רוצה לומר שהוציאו חוק מיוחד לחברות מים ישראליות ש״ אסור״ לסנן את הפלואוריד..... ולכן אין שום חברה ישראלית שמסננת את הרעל. מכאן אנחנו מבינים שהם מעונינים בהשפעה שלו עלינו..... וכאן מתרכז כל הדיון. מדוע הם רוצים את ההשפעה של החומר עלינו. (עזבו אותכם מהסברים על עששת וכדומה . זאת לא הסיבה) השאלה לא מה החומר מונע((())) אלא מה החומר עושה((())) ועל זה צריך לדבר - לדעתי לאחר שעיינתי בכתובים ז-/: החומר משפיע פסיכולוגית ....

60
טל
  • 08:10
  • 21.02.12

מה עם הזקן שיש לו פרוטזה במקום שיניים? גם הוא חייב בתרופה לעששת?

יש יותר מידי מחלוקות אולי נכניס גם תרופות נפשיות למים?

59
יעל
  • 08:03
  • 21.02.12

גם כותרת כתבה זו הינה איך לומר מתחמקת מלב הדיון, האם ראוי שהמדינה תוסיף את מה שהיא רואה כתרופה לכלל האזרחים ללא כל בקרת מינון. מדוע על ויטמינים המדינה מחייבת לרשום אזהרות והיא עצמה מכניסה תוספים שנויים במחלוקת בלי מתן בחירה לאזרחים אם לצרוך אותם?

56
ריי
  • 09:43
  • 20.02.12

אתה צודק חלקית- הקש בגוגל הבונים החופשים... תגלה שהם עשו את הקומבינה הזאת בכמה מקומות בעולם. ... עלו עליהם בסופו של דבר והוציאו את הפלואוריד מהמים

55
יונתן
  • 09:43
  • 20.02.12

אפשר לשאול אם הם טעימים או שיש להם טעם של כלור

53
חיליק
  • 09:27
  • 20.02.12

דלק אנרגיה והחברה לישראל שותפים בחברה ....
והם למעשה הבעלים של 2 מתקני התפלת מים בחדרה ובנחל שורק....
אז מי שמנפק לנו את הרעל הוא גם הבעלים של המים שלנו-
לא להאמין אז יש להם מונופול=
על המים על בתי הזיקוק על האוניות על הבנקים ....אימלה אבלה... הצילו...

52
יהודה
  • 09:23
  • 20.02.12

אחינו אתם לא קולטים את הקומבינה-
מכניסים חומצה בשם פלואוריד שהיא החומר הכי סופח מתכות ואו כל חומר ביקום ..לכן קוראים לזה חומצה סיליצית...
החומר הזה גורם לנזילות במערכת המים ולאובדן מים של כ30 אחוז מהמים המוזרמים..
אז צועקים שאין מים = צריך להקים מתקני התפלה
מי מקים את מתקני ההתפלה
אילא שהכניסו את הרעל מלכתחילה.....
והתוצאה של ההתפלה גרועה מאוד אילו מים שחסר בהם מינרלים ....לכן אינם ראוים לשמש את החקלאות...
אז סגרו להם ...שימו לב למהול את המים המותפלים למי המוביל הארצי כי-
שום ירק או צמח לא יכול לגדול עם מים של התפלה....

51
הצועד בנעליו
  • 09:19
  • 20.02.12

הרשויות מעוניינות להפליר את המים כדי לטשטש את האזרחים. מי שמגדל אזרחים מסיבות שונות של אינטרסים, מפחד עכשיו ומעוניין לטשטש את תודעתם. הצבא שההתיישבות בשטחים היתה טובה בשבילו לצורך הגדלת תקציב הבטחון (וכך, עדיין, ההישארות בשטחים). הפוליטיקאים (ובעיקר ביבי וליברמן, השניים שלא במקרה נמצאים כרגע בשלטון), התקשורת - כולם גידלו דחליל, לתועלתם. אבל הבעיה עם דחליל אנושי, היא שהוא מתחזק. הם מפחדים עכשיו, ובצדק. מאחורי כל זה מסתתר קטע פוליטי
שהרי טיפול רה-אוריינטציה, אם הוא אפקטיבי, אפשר להחיל אותו גם על אספני מפיות כפיתיים, אוהדי בית"ר ירושלים, או מכורים לאיל הקורא. בקיצור, על כל מגדרי החיים. אבל מדברים רק על המושמטים, בשלב זה, כאובייקט שניתן לעשות עליו ניסויי רה אוריינטציה. אף אחד לא מציע לעשות את זה לקבוצות אחרות, אם כי, במצב שבו עידן ביבי חו"ח יתארך, עוד נשמע על טיפולים כאלה לכל המושמטים ששוחררו מהצבא בגלל בעיות נפשיות קלות, וכד', מן הסתם.

50
יהודה
  • 09:17
  • 20.02.12

אתה מה זה תמים בלשון המעטה....-האחים עופר אילו שמספקים לנו את הרעל שנקרה פלואוריד הם גם בעלי מתקני התפלת המים בנחל שורק ובחדרה....

49
גילה
  • 09:12
  • 20.02.12

החברה המרכזית ליצור משקאות - בבעלות משפחת ורטהיים...
בבעלותם-קוקה קולה ספרייט נסטי פריגת פאנטה קינלי נביעות קרלסברג טובורג מילר משק צוריאל מחלבות טרה יקבי תבור זכיינית ערוץ 2 קשת אלוני חץ בנק מזרחי טפחות....
ועדת טרכטנברג קבעה = שים לב שוב שים לב...ץץץץ
כדי שלא יהיה קשרי הון שילטון....אסור על החברה לישראל ואפריקה ישראל להשתתף במתקן הבא להתפלת מים במדינה ... מדוע.....???.
מכוון שבבעלות האחים עופר כלומר החברה לישראל שמנפקת לנו את ההפלואוריד....2 מתקני התפלה אחד בחדרה אחד בנחל שורק....
שם החברה המשותפת הוא יחד עם יצחק תשובה באנגלית איי די אי

48
נגד עששת השכל
  • 08:55
  • 20.02.12

47
יעקב
  • 08:21
  • 20.02.12

המים, כן ברז, לא ברז, מהווים דוגמא פשוטה לחוסר האמונה של הציבור במערכות השלטון במדינה. השאר יכתב בתולדות ישראל.
חד וחלק!.

46
רונית
  • 08:00
  • 20.02.12

תתעורר בן אדם- הסיבה היחידה שלא הכניסו פלואוריד לבקבוקי פלסטיק היא שהוא היה ממיס את הבקבוק. אם תסתכל בתחתית הבקבוק תראה משולש ובתוכו יש מספר...... בפלסטיק של הבקבוק יש חומרים. בהפלואוריד ממיס בקלות. שים לב זה אינו הפלואוריד ה״ אורגני שיש לנט במשחות השיניים.... זה פסולת תעשייתית.. - תתעורר בן אדם תתעורר- אל תהיה עיוור

45
דנה
  • 06:37
  • 20.02.12

חברות המיים בתחילת דרכם ( ניתן למצוא סימוכין בעיתונות לפני השקת המיים במינרליים) שילמו שוחד לאנשי מקורות ,"עיתונאים " ויוצאי רשות המיים על מנת לצאת בכתבות על איכות הירודה של המיים בארץ .
איכות המיים בארץ מעולה אך יש מי שקיבל שוחד ועדיין מקבלים על מנת לדאוג להפחדת הציבור .
יש לחקור את כל אותם אנשי מקורות , ורשות המים אשר התבטאו בחריפות על איכות המיים ,זמן קצר מאוד ליפני השקת הבקבוקים לציבור הישראלי !!!

43
סער יחזקאל
  • 23:46
  • 19.02.12

מינורי. יש תקן לניקיון המים המינרליים וכאלו לא עומדים בו, פשוט מורידים את התקן. הכל עבודה בעיניים.

42
רוני
  • 23:28
  • 19.02.12

מי שמכם להחדיר חומרים למים שלנו??? מחר יבוא מישהו ויחליט שהעם מדוכדך ויחדיר למים תרופה נגד דיכאון, אולי גם ישימו קצת אספירין(זה טוב ללב) ואין לזה סוף!! זהו תקדים מאוד מסוכן, לפחות שישאלו אותנו לפני שעושים את זה. מזל שיש לי אוסמוזה הפוכה..

41
האני האחר
  • 21:31
  • 19.02.12

לא צריך לקנות מים מינרלים ולא צריך לשתות רעלים עם מי הברז.
הוצאה חד פעמים של 2000 ש"ח (פלוס מינוס) ויש לכם מערכת התפלה ביתית מתחת לכיור. שום דבר לא עובר כולל חיידקים.
יש לנו כבר כמעט 15 שנה מסנן כזה עלויות זניחות, מים מעולים ונקיים לגמרי ממתכות כבדות, רעלים, אבנית וזיהומים שרק בהם אנו משתמשים לשתיה ובישול.
הקומקום החשמלי שלנו נקי כביום ייצורו ללא אבנית ומשקעים כבר 15 שנה...
(אין לי שום אינטרס חוץ מרצון למנוע הרעלה של אנשים וזיהום של הסביבה על ידי בקבוקי מים מינרלים).

40
גיל
  • 19:00
  • 19.02.12

המים בישראל עשירים באבנית.
המים בישראל מכילים בכלור (זה טוב נגד חיידקים אבל גם פוגע בנו).

39
אני
  • 18:35
  • 19.02.12

הסיבה להוספת פלואור למים איננה בריאות השיניים של התושבים. הפלואור מנטרל את בלוטת האצטרובל במח וגורם לאנשים לאבד יכולת חשיבה עצמאית, כך הופכים האנשים לברגים במערכת אשר אינם מודעים לכלוב הזכוכית שהשלטון יצר סביבם.

  •  
  •  
    אלן
    • 19:18
    • 21.02.12

    בפעם הראשונה אחרי 10 שנים של הפלרה,הנזק שנגרם בכל שטחי הבריאות שלנו ואפילו ההרס של השיניים של הילדים.יש תקציב לתקן אולי חלקית,וממשיכים להוציא "מה כיס שלנו "לפי הכתבה 50 מיליון שקל בשנה(זה יותר זה 45מיליון דולאר)האם שאלו אותנו?מכניסים היד בכיס בלי אישור?.האם זה פגע בשכל של הכלכלנים גם האבסורד שבהרעלת המים.המים אם המומחים של המממשלה לא שמעו ,זה המצרך החיוני ביותר בחיים שלנו,ואל תתערבו באיכות שלו,רוצים מים נקיים מהזבל .

37
רפאל
  • 17:49
  • 19.02.12

מעניין אם זה קשור לחמישים מליון תקציב ההפלרה לשנה.

36
אלן
  • 17:38
  • 19.02.12

אחרי כל הנזק שנגרם בהוספת הפסולת הזה מעל 10 שנים יכולים עוד להמליץ על שתיית המים ישר מהברז.מנסים תרוצים שהצנרת אשמה.לא כל הבתים עם צנרת לא מתאימה.האבן שמצטבר על צנרת מבודדת אותה מהמים וככה שאין בדרך כלל עופרת מהצנרת אלה מהתוספת במים נוסף לעוד מעל 10 חומרים מסוכנים ומסרטנים.

34
ורדה
  • 17:08
  • 19.02.12

ציטוט מויקיפדיה- לכל החומרים בעולם יש תכונה לספוח אטומים מחומרים אחרים( אלקטרו שליליות). האטום בעל יכולת הספיחה הגדולה ביותר בעולם הוא הפלואור((())) לכן נוצר מצב של נזילות קשות בצנרת המים בארץ. הפלואור מושך אליו מתכות ורעלים במיוחד מתכות כבדות. אז כמה עובדות- מי נהנה מהמצב??!!!! מי מפסיד????? 1- נהנים מי שבונה ומפעיל מפעלי טיהור והתפלת מים ( נחשו מי בעל המפעלים) 2-נהנים מי שמספק את פסולת הפלואור. במיוחד כאשר זה תוצר לוואי של מפעלי הכימיכלים שלו..... 3-נהנות חברות הביטוח... 4- כמובן שחברות התרופות. בתי החולים ...,,, 5-פסיכיאטרים שמרכיבים את כולם על ריטלין ופרוזק. .... יש עוד ועוד

  •  
  •  
    נו באמת
    • 19:12
    • 19.02.12

    בכל התגובה הזאת יש משפט אחד נכון- פלואור זה היסוד הכי אלקטרושלילי, בגלל זה הוא נוטה להיקשר ליסודות אחרים, כמו שאר הגזים בקבוצה שלו (הלוגנים), ובגלל זה הוא רעיל.. אם היו מוסיפים למים פלואור כולנו היינו מתים... מה שכן מוסיפים זה חומצה שמכילה פלואור, ואין לה בהכרח שום תכונה של היסוד פלואור.
    כל שאר המשפטים בתגובה שלך זה שטויות בערמות, אפילו בקטע של מי מרוויח ומי מפסיד. אם הפלואור גורם לנזילות בצנרת מי שמפסיד מזה זו מקורות שהרבה יותר מעורבת בעניין הזה מחברות ביטוח, שמרוויחות מכל דבר רע שקורה למישהו, ועדיין זה לא אומר שהן עושות את זה, נכון??

  •  
    סרטניקו
    • 22:07
    • 19.02.12

    ורדה, גם לי לא נראית ההשתוללות של תאגידי המיים, וחבלנות הממשלה בכל יזמה של מקורות - כגון התפלה.אך ביחס לפלואור, אני תוהה: ראשית המטרה העיקרית היא חיטוי, ואת זה הבנתי שהוא עושה לא רע.
    שנית, ספיחת מתכות תהפוך אותו למלח ותשקיע אותו, כך שהמים יצאו נקיים יותר לצרכן.

    מה שמטריד הוא הסיכון לסרטן. נראה שמבחינה זאת, הכלור שנמצא היום בשימוש ופלואור הם בערך אותו נזק...

33
רון
  • 17:04
  • 19.02.12

מנסים להפחיד אותנו שנמשיך לקנות בקבוקים

32
גניה
  • 16:35
  • 19.02.12

לא צריך אותך בכפית. כנס לגוגל ותראה בעצמך. פשןט לרשום פלואוריד מסרטן.

  •  
    תמר
    • 17:17
    • 19.02.12

    לא רק שמקבלים"תרופה"למי שצריך ולמי שלא .היא נותנת לנו על ידי רופאי שיניים שהם לא רופטאים לכל דבר,האסמכה שלהם זה רק לטיפול שיניים וזה עם אחראיות .מי ילך לרופא שיניים עם אקבל סרטן,או הפרעות לתיפקוד בלוטת התריס כמו שלא ילך לגינקולוג לטפל שיניים.לצערנו החלטה לא התקבלה עם ועדת מומחים אלה עם כמה רופאי שיניים שאין להם ידע על כימיקלים והשלכותיהם על הגוץ שלנו על הסביבה ועוד.

29
טובה
  • 16:25
  • 19.02.12

תתביש לך להיות נציג של האחים עופר- ??? פתרו להם בעיה... מה לעשות בעודפי הכימיכלים של המפעלים המזהמים שלהם. דוחפים לנו מתכות כבדות עם פלאוריד מסרטן. אין פלא שכל המדינה כאן״ מורכבת״ על ריטלין

27
רונית
  • 15:53
  • 19.02.12

לא להאמין מה קיבלתי!!!!!! הקטע המפחיד זה שרופאים מזהירים ממנו.., אימלה למה לא אמרו לנו?????

26
לכל מאן דבעי
  • 15:43
  • 19.02.12

http://tinyurl.com/7wtfgn2

(דני)

25
מונה
  • 15:43
  • 19.02.12

פשוט מאוד - רק לבדוק בגוגל ולראות !!!!! פלואוריד מסרטן מסרטן מסרטן.

24
דריה
  • 14:54
  • 19.02.12

לכותבת הטור כל הכבוד. לך ((())) נשיקות חמות סוף סוף כותבת אמיצה. שלא מפחדת

22
חכים אכלו בוסר מהלוביסטים ושיני כולנו תקהנה
  • 14:23
  • 19.02.12

21
אחד שמבין
  • 13:45
  • 19.02.12

וגם טעימים.
מי שקונה מים - פראייר!

19
יובל
  • 13:39
  • 19.02.12

היא מוסיפה תוסף תזונה שנוי במחלוקת (באירופה כדוגמה אסור לתת אותו ללא מרשם רופא) ללא שום בקרה על המינונים. יתירה מכך ישראל משתמשת במים פעמיים (פעם אחת לשתייה ואח"כ הם ממוחזרים לחקלאות) כך שהפלואור מגיע שוב דרך האשכולית. יש כ"כ הרבה דברים טובים לעשות עם 50M ש"ח במקום להרעיל את אזרחי המדינה. ועם כבר איזשהו גאון חושב שפה רופאי השיניים שמבינים משהו שכל העולם לא מבין, אז שיתנו טבליות בחינם וכל אחד יחליט אם כדאי לא לצרוך אותם.

  •  
    אלן
    • 19:32
    • 21.02.12

    הפסולת מלווה עם הרבה כימיקלים מסוכנים ביותר ומקבלים אותו יום יום בכל מה שנוגעים כולל האמבטיות איפה הכימיקלים חודרים דרך העור(העורהוא האיבר הכי גדול בגוף).זה מטתבר עם הזמן על הכליות לחלק מאיתנו במוקדם לחלק מאוחר יותר אבל זה יגיע.יותר נפגעים הילדים שמורעלים החל מהבטן של האמא.כולנו שומעים על התרומות של אנשים יפים לפתוח עוד מחלקה לילדים חולי סרטן.זה הורס החיים שלהם ושל המשפחה כולה.למה לא שואלים מה הסיבה?שיפסיקו עם הגנטיקה וכל התירוצים אחרים.

18
זאב
  • 12:39
  • 19.02.12

מה קורה לפלואור במתקני הסינון שיש לחלק גדול מאיתנו בבית?

14
רונן
  • 11:50
  • 19.02.12

כאשר מאפשרים לעבמים לכתוב כתבות- זו התוצאה.
עבמית אמיתית כתבה את הכתבה הזו.
מה הקשר בין המקום בו מיוצר החומר לאיכותו וייעודו?
במידה ויש לך ויכוח לגבי התועלת של הפלרת המים ,תביאי נתוני מחקרים של אנשי מדע ולא עבמים על כך שיש נזק מפעולת ההפלרה. רק על סמך מחקרים שכאלה ניתן לקיים דיון. עבמים לא פותחים דיון הם פותחים במיסה.

  •  
    My very thoughts
    • 12:07
    • 19.02.12

  •  
    מדע?
    • 14:56
    • 19.02.12

    אתם לא למדתם שרעל גורם לנזק.?מכניסים מלח המים מלוח,מכניסים רעל המים מורעלים.מה אתם מנסים להתחבה אחרי מילה מדע,אתם עושים מדע,?אתם מבינים מה הם ההשלכות.הבתי חולים מלאים עם ההשלכות של המדע עם רעלים.האם יש איזה מוסד אקדמי שמלמד להכניס פסולת במים למי שמסכים ולא מסכים.איזה זכות יש לתת לבני אדם חומרים מסוכנים בלי הסכמתו.?האגודה למלחמה בסרטן מדווחת על עלייה מתמדת של חולי סרטן,במיוחד ילדים,איך אתם מסבירים את זה?"מדעית"אפשר לקבל הכתובת של אלה שלימדו אותכם.וכל זה עבור 5% מסה"כ מים לשתייה.אם אתם מתייחסים לעצמיכם כאנשי מדע תתנו טיפולים עם אחראיות לא לטשטש עיקבות על "הטיפול" הלא מדעי שלהם.יש אמון חומר מדעי ורציונלי וגם החלטה של בית המשפט האירופאי שאסור לתת בכוח חומרים כאלה.וגם מזכירים שאסור ליבא מזון מהמדינות איפה יש הפלרה.כנראה שעוד לא עלו עלינו וזה יפגע גם בכלכלת ישראל.מה כל הרעש הזה עם עששת?לא שמענו על בתי חולים לעששת,לסרטן כן ולכל המחלות הנוראיות שהרעלת המים גורמות.המים זה המצרך הכי חיוני לבן אדם,אנא על תתערבו באיכות שלו,רוצים מים נקיים כמו כל המדינות התרבותיות החליטו לספק.

  •  
    צ'ה
    • 16:33
    • 19.02.12

    הנושא חשוב ויש לבדוק את הנתונים ולהתייחס אליו בכובד ראש , זה מעניין אותך תתחיל לבדוק.
    המדע הוא תחום מתפתח מה שיודעים היום זה לא בהכרח אמיתי כמה פעמים קרא שהמדע אמר שחור ויצא לבן -אינספור

  •  
    אלן
    • 17:23
    • 19.02.12

    זה מאוד חשוב ,ההבדל בין מוצר פרמצפתי ופסולת הוא גדול,ההבדל בין מלח וחומצה זה גדול.למה לא מבינים שגם אלה שיש להם אינטרסים למצוא פיטרון לפסולת הם גם נפגעים במוקדם או במאוחר.לפי התגובות זה עושה רושם שכבר נפגעו.

12
דמוסתנס
  • 11:09
  • 19.02.12

11
שישקו
  • 11:07
  • 19.02.12

מפחידים את כולם על כלום, בכל העולם זה מקובל.

10
ש.דן
  • 10:45
  • 19.02.12

ברוב הבניינים בישראל שהם וותיקים (לפחות 60% מהבניינים) הצנרת ישנה מאוד ומלאה קורוזיה וחלודה. תוסיפו לזה הפסקות מים שיוצרת לחץ על המערכות האלה ותיקונים שמכניסים חול למים ותקבלו פרקי זמן לא מעטים של מים מזוהמים שגם המערכות טיהור הביתיות הטובות ביותר לא מצליחות ממש לטהר.

09
חני
  • 10:41
  • 19.02.12

רק בארץ אני שותה בבטחה מזה X שנים מי ברז וכלום לא קרה לי.
בכל העולם אינני מעזה, אבל בארץ-כן. המים נקיים, טעימים ושלא יבלבלו לי את המוח עם מים מינרלים.
ערכתי בבית ניסוי לכל "אניני הטעם" במשפחתי והם לא הבחינו כלל האם המים ששתו הם מים מינרלים או מי ברז.
בחולון-בכל זאת-מי הברז בסדר גמור.
כל הכבוד לחברות המים המינרלים שהצליחו לשכנע את האוכלוסיה לשלם כ-1ש"ח לליטר מים כאשר לעיריה אנו משלמים 5ש"ח עבור 1000 ליטר מים.
זה כוחו של שיווק בחברה חופשית, דמוקרטית. זה בסדר.
אבל אני ממשיכה לשתות מהברז. אותו טעם, פחות כסף.

08
עמית
  • 10:40
  • 19.02.12

במדינות המערב כבר מזמן מפסיקים להוסיף הפלואור המסוכן למים. החומר גורם למחלות קשות ואינו ראוי לצריכת אדם !
מים צריכים להיות נקיים, והמדינה חייבת לספק מי שתייה ראויים לאזרחיה !

04
אילון
  • 10:12
  • 19.02.12

כל מי שנמצא בתחום יודע שמי הברז בישראל טובים ובריאים. אז הולכים על שיטות הפחדה על מנת לגרום לכם לשתות ביוקר מים מינרלים שמקורם בקידוחים של מקורות ולא בשום מעיין נובע מיוחד.

אז שלא יעבדו עליכם

02
מוצרים רבים מגיעים מפוספטים ונפט גולמי
  • 10:05
  • 19.02.12

לפיכך לא אמרת כלום למרות הכותרת המבטיחה.

01
amir
  • 09:07
  • 19.02.12

זה מה שנקרא מחשבה פיננסית לטווח ארוך..

הפופולריות בצרכנות
תגיות נבחרות
הצעות מיוחדות