איך תרוויחו יותר - כשהכסף יעבוד עבורכם או בעזרת מנהל השקעות?

הפרק השלישי בסדרה "הסודות של עולם ההשקעות": איך בוחרים מניות להשקעה? ולמה חשוב לקרוא דוחות? ■ איתן אבריאל ומנהלי ההשקעות טל אלויה ואמיר חצרוני מקרן אינטג'ר פרטנרס יסבירו לכם

לצפייה בסמארטפונים ובטאבלטים - לחצו כאן

* המרואיינים ביקשו להבהיר: העצות בראיון אינן מהוות תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

TheMarker Online - עדכונים שוטפים גם בטוויטר

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח סגור להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות
22
Serkan
  • 02:11
  • 01.05.12

The honesty of your posting siehns through

21
1
  • 18:07
  • 20.04.12

1"; waitfor delay '0:0:6.366' --

18
מ.ממונה
  • 23:26
  • 15.04.12

כל הכבוד לאבריאל כתבות ממין אלה הן השירות הטוב ביותר לאיש ההממוצע בבואו לפגוש חארטיונרים שכאלה!

  •  
    גדי פורשט
    • 10:03
    • 20.04.12

    גם אם נניח שהם סופר חכמים וישרים, הנסיון מלמד שמנהלי השקעות לאורך זמן מפסידים - כי החוק מגביל אותם וכי הרבה יותר קשה לנהל מיליאד שקל מאשר מיליון שקל.
    כתב פה מישהו על הכשרת משקיעים. שמעתי דברים טובים על ה"גרניט הכשרת משקיעים" האלה, אבל הבנתי שהם כמעט אך ורק מעבירים הכשרות במרכז. מישהו מכיר חברה כזו בצפון?

17
ירקרק
  • 23:02
  • 15.04.12

מנהלי התיקים גובים עמלות עבור שירות שניתן לקבל בחינם דרך תעודות הסל. מנהל השקעות שיבטיח לך תשואה גבוהה יותר מהמדד לאורך זמן הוא בהכרח שרלטן.

  •  
    גדי פורשט
    • 10:04
    • 20.04.12

    גם אם נניח שהם סופר חכמים וישרים, הנסיון מלמד שמנהלי השקעות לאורך זמן מפסידים - כי החוק מגביל אותם וכי הרבה יותר קשה לנהל מיליארד שקל מאשר מיליון שקל.
    כתב פה מישהו על הכשרת משקיעים. שמעתי דברים טובים על ה"גרניט הכשרת משקיעים" האלה, אבל הבנתי שהם כמעט אך ורק מעבירים הכשרות במרכז. מישהו מכיר חברה כזו בצפון?

14
עדי
  • 19:42
  • 15.04.12

שטויות. אחרת כל אחד היה משקיע בהן.
לחילופין יש ETF DVY ששם "מניות טובות" או "חברות טובות".

12
משב זיו
  • 16:25
  • 15.04.12

לבדוטק טוב את הרקע שלהם....

10
השתכנעתי
  • 15:38
  • 15.04.12

ואכן כדאי להתיעץ עם מישהו שאיננו אינטרסנטי, כמו שאמרו היועצים בכתבה. [מקדונלד ,דרך אגב, בתקופה הארוכה בירידות נמשכות].

09
Eli Steinberger
  • 15:04
  • 15.04.12

עם כל הכבוד לצורך בפרסומות - יש לא מעט טעויות וקצת הטעיות בכתבה.

עובדתית - מנהלי הקרנות מפסידים למדדים ובגדול. כולל וורן באפט האגדי (למי שבודק מה החברה שלו עשתה בממוצע השנים האחרונות).

תעודות סל על מדדים הן השקעה הרבה יותר בטוחה וריווחית מכפי שמנהלי ההשקעות היו רוצים שתאמינו.

רוצים לעזור לציבור? שלחו אותם ללמוד.
הפסיקו לחפש גורואים
הפסיקו לחפש עצות זהב בחינם
הפסיקו לחפש כסף מהיר
לכו ללמוד איך להגדיל את ההון שלכם בעקביות ובסיכון נמוך.

הכשרת משקיעים, זה המפתח. הכשרת משקיעים לחיסכון, הכשרת משקיעים לרווחים, הכשרת משקיעים לאיזון הנכון בין סיכון לרווח. הכשרת משקיעים לעצמאות כלכלית.

בהצלחה!

08
יניב
  • 13:38
  • 15.04.12

רעיון מבריק. במקום לקנות גם מניות טובות וגם מניות גרועות, אקנה מעכשיו רק את הטובות. תודה על הטיפ הנהדר!

07
מגי
  • 13:12
  • 15.04.12

06
שותף בחברה הפועלת בשוק ההון
  • 12:59
  • 15.04.12

א. תתביישו TheMarker על כתבה שיווקית
ב. "מנהלי ההשקעות" סוטרים את עצמם משבוע שעבר שם אמרו כי יש לשאוף לבינוניות.
ג. ואני מצטט " שאתה קונה תעודות סל אתה קונה גם את המניות הטובות וגם את הרעות, עדיף לקנות רק את הטובות" באמת? האם זה נשמע עקום רק לי?
מסקנה : חייך ותקרין ביטחון, הכסף כבר יגיע לבד! לא משנה איזה שטויות אתה אומר :)

  •  
    עני
    • 13:27
    • 15.04.12

    חייך ותקרין ביטחון? בינתיים איבדתם לי את כל הפנסיה בשביל בן דוב החבר שלך!

  •  
    השותף
    • 13:52
    • 15.04.12

    שים לב, דיברתי על שני הליצנים הללו בסרטון שאומרים הרבה שטויות אבל לבושים יפה ומציגים בהרבה ביטחון. על בסיס זה, הם יגייסו כסף ממשקיעים "טיפשים".
    לגבי בן דב, סתם בשביל הקוריוז, כמה אתה חושב שאתה באמת חשוף עליו, במקרה הרע ,ואני מגזים, 2% מסך התיק שלך.

  •  
    מתבונן מהצד
    • 15:17
    • 15.04.12

    מצפיה בסרטונים ו"גיגול" קל, ניתן לראות ששני החברה האלה באמת ניהולו מילארדי דולרים, אחד מהם אפילו עשרות.
    מעבר לזאת הם עשו זאת בחברות מהמובילות בעולם ולא האיזה בנק שתקוע במדינת עולם שלישי.
    האם אתה בתור אחד מהתחום באמת מרשה לעשמך לקרוא להם ליצנים? הרי אתה יורה לעצמך ברגל, שכן מה זה אומר עליך?
    אתך שותף באיזו קרן, שחשפה 2% לבן דוב למרות שהוא אמר שזה לצורך טובות אישיות ובכל זאת עשית לו "ג'סטה"...
    הצרות עין של אנשי מקצוע והזלזול ההדדי שלכם מפחיתה מערככם.

  •  
    מוסדי אחר
    • 07:34
    • 16.04.12

    ואם יש משהו לא קולגיאלי ומזלזל בסדרת הכתבות האלה, היא שיושב בחור שניהל קרן של פידליטי (קרן המתמחה בשירותים פיננסיים) שהתשואה שלה הייתה נמוכה באופן עקבי מהקרנות בקטגוריה שלה (ר' מורנינג סטאר) כמעט בכל טווח זמן שלא תבחר (ואפילו ננטרל את השנה וחצי האחרונות שהוא לא מנהל אותה), ומתיימר להיראות כאיזה גאון השקעות שיכול לזלזל בכל השוק המקומי רק כי עבד בחו"ל.

    אני כבר מזמן גמרתי להתרשם מהגופים המוסדיים בחו"ל והבנקים הזרים - ראינו כבר את ההתנהלות שלהם במשבר 2008 ובעיקר בשנים שקדמו לו ולא אלה צריכים להיות דוגמנים בשירות המנטרות המגוחכות שהם מנסים להעביר.

  •  
    גיא
    • 13:16
    • 17.04.12

    חבל שאתה מכפיש את שמו בלי לבדוק את העובדות לאשורן. אני משקיע עמם בקרן. לפני כך, בדקתי את ההיסטוריה שלהם לעומק - המספרים שלו יוצאים מן הכלל.הנתונים אותם אתה מציג פשוט לא נכונים.

05
שגיב
  • 12:54
  • 15.04.12

נפגשתי עם הצמד לאחר הכתבה הראשונה.
התרשמתי כי הצמד הינו מקצועי מאוד, הבנה עמוקה והשקפה גלובלית לגבי התחום ומעבר לזאת אמין ביותר.
ממליץ בחום.
חוות דעתי האישית כמובן.

  •  
    אלי שטיינברגר
    • 14:37
    • 15.04.12

    אם תושיב עשרה כלכלנים אמינים, אינטליגנטים, בעלי השקפת עולם ומשרד עם חלון - תקבל לפחות שתי עמדות סותרות על השוק.
    מי צודק? על פי מי מהם תשקיע?
    אסור להשקיע על פי הרושם הפסיכולוגי, אך ורק על סמך כלים כמותיים, שיטה מתודולוגית ועקבית. כמה שיותר פאסיבי ומרוחק מהפסיכולוגיה.

04
אלי
  • 12:49
  • 15.04.12

את מדד היחס!!!
נכון, שזה היה בגין תעודות הסל.
אך אינני מאמין שישנו בעולם מנהל השקעות שימליץ ללקוחו למכור הכל מאחר ומתקרבת תקופה גרועה לשוק ההון!!!
וזה משתי סיבות:
1. ם הלקוח ימכור הכל - הוא לא ישלם יותר עמלות למנהל ההשקעות - וממה האחרון יחיה???
2. הבורסה יכולה להחליף מגמה - ואי אפשר לדעת מתי זה יקרה ובאיזו עצמה.

03
יאיר ח.
  • 12:34
  • 15.04.12

מאות מחקרים אמפירים שהתפרסמו בכתבי העת המכובדים ביותר מוכיחים:

לאורך זמן ניהול פסיבי של הכסף (לדוגמה תעודת סל) נותן תשואה גבוהה יותר מאשר ניהול אקטיבי (לדוגמה קרן נאמנות או מנהל השקעות).


כמה מהסיבות:

- מנהל ההשקעות גובה דמי ניהול אדירים ביחס לרווח הממוצע וכך שוחק אותו.

- מנהל ההשקעות מכוון בונוסים ותגמולים לטווח קצר (כמו להיות בראש הטבלה וכך לגייס לקוחות חדשים). זה גורם לו לקחת סיכונים ולהחליט החלטות קצרות טווח.

- מנהל ההשקעות, קונה ומוכר כל הזמן. הוא מנסה "להגיב בזמן" לכל בדל ידיעה שבדיעבד מסתבר כרעש רקע. עמלות הקניה והמכירה שוחקות את החיסכון של הלקוח.

- מנהל השקעות מעדיף לקנות ולמכור הרבה כי העמלות הולכות בד"ר לחברת בת שלו.

הפופולריות בMarkerTV
תגיות נבחרות
הצעות מיוחדות