יאיר לפיד: שלי שמאלנית; קדימה כושלת - רק אנחנו נחזיר הכסף

המסמך שהופץ לפעילים של לפיד מפרט חמש עמדות עיקריות שבהן מומלץ להתמקד ■ לפיד: אנחנו המפלגה היחידה שיכולה להביא קולות מימין ושמאל

"אנחנו המפלגה היחידה שיכולה להביא קולות גם מימין וגם משמאל", כך נכתב בדף מסרים של פעילי יאיר לפיד שנחשף באתר "כיכר השבת". עוד נכתב כי יש על הפעילים לשאול את המתלבטים כל הזמן איפה הכסף.

יאיר לפיד
יאיר לפיד
צילום: אופיר בר-זהר

ביום שבת ביקש אחד הפעילים בעמוד האוהדים בפייסבוק של לפיד לקבל "5-6 מסרים קצרים - לא יותר, איתם יהיה קל יותר לשכנע בשיחות סלון" התגובה של לפיד בפייסבוק היתה "מדובר באחלה רעיון אעבוד על זה".

על פי הכתוב במסמך הוא נכתב על ידי לפיד, ובפתחו הוא הודה לאוהדיו על המאמץ. להלן עיקרי המסמך:

"המסר הראשון: למה יצאנו לדרך?

"מפני שכך אי אפשר להמשיך. למעמד הביניים - הציבור היצרני של מדינת ישראל - נמאס מיוקר המחיה, מזה שכל הנטל נופל עליו, מכך שציבורים שלמים במדינה חיים על חשבונו, ומן העובדה שהוא זה שנושא על גבו את המדינה אבל קולו אינו נשמע".

המסר השני: מי אנחנו?

"אנחנו המפלגה שבאה לייצג את מעמד הביניים. אנחנו קבוצה של ישראלים שהחליטו לעזוב משרות נוחות ואת חייהם הנוחים כדי להיאבק למען דבר שאנחנו מאמינים בו. המפלגה הוקמה מפני שהמעמד היצרני במדינת ישראל - משלמי המסים, העובדים, המתגייסים לצבא ומשרתי המילואים - הפך להיות הציבור היחיד במדינת ישראל שאין לו ייצוג אמיתי.

"כשאנחנו שואלים 'איפה הכסף?' כוונתנו היא שאנחנו שמחים וגאים להיות הציבור שמשקיע הכי הרבה במדינת ישראל, אבל אנחנו רוצים גם לדעת שהמדינה משקיעה בנו. במה אנחנו רוצים שהכסף שלנו יושקע? בחינוך, בדיור בר-השגה, בבריאות, במשטרה, ברווחה ובצמצום יוקר המחיה. ובמה לא? בממשלות מנופחות, במפלגות סקטוריאליות, בסחטנות קואליציונית ובתספורות לטייקונים".

המסר השלישי: מה התוכניות?

"התוכנית שלנו מורכבת ונוגעת לכל תחומי החיים בישראל, וטובי המומחים בישראל שוקדים עליה, אבל הנה עיקרי הדברים:

  • אנחנו נשנה את שיטת המשטר כדי שהיא תאפשר משילות, צמצום הבירוקרטיה והשחיתות השלטונית.
  • אנחנו נפעל לביטול חוקי האפליה כמו חוק טל וחוק נהרי, נקים מנגנון לשירות אזרחי ונעודד יציאה לעבודה בקרב הציבור החרדי והערבי.
  • אנחנו נדאג לכך שלא תוקם עוד במדינת ישראל ממשלה מנופחת ובזבזנית של 40 שרים וסגני שרים (והנה הבטחת הבחירות הראשונה שלנו: לא יהיו אצלנו שרים ללא-תיק!).
  • אנחנו נפעל לשינוי סדרי העדיפויות במדינה, כדי שמפלגות הקואליציה השונות לא יוכלו לסחוט את התקציב והוא יוקדש לטובת האזרחים.

המסר הרביעי: למה דווקא אנחנו?

"אנחנו המפלגה היחידה שיכולה להביא קולות גם מימין וגם משמאל. מעמד הביניים נמצא גם בליכוד ובישראל-ביתנו, אבל הם לעולם לא יצביעו למפלגת העבודה גם כי שלי רדיקלית ושמאלנית מדי וגם מפני שזוהי מפלגה מסואבת ומיושנת, ובוודאי שלא יצביעו לקדימה שנראית להם בצדק כחבורה כושלת של פוליטיקאים מהסוג הישן.

המסר החמישי: מה המטרה שלנו?

"המטרה שלנו היא להגיע למספיק מנדטים כדי שנוכל לקבוע את סדר היום של הממשלה הבאה. הנסיון מלמד שעם 20-15 מנדטים נוכל לשחרר את הממשלה הבאה מהסחטנות הקואליציונית ולגרום לה לפעול למען מה שחשוב: הקטנת הממשלה, שינוי הקריטריונים וסדר העדיפויות כדי לתת קדימות לדיור, חינוך, בריאות, בטחון פנים וצימצום יוקר-המחיה.

זאת אינה הפעם הראשונה שדף הפייסבוק של לפיד עולה לכותרות, לפני כמה שבועות דובר עיירית בית שמש טען שסטטוסים ביקורתיים שכתב בעמודו של לפיד נמחקו.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח סגור להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות
93
BAZ
  • 18:23
  • 16.02.12

בעת נסיעה בX5 שלך , תסתכל מי עובד תחת שמש קודחת בסלילת כבישים.
ומי עושה עבודות טיוח , ריצוף וכל מה שקשור לבניין .
וכמה יש לאנשים עסקים קטנים כמו מסעדות., וחניות מסחר למינהן.
כמה יש רופאים, מהנדסים, עורכי דין וכלו
לפני שאתה מקשקש יכול אתה לגשת למשרד אוצר ולברר כמה הערבים משלמים מס הכנסה , מס ערך מוסף וכמה המדינה מחזירה אליהם
יש אבטלה במגזר , זה נכון אבל בהעדר תשתיות ועידוד לפתח מנופי צמיחה זה המקסימום שהאנשים יכולים לתרום . לעומת זה החרדים שגרים בישובים כגון ירושלים וגוש דן שכל מה צריך מאיתם זה להזיז את התחת וללכת לעבוד.
אבל לרדת על ערבים זה אין , זה משתלם וזה משלהב .וזה מביא קולות.
פוליטיקאי עלוב שכמוך .

91
טל
  • 17:53
  • 16.02.12

רק לפני יומיים נאם בכנס המרכז האקדמי על כך שצריך "לתת אמון" בתאגידים ובתייקונים אשר "תורמים" כסף לערים בהם הם ממוקמים, וכן לסמוך על אנשי הציבור כמו "אולמרט" כאשר הם מקדמים מהלכים מדיניים..
הוא יורד על שלי יחימוביץ מפני שהוא מבין שהיא אותנטית ומסוגלת לרמוס את משחק הפופולאריות שלו.
אני מסכים שהוא איש מגניב ומקסים ובעל רטוריקה מעולה!, אבל בסוף היום, הבנאדם לא סגור על עצמו ובעיקר מרגיש לי כאילו הוא מנהל קמפיין שמבוסס על אימרות פופולאריות - שאין בכוונתו לממש!
ושיהיה לו בכיף בווגאס במסע גיוס הכספים מעשירי ארה"ב :)
לא דובים ולא יער - צריך מנהיג ולא קמיע!!

90
אחד שמגיב היטב
  • 14:30
  • 16.02.12

אני רוצה לוודא שהוא מוכן גם להיות ראש ממשלה, במידה ויקבל מספיק מנדטים. אני לא רוצה את זה שעומד בראשנו שוב בראשות הממשלה. אשמח שלפיד יתייחס לזה

89
מעמד בינים
  • 17:35
  • 09.02.12

יאיר היקר
אני המצביע הקלאסי שלך
אני איש מילואים אקדמאי גר במרכז נשוי עם 2 ילדים משלם מיסים ועובד כמו כלב
לא גומר את החודש עוד לפני שהוא מתחיל
הצבעתי לאבא שלך -והתאכזבתי
הצבעתי ליכוד-והתאכזבתי
הצבעתי קדימה -והתאכזבתי

לצערי גם מי שיצביע לך יתאכזב אני אומר זאת בכאב לב אמיתי
ולמה?

הציבור החרדי מגובש ויצביע כאיש אחד לשס או לאגודה לפי שיוך עדתי והכוח האלקטורי שלהם שווה כ20 מנדטים
הציבור הערבי מגובש ויצביע כאיש אחד ל3 המפלגות הערביות וכוחם האלקטורלי הינו כ12 מנדטים
הציבור הימני קיצוני יצביע למפלגות הימין הקלאסיות ישראל ביתינו הבית הלאומי מפד"ל וכוחם האלקטוראלי הינו כ 20 מנדטים

נשארו 68 מנדטים להרכיב ממשלה שפויה לא קיצונית לא סקטורילית שתייצג אותי ורבים שכמותי
לצערי במקום לבחור בקו מאחד ולגבש סביבך את אנשי קדימה העבודה וגם הליכוד אנשי הכוורת שלך מראש מחפשים ללכלך ולטנף את האנשים שהם שותפייך הטבעים
שלי רדיקלית? איך תכניס אותה לממשלה
קדימה מורכבת מאנשים כושלים? אני לא מאמין שתיקח כשלונות לממשלה
נתניהו והליכוד חסרי רגישות חברתית? אז איך תשב איתו על סוגיות חברתיות הרות גורל?

הרי תמיד ידעת שכוחו של ציבור זה באחדותו למה לא תשנה פאזה?
המתן לפרימיז בקדימה חכה לראות את המנצח ושבו ביחד להרכיב רשימה שאתה בראש או היא או הוא מה זה משנה?
קרא לשלי חבק אותה עטוף את מצביעי העבודה רובם גם הם לא גומרים החודש
חבק את הימין המתון רוב מצביעי הליכוד הם כמוני אנשים משכילים שרוצים ביטחון אבל לא גומרים את החודש
נעים בכסא בחוסר נוחות מהכניעה לסחטנות של ביבי

יאיר תהיה לפיד לפני המחנה
נצל מומנטום של חוסר מנהיגות מזוויע שלא היה כדוגמתו בישראל
תציע להתלכד סביבך-עשה פרימריז פתוחים לחברי קדימה עבודה וליכוד תשריין 5 מקומות ראשונים או 10 למנהיגי המפלגות הקיימות
תודיע מראש את מי אתה מייעד לאיזה משרד ותבנה מצע בחירות עם איוש ויעדים מדידים לכל מיניסטר
תודיע מראש שהמינוי הוא לחצי תקופה והוא ימדד מקצועי אל מול יעדים

רק ככה תציל את המדינה שלי
אם לא אתה סתם צקמוק עם אגו מנופח שבא לעשות עלינו סיבוב ולחוות מה זה להיות ח"כ

88
יואב
  • 13:37
  • 09.02.12

אתם טוענים שהוא בדיחה\לא יודע מה הוא עושה\אין לו חצי נסיון אפילו בניהול כל שהוא ועוד דברים שעדיין לא הספקתי לקרא..
אתם צודקים... כי מי שכרגע יושב בממשלה ובכנסת יש לו ניסיון בניהול\כלכלה\הנדסה וכו..
הרי יושבים שם אנשים שלא יודעים מה הם עושים ורק דואגים לתחת שלהם.
מפציצים בסיסמאות גדולות שהם בעצמם לא יכולים לקיים, משקרים לנו בפנים וטוענים שהכל בגלל ממשלות קודמות\שמאלנים\ימנים\חייזרים ועוד..
אז סוף סוף בא מישהוא חדש למשחק, מישהוא שדוגל לבעשות דברים שמדברים אל רוב האוכלוסיה במדינה ( הרוב הפעיל לפחות..) ולמי אכפת מה אבא שלו עשה.. למה לאחרים המצב יותר טוב.. שווה להצביע לו ולו רק בשביל לתת לו צ'אנס לתקן ולסדר כאן,
כי בתאכלס מהאנשים שיושבים שם כרגע זה לא יקרה.

87
איזה חינטרוש
  • 07:06
  • 09.02.12

יבבן . מי יכול בכלל להשוות בינו , שמעולם לא עשה שום דבר למען הכלל , לבין שלי שהיתה לוחמת זכויות ורודפת צדק כל חייה . מחוקקת חוקים ,פעילה . איפה היא ואיפה ה"ציפי לבני " הכלומניקית וצוות הפושעים שאיתה .רק שלי יכולה להחזיר עטרה ליושנה ולהפוך את המדינה המסואבת הזאת למקום לחיות בו .!!!

84
יוד אלף
  • 11:47
  • 08.02.12

אתם תגידו לי.בחייאת, מכל הלב.נוני מוזס מריץ את יהיר לפיד.נוני מוזס הוא טייקון כלכלי..ממליץ לכם לראות את עובדה ולראות כיצד פועלת המערכת היחצנית בכלל ובפרט בכנסת. ואני שואל מדוע להצביע בעד הדחליל יהיר, ולא במקור רוצה לומר נוני מוזס. נוני מוזס יועמד לבחירת הציבור. נקודה.

83
ייאי
  • 11:00
  • 08.02.12

אני לא הבנתי על מה כל ההמולה ווהתרגשות: מי זה בכלל יאיר לפיד?מה הוא עשה מעבר לדיבורים ,כתיבה ופוזה של ויסקי וסיגרים? מה הוא עשה בשביל המדינה? איזה רקורד יש לו בניהול,באירגון,במנהיגות? גם הקטע שלו בבר אילן:מה ההפתעה!?הבנאדם רגיל שבזכות הקשרים והכסף,הכל בא בחאווה/בקלות.אוניברסיטה בישראל = אוניברסיטה בבוגוטה.התיקשורת מפמפמת ומצרצרת והעם יבלע הצרצרים...שוב ,הציבור שתומך בו ,עושה אקט מחאה אופנתי.מזה לא בונים מדינה.יש כבר ליצנים בכנסת אז יהיה עוד אחד.אז הוא יאיר – תחת הפנס,לפיד – לחמם את כוסית הברנדי XO.

82
כוונות טובות זה נפלא, ולא מספיק
  • 08:02
  • 08.02.12

81
אלעד
  • 07:53
  • 08.02.12

אם ליאיר לפיד היה איכפת מהמדינה הוא היה מצטרף אליה

80
73
מוטי קקון
  • 03:52
  • 08.02.12

ובחרתה בחרטה: אתם מוזמנים למועדון החרטה של יאיר לפיד הגאווה היא מקור
לטיפשות וכל המטומטמים מוזמנים בזה להצביע עבורי, למה? כי אני יאיר לפיד
שאין לו זמן ורוצה להיות גדול.

72
אלמו-נית
  • 01:08
  • 08.02.12

להבטיח הבטחות כולם יודעים , אני הייתי רוצה לדעת מה כן עשית לא מה היית חולם/רוצה לעשות ?.בעיניי מנהיג שרוצה להשפיע ובאמת אכפת לו מתחיל בדברים הקטנים מנהיג אמיתי צריך להיות כזה שעושה את זה מתוך שליחות אמתית,ולא ממקום נרקיסיסטי אותו רצון בלתי פוסק לכוח ומעמד. התנדבת פעם ? סתם כי הרגיש לך נכון ? היית פעם בהפגנות שלא קשורות למגזר שלך כי חשבת שזה חשוב ?! ויתרת על דברים חשובים כדיי לקדם אג'נדות לתקן עוולות כי זה בער בך ולא יכולת לסבול את זה ?! אם ענית לא על אחת מן השאלות ,עשה טובה ותחזור להנחות.

71
שלגי
  • 00:27
  • 08.02.12

70
שלא יעבדו עליכם
  • 00:10
  • 08.02.12

נוני מוזס רוצה הקלות ברגולציה על הפירמידה שלו, כדי שיוכל להקים ערוץ טלוויזיה משלו.

68
ישראלי
  • 23:28
  • 07.02.12

בן אדם שלא ייצר כלום, שרת בעתון במחנה, מקבל משכורת שמנה מתעשיית בידור.
הוא זה שינהל את המדינה ביושר?
מה הוא מבין?
מה הוא מטיף מוסר לאחרים?
במקומו, הייתי מת מבושה!

66
סיימון
  • 22:44
  • 07.02.12

65
צדיק
  • 22:17
  • 07.02.12

לכל המשמיצים - אתם מפחדים בצדק. יאיר מדבר אמת ויביא הרבה מנדטים ויביא תקווה לישראל השפויה.

63
דרור5
  • 21:39
  • 07.02.12

1. מכונית לכל עובד קבלן, שהרי מעמד הביניים הולך ונחלש וחלקו כבר מנקה רחובות.
2. החלטה גורפת וחד משמעית - שיהיה טוב! אם נחליט אז יהיה.
3. רק רעיונות קופירייטריים מובהקים, כאלה ששלוש וחמישים הבלתי מבינים יהנהנו בראש בחוזקה למשמע השלוש מאות וחמישים מילות הכלום שלך.
4. לחלק סוכריות טופי בצמתים.
5. לא לדבר על 20 מנדטים, למה ללכת בקטן...? לך בגדול, תגיד שאתה מכוון לארבעים מנדטים, אז אולי תהייה קרוב יותר לאחוז החסימה.
6. וכמובן חוק שעניינו - אבות אכלו פירות מתוקים ומנעמי שלטון אז למה לא גם לבנים...?

61
עודד
  • 20:57
  • 07.02.12

כי כל המועמדות של האיש הזה שעדיין לא החליט מה הן הדעות שלו היא בדייחה.

60
אדם
  • 20:42
  • 07.02.12

יאיר זורק באויר סיסמאות נבובות -השמאלנים ,בן גוריון וחבריו בנו מדינה לתפארת עד שבאו הקפיטליסטים נוסח ביביהו ולפיד והרסו כל חלקה טובה. יאיר ברברן חסר בגרות תרתי משמע -(מתי הוא יעשה תעודת בגרות-לתרום לו כסף לשכ"ל ) והמבין יבין.

56
yud
  • 19:59
  • 07.02.12

אתה פתאתי
מה אתה מבין
מי אתה
אם תעבור את אחוז החסימה אז גם חמור יכול להיות ראש ממשלה
או שר משפטים
רד מהעניין אתה מבזה את עצמך ואותנו
תחזור לעיתון שלך תתחבק עם שאר הכותבים שם הם יפרגנו לך
על כל הגיג מטופש

54
איש מעמד הביניים
  • 19:51
  • 07.02.12

יש לי תקווה שכל מה שיאיר רושם יתרחש,בלי תקווה אין סיבה לקום בבוקר,ואני אצביע לו,תפסיקו כבר עם הרעל ,ושנאה עצמית,יאיר שלא תתייאש מכל האנשים השליליים ,תמשיך בשלך,תפסיק לקרוא עיתון,ותעשה היסטוריה

52
אני כלומניק ובור
  • 19:48
  • 07.02.12

אם לא אביך ואמך היכן אתה מגיע? עד היום רק ביקורת תפרט את משנתך איחש הג'ל והרוח

51
דנה
  • 19:44
  • 07.02.12

יש ברשותו ג׳יפ ניסאן מורנו, דרגת זיהום 15 (הגבוהה ביותר), צריכת דלק של 1 ליטר לכל 5 ק״מ !!!! בן אדם שנוסע בממוצע 17,000 ק״מ בשנה ישלם כל חודש 3,200 ש״ח על דלק !!! מה שמשפחה ממוצעת משלמת על החזר משכנתא, יאיר לפיד משלם רק על הדלק. איך הוא בכלל מסוגל להבין את מעמד הביניים ?? תחליטו להצביע לביבי או שלי יחימוביץ. לפחות לשניהם יש דרך. אגב, הגיפ עולה 450,000 שח.

44
יאיר
  • 19:07
  • 07.02.12

זה נשמע כמו "אני בעד הדברים שמאחדים אותנו כמו חומוס, פלאפל ושלמה ארצי". מצע טוב אומר ניקח מכאן ונעביר לכאן. זה לא זה.

43
איציק אהרוני
  • 19:05
  • 07.02.12

כל ה"מצע"שלך זה אוסף סיסמאות חלול ורדוד,מה שאתה מציע כולם מציעים ,בסוף צריכים ללכלך את הידיים ,מה לעשות צריכים להרכיב ממשלה
הסיכוי היחידי שלך להתרומם זה ללכת על הנתיב שאבא שלך סלל ,להציל את המדינה מסחטנות של הפרזיטים החרדים פה יש לך קונצנזוס מימין ומשמאל,על זה תתמקד,כמו כן על תיפול לנתיב השמאלניות ,על זה יש הרבה מעומדים אך בלי חיילים,ראה מרץ,לך על המיגזר החילוני של מעמד הביניים ,פה יש בשר.
כמו כן תתיחס לנושא המיעוטים ,אל תתביש להציג אגנדה פטריוטית, ריבוי נשים לא מקובל בשום מדינה מערבית -ראה בידואיים 30-40ילדים, תגמול יוצאי צבא ומשרתי מילואים-להחזיר את העדפה כמו ביטוח לאומי מוגדל ליוצאי צבא,זה אומנם לא ימצא חן אצל ייפי הנפש ,אך הם מיעוט קולני אך זניח מבחינה אלקטוריאלית

42
אורי ירון
  • 19:05
  • 07.02.12

יאיר שלום. במייל הראשון שהעברתי אליך התוודיתי בפניך שאמנם אין לי יותר מידי ציפיות מהתנועה החדשה ומהפוליטיקה בכלל אבל רק במטרה לתת הזדמנות לשינוי החלטתי לתת לכם את הזמן הנדרש להתארגנות על המטרות.
האמת היא שדף המסרים הזכיר לי מדוע אני אתאיסט פוליטי.
מדוע אני יודע שכל מטרת המערכת הפוליטית היא לשמש כסות למערכת הפיננסית בשוד האזרחים היומי.
אני לא מבין. מה בשביל לומר שיש סיאוב במערכת אתה מקים מפלגה חדשה.
או בשביל להקים מערכת "משילה" . מה לא מספיקה הדמוקטורה הקיימת.
צריך להעמיק את השליטה.
שלחתי לך את דעתי ודעת רבים וטובים על מקור הרוע במערכת הקיימת.
והוא איננו , חוזר שנית איננו קשור ליכולת שליטה או לסיאוב.
מקור הרוע הוא במערכת המוניטארית המשעבדת.
אתה יכול להתעלם מהמציאות אולם דע שהעם מתחיל לראות מעבר למסך העשן שמייצרת המערכת הפוליטית אליה אתה רוצה להצטרף . העובדה שהחלו להפגין מול ביתו של נציג הרוע בישראל הלו הוא הנגיד "הגאון" פישר מעידה על כך שהעם מתעורר.
אם אתה חושב שתוכל כך סתם להתעלם מרצון העם ולספר שוב על הבעיות הקטנות הרגילות איתם מטשטשים את העם באמצעות הטמבלביזיה .
אתה טועה והגדול.
זכור זאת ,בקיץ הקרוב ההפגנות יתחדשו והפעם עם רמת הבנה הרבה יותר גדולה.
אם בחרת להישאר מאחור, לא רלוונטי למציאות, זו טעות שתשלם עליה בעתיד.

רוצים להבין את המציאות. "חפשו בגוגל
"35 מיליארד ₪, חומר למחשבה לקראת המחאה הבאה"

38
דוד
  • 18:58
  • 07.02.12

בתקווה שהקורא הטיפש יזרום עם הרעיונות המצחיקים שלו.

33
זהירות
  • 18:48
  • 07.02.12

זה כבר לא משנה אם אתם ימנים או שמאלנים.

מדובר באיש שאפילו לא מצליח לומר משהו אחד ברור על הדעות שלו, אלא רק על דרך השלילה של אחרים.

הוא עוד שליח של הטייקונים שמנסים להכניס את הזרועות הארוכות שלהם לשלטון.

אותם טייקונים שמריצים אותו, גם ידרשו את התשלום בבוא היום.

32
רון לונטוש
  • 18:47
  • 07.02.12

31
אורן
  • 18:47
  • 07.02.12

29
הומלס ממעמד הביניים
  • 18:40
  • 07.02.12

אני מיצג כאן הרבה ממעמד הביניים. אנחנו לא רוצים דיור בר השגה-כי זה ניתן
רק לקבוצה קטנה , עם קריטריונים מסוימים .כאן טמון הכשל של שמולי וחבריו שהפגינו בקיץ לעומת זאת אנחנו רוצים להחזיר את
המחירים השפויים לשוק הנדל"ן ואז כולנו נוכל להנות מזה.
דיור בר השגה ומחירי דיור שפויים אלה דברים שונים
לפיד זה תנאי הכרחי לתמוך בך - בלי זה תשכח מאיתנו

28
מגוחך
  • 18:38
  • 07.02.12

דעה אמיתית באיזשהו נושא אין ליאיר לפיד.
כי אולמרט כנראה היה עסוק במשפט ועוד לא אמר לו מה להגיד..

25
מיה
  • 18:35
  • 07.02.12

קיפוד הוא קיפוד, ימני הוא ימני, ושמאלני הוא שמלאני.
מה המשמעות של האמירה הסתמית הזו?
זו קללה חדשה, ולא סיפרו לי?
יאיר, אתה הבן של אבא שלך
אני יכולה להמשיך כך עד מחר עם רשימת טאוטולוגיות.
אם יש לך ביקורת ענינית אז אנא החכם אותנו

22
IL
  • 18:24
  • 07.02.12

התפוח לא נפל רחוק מן העץ רק עמוק יותר בג'ורה.

21
אחד שחושב
  • 18:22
  • 07.02.12

אני מציע לקחת כסף מהם להעביר לאלה ולהגדיל אותו על ידי נטילה מההם. את הכסף שיצטבר נחלק לנו ולכם.
בין היתר חייבים להדגיש את נושא הגיל [ או הג'ל ] איך שתרצו.
חייבים להצביע עבורי ועבור מפלגתי כי עד עתה בנינו ,עשינו, הפקנו לקחים ובכלל החיים על הכיפאק.

20
יותם
  • 18:21
  • 07.02.12

לפיד מתגלה כאפס ואין סיכוי שהוא יגיע עם אנרגיות מספיקות כדי להכניס מנדט ורבע לכנסת. במקביל נפטרנו ממנחה טלביזיה זחוח ומלא מעצמו עצל ודביק. סבבה סך הכל. יאללה יאיר רוץ

17
אבי
  • 18:13
  • 07.02.12

יאיר לפיד הוא התגלמות התחמן הישראלי.

15
זוהר
  • 18:09
  • 07.02.12

והגיע הזמן לעזוב את הליכוד חצי מדינה סובלת בגלל בנדם אחד נתניהו ילך הביתה צריך שינוי במדינה הזאת ויפה שעה אחת קודם

14
פינקופץ
  • 18:04
  • 07.02.12

אם לפיד חושב שמישהו ישתכנע מהנקודות הללו הוא או ילד או טמבל.
שיגיד דוגרי שהוא רוצה להחליף את הסחטנות החרדית בסחטנות אחרת, במקרה זה סחטנות למען מעמד הביניים.
זה לגיטימי ונחוץ לנו, ויביא לו יותר תומכים.
אפרופו, אולי הוא יקפוץ למים ויביע פעם אחת דעה ברורה, למשל בנושא עובדי הקבלן?

13
עודד
  • 18:03
  • 07.02.12

היחיד שייצג את מעמד הביניים בכנסת.

12
09
פינוקיו
  • 17:59
  • 07.02.12

08
אריאל
  • 17:57
  • 07.02.12

05
אבי
  • 17:50
  • 07.02.12

אני הולך עם יאיר.מה איתך?

04
בני
  • 17:50
  • 07.02.12

02
אורן
  • 17:49
  • 07.02.12

יש כאן הרבה יותר ווירטואליות בשביל משהו שצריך להיות מוחשי.. בינתיים...

הפופולריות בחדשות
תגיות נבחרות
הצעות מיוחדות