הכירו את KwazyLABS - מפתחת ומשווקת משחקים מרובי משתתפים למותגים - TechNation - TheMarker
תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

הכירו את KwazyLABS - מפתחת ומשווקת משחקים מרובי משתתפים למותגים

"אנחנו חברת שמתמקדת ב-Crowd Games לצרכי פרסום, שיווק, בידור ואירועים. אנחנו עושים משחקים לחברות כחלק מחוויה של אירוע או כקידום למותג והמשחקים הם בהתאם לדרישה"

תגובות

מי שהגיע לכנס "סלקום מובייל שואו", שערכה החברה לפני מספר שבועות בקניון בפתח תקווה, לא יכול היה להחמיץ את המסך הענק שהותקן בלב חלל התערוכה. על המסך הופיע משחק מחשב מסגנון ה-shooter בו הטובים צריכים לירות ברעים. המבקרים בכנס הוזמנו להחזיק בסמארטפונים שהיו פזורים לאורך המסך ושימשו כבקרי משחק (game pad), ולהצטרף.

מי שהעמיד את המסך והמשחק הזה היא חברת KwazyLABS הישראלית, חברה שיושבת על התפר בין חברת הייטק חברת שיווק וחברת פרויקטים. דלד דותן ( Daled Dotan), מייסד ו-VP Marktingk בחברה מספר: "אנחנו חברת שמתמקדת ב-Crowd Games לצרכי פרסום, שיווק, בידור ואירועים. אנחנו עושים משחקים לחברות כחלק מחוויה של אירוע או כקידום למותג והמשחקים הם בהתאם לדרישה. אנחנו חברה שעושה WOW, למשל, באילת עשינו לאורביט משחק יריות עם מיתוג מלא של החברה על מסך של 8 על 10 מטר".

דותן מתאר את המוצר העיקרי של החברה, משחק שמכונה CrowdeeZ שהוא משחק מרובה משתתפים (Multi player) שיכול לעבור התאמה לדרישות הלקוח. כל התקנה של מוצר כזו עולה עשרות אלפי דולרים.

מוצר שני של החברה מכונה QuiZcreen והוא מחבר את הטרנד שמכונה augmented reality, שמציג על מסך הטלפון את המציאות עם שכבות מידע חדשות, ואת הטרנד המכונה Second Screen בו הסמארטפון משמש כאמצעי בידור משלים לטלוויזיה. המוצר מאפשר לאדם שצופה בסדרה, לכוון את הסמארטפון למסך, האפליקציה מזהה באיזה שלב בצפייה נמצא המשתמש, ומיד הוא מקבל לסמארטפון שאלה שרלוונטית לקטע שבו הוא צופה. הדבר יוצר אינטרקציה יותר גדולה בין הצופה והתכונית. KwazyLABS בנתה אפליקציה כזו לתוכנית "חי בלה-לה לנד" של yes.

המוצר השלישי של החברה מכונה KollecteeZ והוא דומה לאוסף הקלפים והמדבקות של פעם (כמו חברות הזבל למשל) אך איסוף הכרטיסים מתבצע על גבי הסמארטפון ועל בסיס שלטי חוצות ופרסומות בעולם האמיתי. האפלקיציה מאפשרת לאגור קלפים ואף להחליף קלפים בין משתמשים. דלד: "המשותף לכל המוצרים היא חוויה שמשלבת טכנולוגיה ומשחק, לקהל גדול ותחת מטרייה של מותג. אנחנו קוראים לכל מוצר כזה 'מנוע' כי על גביו אפשר להלביש מיתוג וחוויה חדשה בהתאם ללקוח". KwazyLABS מוכרת את מוצריה ישירות ללקוחות אבל גם דרך חברות פרויקטים וכנסים שמכירים את היכולות ומציעים את המשחקים כתוספת לכנס או אירוע.

אפשר לסווג אתכם כחברת היי-טק?

"התחלנו את הדרך לפני שלוש שנים כחברת פרויקטים ומצאנו את הדרישה ליותר טכנולוגיה לאירועים וקמפיינים וככה לאט לאט התפקסנו. אנחנו חברת סטארטאפ כיום גם במובן הזה שאנחנו בבדיקות ותהליכים לרשום חלק מהמוצרים כפטנטים וגם כי אנחנו נתמכי הו חיצוני.

"גייסנו סיבוב seed (גיוס הכסף הראשון של חברת הזנק א"ז) של כ-200 אלף דולר מאנג'ל (משקיע פרטי א"ז) וכעת אנחנו מדברים על גיוס נוסף או בארץ או בחו"ל. בכלל, אופק הפיתוח שלנו הוא בחו"ל. אנחנו חברה קטנה, 9 עובדים מתוכם 3 מייסדים ויש לנו אנשים מהצד הטכנולוגי אבל גם מצד השיווק וגם מצד הקריאייטיב".

הירשמו עכשיו: סיכום דו שבועי בנושאי טכנולוגיה והייטק ישירות למייל
נא להזין כתובת מייל חוקית
ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם