אורי יוגב: אם היינו מטילים מס על העשירים הם היו בורחים - שוק ההון - TheMarker

אורי יוגב: אם היינו מטילים מס על העשירים הם היו בורחים

בראיון לערוץ 1 אמר יוגב כי עדיפה הטלת מסים על הירקות והעלאת המע"מ מאשר להסתכן בנטישת ההון לחו"ל ■ במענה לשאלה מדוע נבחרה תוכנית כלכלית בעלת פוטנציאל פגיעה בשכבות החלשות, אמר יוגב כי "תמיד רוצים לעשות תוכנית כלכלית שהעשירים יממנו אותה ■ אפשר לעשות עסקים בכל מקום בעולם ולא רק בישראל ■ ישראל היא לא המקום הכי טוב לעשות בו עסקים"

התוכנית הכלכלית נעשתה מתוך מתוך מחשבה שלא לפגוע בעשירים ובמבוססים כדי שלא יברחו מהארץ - כך אמר הערב (חמישי) אורי יוגב, היועץ החיצוני לראש הממשלה, שניהל את המו"מ על עסקת החבילה, בראיון לערוץ 1. במענה לשאלה מדוע נבחרה תוכנית כלכלית בעלת פוטנציאל פגיעה בשכבות החלשות, אמר יוגב כי "תמיד רוצים לעשות תוכנית כלכלית שהעשירים יממנו אותה. אבל אי אפשר לקחת מהעשירים כי הם יכולים לקחת את העסקים שלהם ולעבור למקום אחר. אפשר לעשות עסקים בכל מקום בעולם ולא רק בישראל. ישראל היא לא המקום הכי טוב לעשות בו עסקים".

עוד אמר יוגב כי "לא רצינו להבריח את העשירים למרות שזה יכול להיות צודק. אם ניקח מהם, אנו עלולים לפגוע בעצמנו. מספיק שבעל הון אחד מהמרכז או מהפריפריה יחליט לסגור את המפעל ולעבור למקום אחר, תהיה תוספת לאבטלה של 3,000 איש".

הבוקר פורסם ב-TheMarker ראיון עם יוגב, בו הוא מתאר את אופן קבלת ההחלטות בנוגע לעסקת החבילה. "ראש הממשלה קיבל שתי החלטות אסטרטגיות מרכזיות: שהולכים על הפחתת מסים ישירים, ושאת המהלך הכלכלי מובילים יחד עם המעסיקים וההסתדרות. אלה היו החלטות מורכבות, אבל הן שאיפשרו לנו להגיע להסכמה כלכלית רחבה".

יוגב, שהגדיר את המשא ומתן "מהלך מורכב, שנוהל בצורה מורכבת, והסתיים בתוצאה סבירה ואחראית", הסביר כי המהלך גרר ביקורת בשל הבדלים בתפישת העולם של הצדדים. "היתה כאן מחלוקת בסיסית על תפישת עולם, כיצד צריך לנהל את המשבר הכלכלי. מחלוקת אחת היתה סביב המיסוי הישיר, והשנייה נגעה לעסקת החבילה. אני באמת חושב שבנסיבות הקיימות, לא היתה יכולת לבצע צעדים כלכליים משמעותיים באופן חד-צדדי .

"ההחלטה האסטרטגית של ראש הממשלה, לכן, היתה ללכת על הצעדים הכלכליים יחד עם המעסיקים ועם ההסתדרות. זאת היתה החלטה מורכבת, אבל התוצאה היא שהגענו להסכמה, וזאת מבלי שהכנסנו לעסקה כל מיני דברים איומים ונוראים - כפי שהודלף בימים האחרונים. נתנו להסתדרות הסכמות שונות בנוגע ליחסי עבודה - אבל אלה אינן הסכמות שסותרות אידיאולוגית את התפישות שלנו ואת ניהול הכלכלה. למעסיקים נתנו דברים רבים - אבל את כולם נתנו בשמחה", אמר יוגב.

בנוגע לשאלות העקרוניות העולות מכך שיועץ חיצוני של ראש הממשלה הוא שניהל את המשא ומתן על המדיניות הכלכלית של הממשלה, אמר יוגב: "ההחלטה העקרונית היתה שהולכים על עסקת חבילה במשק, ומרגע שעופר עיני ושרגא ברוש דרשו כי המשא ומתן על עסקת החבילה ינוהל מול ראש הממשלה - ולא מול האוצר - היה ברור שמשרד ראש הממשלה צריך להוביל את התהליך. אני במעמד של יועץ חיצוני, מכיוון שהתחייבתי לנתניהו לעזור לו בחודשים הראשונים של גיבוש המדיניות. אחרי כן, אני מתכוון להקטין את היקף הפעילות שלי, ולפעול רק כראש הוועדה המייעצת למועצה לכלכלה".

עקבו אחרינו בטוויטר
עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות ישירות לפייסבוק
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח סגור להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות
192
אין לעשירים מקום טוב יותר לניצול עובדים מישראל
  • 12:14
  • 19.05.09
191
ץ
  • 11:02
  • 19.05.09

אתה כל כך רוצה לשמור על העשירים אבל בינתיים כל השאר בורחים מהמדינה. המדינה מתפוררת, אין תשתיות, אין חינוך, אין בריאות, אין רווחה, אין בטחון תעסוקתי, אין בטחון אישי ואין בטחון לאומי. מהנדס שפוטר, מקבל דמי אבטלה חודש וחצי ואחרי זה צריך לחפש. אם הוא ירד מהארץ (והוא ירד כי למרות המשבר במדינות אחרות מוצאים תקציבים למו"פ ויש עבודה), הוא כבר לא יחזור. כל ההשקעה בהכשרה שלו ירדה לטמיון. וכשיגמר המשבר ויהיה מחסור במהנדסים ההי טק הישראלי יתקע במקום להוביל את המו"פ בעולם.

190
גיבור
  • 09:36
  • 19.05.09

תטיל מס, מי שירצה לברוח ברח כבר והכספים שלו לא פה הרבה זמן, אך גם אותם תוכל לתפוס ומי שלא ישלם ברצון. תפסיק לפחד אני משלם לך את המשכורת תעבוד!!!!!

189
לודוויג פון מיזס
  • 06:19
  • 19.05.09
188
lary
  • 14:13
  • 18.05.09

0.5% שנתי מדירה מאל 500,000 ש"ח 1% מאל 2,000,000 ש"ח המס יאפשר לבטל מע"ם ולא יהיה דירות ריקות "להשקעה"

187
ירון
  • 12:21
  • 18.05.09

גם עשירים כמוני מבינים את צורכי המשק ויותר מוצדק למסות אותנו מאשר להעלות מעמ אל תשתמש בנו כתירוץ לאידיאולוגיה השגויה שלכם

186
משקיף צפוני
  • 03:04
  • 18.05.09

תמיד נשמעת אותה טענה איוולת של בריחת העשירים.מי שרצה כבר ברח מזמן.או שהביר את מפעליו לירדן או להודו.והדבר נכון גם למי שרצה להוציא את ההון למקלטי מס.אז שאורי יוגב ישמור את המנטרה של בריחת עשירים לעצמו. משמעות דבריו היא שחסרי היכולת ישארו בארץ וישמשו כע(ו)בדים לבעלי ההון.זהו הפירוש האמיתי של דבריו.

185
רק פה תירוצי איוולת
  • 15:10
  • 17.05.09

בבריטניה ואוסטרליה העלו את המס השולי לבעלי הכנסות גבוהות כדי להתמודד עם גרעון גדל . שם העשירים לא יברחו כשמטילים עליהם יותר מס? רק פה , במדינת המושחתים שמסדרת לעשירים הטבות על חשבון העובדים קשי היום הם יברחו? אולי כדאי להילחם בשחיתות , במעלימי המס ובהלבנות הון ובמקביל להעלות גם כאן מיסוי על הכנסות גבוהות במקום לפזר סיסמאות אויליות ודמגוגיה זולה?!

184
זריית חול בעיניים
  • 15:01
  • 17.05.09

ניתן היה להעלות את המס השולי לבעלי הכנסות גבוהות . יש הרבה שכירים שהינם מקבלי הכנסות גבוהות. לא כולם חברות וגם אלו לא יברחו לשום מקום כי רק כאן יש להם הטבות מפליגות

183
ממשלה רעה
  • 07:48
  • 16.05.09

יוגב, אתה הרי לא כזה נאיבי, כלומר אתה בדאי. א. הם עשירים כי הם פועלים במדינת ישראל על חוקיה המטיבים עם העשירים. ב. מי שבורח הם הצעירים המוכשרים.

182
יוגב, מלחמת חורמה בהון השחור.זו המשימה הגדולה והנכ
  • 22:28
  • 15.05.09

מדינה מסודרת ולא יהיה צורך בגזירות הנוראיות על ציבור עובדים הגון וישר. עשרות מיליארדים מסתובבים בהון השחור. כל אחד יודע זאת אך הממשלות לא עושות דבר ולא מעוניינות לחסל זאת. מדוע?! שאלה טובה. כנראה מדובר במיגזרים מסויימים שהם כוח פוליטי שכדאי לשומרו לעיתות שונות. חיסול ההון השחור ייצב את הכלכלה ויהפוך את חיינו להרבה יותר אנושיים וללא גזרות ותחמנות יום יומיים. לגבי נושא העשירים, די לנו ומאסנו מהאיומים הללו על העשירים הבורחים. הם בכל מקרה בורחים כראות עינייהם ומיסים לא מבריחים שום בעל הון בעולם. תתמקד בעיקר ולא בטפל ובמיוחד לא בקלישאה הזו שעבר זמנה מזמן. אגב, הבט 60 שנה אחורה וראה שבעלי הון מחו"ל השקיעו במדינה לאורך שנים ואיש מהם לא ברח בגלל מיסוי.

181
רוני
  • 20:34
  • 15.05.09

אנו לא מדברים על מס שולי של 110% כפי שהיה בשבדיה וגם לא על 99% כפי שהיה לאחר פסק דין שם. אבל העשירים כאן כבר די הרבה זמן ומאז רק מורידים ומורידים את המש השולי (האמינו גם עם מס של 50% לא יברחו ואם יברחו אז מה נניח שמשפחת ורטהיימר מחליטה לעזוב ומוחרת 50% מישקר (אה הם כבר מכרו) מה קרה ? עשיר אחר שולט בישקר מה אכפת לנו? כנ"ל כל השאר את ים המלח אי אפשר להעביר לארה"ב וגם שטראוס ואוסם ימשיכו לייצר בארץ אז מה מעניין אותנו מי הבעלים ?

180
עדי פרוכט
  • 19:52
  • 15.05.09

שיברחו. העשירים הם עושקי המדינה תפסיקו לאיים עלינו ילדי האוצר לכו לאחים עופר לעבוד

179
הציבור אינו טיפש.יוגב,מקסימום שטויות במינימום זמן.
  • 18:39
  • 15.05.09

את האנרכיה במדינה ותבין. אתה מנותק מהמציאות או לקקן גדול. בעלי ההון עושים את הונם על חשבון העובדים ומעמד הבניים. הציבור אינו טיפש ואינו קונה דמגוגיה זולה שמאחוריה עומדים אינטרסים פוליטיים ואישיים.

178
וכאן,במקום שישבו בבית סוהר הם נהפכים לפוליטיקאים
  • 18:55
  • 15.05.09
177
xxxxxxxx
  • 17:57
  • 15.05.09

תפסיקו להפחיד אותנו עם התירוץ הזה "אם מעלים מיסים לעשירים הם יברחו" את הכסף הגדול הם עושים פה על גב החלשים אז אל דאגה הם לא יברחו,

  •  
    אלון
    • 23:14
    • 15.05.09

    את כיתן העבירו לסין את אמדוקס מעבירים להודו את גיבור סברינה העבירו לירדן השיקול של העשירים הוא תמיד כסף מי שנשאר עושה זאת לא מטעמים ציוניים אלה כי זה כדאי לו (לבריטניה וארה"ב לא כדאי להם להגיע כי גם שם מעלים מיסים )

176
משפטן בכיר
  • 17:22
  • 15.05.09

קשה לי להאמין כי אדם כמו יוגב לא יודע כי אין מקום טוב יותר לעשירים מאשר ישראל. שילוב אופטימאלי של רפובליקת בננות ודמוקרטיה. אין טוב מזה להון. מצד אחד אפשר לקנות את השלטון כמו רפובליקת בננות מצד שני אפשר להיות בחופש כמו בדמוקרטיה.

175
אחד
  • 16:43
  • 15.05.09

לאן הם יברחו? לנדלן בפלורידה? דיגיד את האמת שהוא לא רוצה להעלות מיסים לחברים שלו ולעצמו

174
ניר
  • 15:56
  • 15.05.09

רוב החברות הן מקומיות ולא גלובליות. ההתעשרות שלהם היא מהפעילות בארץ. הם לא יכולים לחרוויח במקום אחר. לכן גם אם יעלו את המיסים עליהם - לא תהיה להם ברירה אלא לשלם. לכן סתם מנסים להפחיד אותנו! רובם תלויים בישראל - ולא יכולים סתם להתקפל ולעבור למדינה אחרת!

173
מכיר
  • 15:03
  • 15.05.09

אני מכיר את האיש מהעבודה. אלוהים, אם זה המוציא והמביא של ביבי, אני שמח שלא הצבעתי עבורו. ממש אישיות בינונית!!!!!!!!!! זה באמת כך!!!

172
אבו אבוהה ברבוע
  • 14:21
  • 15.05.09

"עשיר" שרק שם הכסף בבנק, לא ממש תורם למדינה כמו "משקיע". לפעמים הוא גם גורם נזק, כמו העלאת מחירי הנדל"ן (=עיין הכתבה על מגדל שליד הכנרת), שמרחיקה חלום הדירות מעניי הארץ. מי שתורם יותר הם היזים,המהנדסים,וגם פועלי היצור...שבעמלם מביאים ברכה לעצמם ולחברה. רוב העשירים, קונים לרוב, בחו"ל. ואגב, זה לא כיף גדול, להיות היום "עשיר מלוקק" באמריקה,אנגליה ועוד....

  •  
    ימותו צרי העין
    • 17:35
    • 15.05.09

    הלואי עליכם שאיזור מגוריכם יהפוך לפתע למבוקש ע"י עשירי הארץ...ככה גם אתם תזכו לדרוך במעגל הכסף. צרות העין כלפי העשירים לא תגרום להם להיות פחות עשירים- אולי רק להתכנס ולשמור את עושרם פנימה. זו כמעט הדרך היחידה שבה העושר מתפזר מהעשירים לעמך- ותתפלאו כולנו נהנים מזה. משפחות שמכרו שם ביוקר והתעשרו מעט- יהנו משפע כלכלי - יקנו יותר, יבנו יותר, יטיילו יותר, יבזבזו יותר -זה מה שמניע כלכלה! נכון שלך ולי יהיה קשה יותר לרכוש במגדל..נו שוין- נרכוש על הגבעה ממול ונתפלל שגםלשם יבואו המוגדרים עשירים.

171
אלי
  • 15:02
  • 15.05.09

תקראו את עלילות האחים עופר בטורקיה ותבינו איך בשאר העולם מטפלים באוליגרכים מושחטים. http:www.nrg.co.ilonline16ART1668261.html

170
דינו
  • 13:30
  • 15.05.09

...כי לאן יברחו כל הפלבאים?יש להם בקושי כרטיס לבאר שבע!! רציתם טון אנטישמי?קיבלתם.

169
איציק
  • 13:49
  • 15.05.09

הרי יש יותר עניים מעשירים, עני אפשר להיות בכל מקום למה דווקא כאן.?

168
אמיר
  • 13:44
  • 15.05.09

זה קשקוש בלבוש. כאן זה גן עדן לעשירים ואפשר לחשוב שבמקומות אחרים יותר טוב. בפירוש לא. סתם סיסמה ריקה מתוכן, בשבשמה מוכרים את המדינה ומעשירים את העשירים עוד יותר. לא ראינו מחקר אחד שאומר שזה ככה, ולעומת זאת אנשים מחטטים בפחי זבל. כל אלו שיצאו לחו"ל חזרו לכאן עם זנב בין הרגליים.

167
דוד
  • 13:36
  • 15.05.09

האמירה של אורי יוגב מסוכנת למדינה ומשדרת פחד של מדינה נסחטת, המפחדת מכל מי שעלול להפעיל עליה לחץ. האם רק העשירים יכולים לסחוט, באיום של עזיבת הארץ, אולי גם עניים או סתם מעמד ביניים ימצאו נקודות חולשה ויתחילו ללחוץ שם. קו מחשבה זה של אורי יוגב יקרב אותנו לקץ, מה יהיה אם על אותו משקל מישהו יאיים שבני העניים לא ילכו לצבא וכו.. על המדינה להפסיק מיידית את התדמית הנסחטת , ולהתנער מהנימוק של אורי יוגב !!

165
יורם
  • 12:19
  • 15.05.09

ככה אנו נראים,מתנהגים,ומנהלים את המדינה. כנראה זה מה שמגיע לנו.

159
לושיה חיים
  • 11:26
  • 15.05.09

מדינה שמכבדת את עצמה ואת אזרחיה לא מביאה נימוקים כאלה שעושים לנו טעם כל כך רע ומחשבות ממש מדכאות על חיינו במדינה שאנו כל כך גאים בה

158
דניני
  • 11:13
  • 15.05.09

אם התועלת של העובדים שלך גדולה מ 1.15 - 1.2 (בממוצע לאורך זמן) מהעלות שלהם בשנה אז אתה חזיר כיוון שהתשואה שלך על ההון שאתה משקיע היא 15% - 20. והתשואה שאתה מרויח באה על חשבון העובדים שלא מקבלים תמורה הוגנת על התועלת שהם מביאים.

  •  
  •  
    עשיר
    • 12:52
    • 15.05.09

    אני לא חזיר, פשוט יש לי עסק טוב. העובדים שלי מאושרים ומרוצים, ואני יושב איתם לפחות פעם בחודש כדי לוודא את זה. למה אתה קושר קשר ישיר בין התשואה על ההון לבין המשכורת לעובדים? אולי אני לא מבין למה אתה מתכוון. אתה חושב שגוגל שמעסיקה עובדים בשכר אדיר ואני בטוח שאין להם תלונות, מרוויחה בקשר ישיר למשכורת שלהם? לדוגמא, ניקח עובד גוגל שאחראי על זה שהשרתים של גוגל לא יפלו - וההכנסות מהמוצר אדירות, אתה חושב שבגלל שהוא שומר על מערכת שמכניסה כסף רב הוא בהכרח צריך לקבל משכורת יחסית להכנסה? לא נראה לי.

  •  
    עשיר
    • 13:15
    • 15.05.09

    עוד דוגמא יותר ברורה, נניח שיש לך מוצר שעלות הייצור שלו 5$ ובעקבות איכות המוצר והביקוש לו ישלמו עליו 100$ ליחידה. נניח שלצורך המכירה אנשים מזמינים אותו באינטרנט, אבל הסיבה שאנשים קונים אותו היא לא בגלל אתר האינטרנט, אלא בגלל איכות המוצר. נניח גם שהעובד היחידי שלי זה מפתח אתר האינטרנט. לדעתך אני צריך לשלם למפתח האתר 70-80$ ליחידה?

  •  
    דניני
    • 14:20
    • 15.05.09

    באופן כללי, אם העובד מקבל תמורה שהיא פחותה ממה שהוא מיצר (בניכוי סיכון שבעל העסק לוקח, הוצאות, מיסים וכו') הרי שזה לא הוגן. במקרה שלך, אולי העובדים של מאושרים וזה מצויין, אבל בגדול זה אומר שהמשאבים מצטברים בידי מעטים *על חשבון* רבים וזה פוגע במרקם החברתי שבסופו של דבר מאפשר את קיומה של מדינת ישראל. הרי ללא חיילי החובה והמילואים, הרופאים שמקבלים שכר זעום בבתי החולים, לא היתה מתקיימת המדינה. כל הנ"ל יהיו מוכנים לתרום רק אם הם יחיו במדינה "הוגנת". הרי האושר הוא יחסי. חלק גדול מהעובדים מקבלים שכר מינימום שלא מאפשר להם חיים של כבוד. יש להגדיל את שכר המינימום. בצורה כזו לא יוגבל שכר המוכשרים בצורה מלאכותית מצד אחד, אך מצד שני ממילא יצטמצמו הפערים (תקטן החזירות) כי יישאר פחות כסף ב"קופה". הטיעון כי זה יגדיל את האבטלה לא תופס. כי אם כן, הרי ברור שצריך לבטל את שכר המינימום כדי להוריד את האבטלה. אבל למדינה יש אינטרס שאזרחיה לא יעסקו בעבודות שהתמורה להן כה נמוכה. לגבי גוגל - רוב העובדים בעולם לא עובדים בגוגל אלא מועסקים בתנאי עבדות ומעשירים את המעטים.

  •  
    אתה אולי לא חזיר אבל גם לא עשיר,נבעך.
    • 15:04
    • 15.05.09
156
השקולה
  • 10:51
  • 15.05.09

לא האחוזים הבודדים של המס הם הקובעים. הבטחון היחסי לעשות פה עסקים מול הסיכון בשווקים מתעוררים הוא החשוב.

155
מפוכח
  • 10:51
  • 15.05.09
154
כי הזורעים בשמחה - ברינה יקצורו
  • 11:17
  • 15.05.09
152
וכעת ממשיך לעשוק את הציבור לטובת החברים
  • 10:01
  • 15.05.09
150
אפרים
  • 09:52
  • 15.05.09

הטייקונים נשארים בארץ כי מיטב עסקיהם הם מונופוליסטים העושקים את הציבור במחירים הגבוהים שהם לוקחים שלא לדבר על תנאי האשראי שהם מקבלים וגם אז כדי למצוא הזדמנויות נדל"ניות הם עושים עסקים בחו"ל בלי קשר למיסוי בארץ. יש לעומת זאת עסקים כמו טקסטיל שבורחים מהארץ בגלל עלות עבודה ולא בגלל מיסוי בקיצור אנחנו שומעים את אותם ניגונים ישנים: בריחה מהארץ, חילחול...ניגונים שבכל העולם אבד עליהם הקלח אבל בניצוחו של הביבי אצלינו נשמע אותן גם נשמע...

149
השאלה: לאן הגיע הטיפטוף? יוגב וביבי נראים רטובים..
  • 09:49
  • 15.05.09
148
שי
  • 09:41
  • 15.05.09

מר יוגב, עברו הימים בהם ה"יישוב היהודי בארץ ישראל" זקוק לחסדי פילנטרופים. או שמא הקרבה לאנשי ההון העבירה את שיקול דעתך ממך. אף עשיר שראוי שישאר לא יברח כתוצאה ממיסוי קצת יותר צודק ומשמעותי על הונו. הסבריך אינם רציניים ואינם ראויים.

147
נאוה
  • 09:38
  • 15.05.09

עשיר שילדיו מחוברים לחבריהם ולבית ספרם לא יעזוב את הארץ.עשיר שעברית שפת אימו ומשפחתו וידידי נפשו כאן לא יעזוב את הארץ. גם אנשים עשירים מכבדים רווחה ולא רק רווחה כלכלית . תפסיקו לאיים עלינו.

146
לכל המתלהמים: תירגעו!! ביבי טוב ליהודים האמיתיים!
  • 09:34
  • 15.05.09
144
א .ב
  • 09:27
  • 15.05.09

עשירים מהווים 10% מהעם . ראש הממשלה דאג לעשירים בלבד . דוגמאות : פנסיה בגיל 65 (לא קים בשום מקום אחר בעולם ) ביטול דמי הבראה . מס על תרופות . מס על פירות וירקות . חובת תשלומ ביטוח ליאומי למובטלים ולסטודנטים . ושום דבר חלילה על מסוי העשירים שמה הם יפגעו או יברחו . ראש הממשלה בגזירות שלו ייצג באופן יוצא מן הכלל את העשירים בלבד 10% מהעם . מה עם 90% הנותרים ? גם להם מגיע ראש ממשלה . גם לי מגיע ראש ממשלה .

143
ד
  • 09:04
  • 15.05.09

העשירים ובריחתם מהארץ. היכן הם ימצאו מדינה שמחלקת להם מתנות, מענקים, הטבות ואישורי חריגה - כמו בישראל. לא מפחידים **** ב ***!

142
ךטוכ
  • 09:11
  • 15.05.09

אם לא יוטלו מיסים על העשירים, העניים יברחו מהארץ.

140
דורון
  • 08:58
  • 15.05.09

תפיסת העולם של אורי יוגב, עומר יואב שטרסלר ושות היא האחראית למצב זה

139
מיגל
  • 08:39
  • 15.05.09

טבע מבוססת על חוק ישראלי שמאפשר לפתח תרופות לפני שפג הפטנט. במדינות מתוקנות זה אסור ומכאן היתרון של טבע.

138
אריק
  • 09:42
  • 15.05.09

התדרדרות איכות החיים הכללית המובטחת בשל הסקטור הציבורי והמונופולים, תבריח את המשכילים הצעירים והעשירים. ישארו המונופולים צהל והחקלאים המסובסדים

137
חזי
  • 09:30
  • 15.05.09

אותי מטרידה שאלה אחרת, האם הבנים של העשירים משרתים בצבא ,והאם בשעת פקודה לא יברחו לחול וישאירו את הילידים להלחם פה,היתי שמח מאוד אם אחד העיתונאים היה עושה תחקיר בנושא

136
אופירה
  • 09:28
  • 15.05.09

את האימרה של יוגב כולנו שמענו אין ספור פעמים. אף אחד לא יברח. ואם יברח יחזור כמו שעשתה שרי אריסון לפני כמה שנים. לא צריך לתת להם מה שהם היו משלמים בחו"ל. לא להתחנף אליהם כמו שעושה יוגב כי הוא יודע שהוא יצטרך אותם כאשר יעזוב את הייעוץ לביבי. בלי התחנפויות. יש פה הרבה שמנת שאפשר לגבות מיסים עליו בלי להציק לעם ישראל. לתת לכולם לחיות ולטפל בברוני הפשע המאורגן שלא נוגעים בהם. לתת לכולם לחיות במסגרת החוק ושיהיה יותר צודק ויוגב בא , יוגב הולך העם נשאר והוא צריך לעבוד להרוויח ולחיות.

135
כלכלן
  • 09:27
  • 15.05.09

בבנקים בחברת חשמל בנמלים באנשי הקבע פשוט התקשורת לא נותנת לו מנוח ולכן הוא צריך להפריט את הערוץ הראשון ומומלץ לסגור את גל"צ

  •  
    פיני
    • 10:01
    • 15.05.09

    הבעיה שאנשים צורכים את המידע שלהם מהמערכונים ב"ארץ נהדרת". נתניהו הפוליטיקאי היחידי שמיטיב עם מעמד הביניים.

134
בנימין ה זאב נתניהו
  • 08:30
  • 15.05.09
133
פירפק
  • 08:18
  • 15.05.09

אתה טועה ומספר צ'יזבאטים! לבייב עזב בשיא...אריסון עזבה בקול גדול וחזרה עם הזנב בין הרגליים,מי שרוצה לעזוב עושה זאת ממילא ואל יהי חלקנו עימו.

132
אלי
  • 08:12
  • 15.05.09

מי מינה יועץ בכיר שנותן תשובות דביליות כאלה אף עשיר לא יברח כי פריארים כמו פה לא ימצא בשום מקום

131
ציניקן
  • 08:39
  • 15.05.09

ולכן נדפוק אותם !

130
להתעורר עמך רפה שכל
  • 08:28
  • 15.05.09
129
אולי אתה תשאר והם חחחחחחחחחחח
  • 08:21
  • 15.05.09

חחחחחחחחח אין לך מה לדאוג נשאיר פה את כל העשירים לבד ונברח חחחחחחחח לחו"ל שיעבדו לבד ושיתחזקו את עצמם חחחחחחחחחחחח

128
הצעירים בורחים בגלל יוגבים וביבים ההורסים את המדינ
  • 08:14
  • 15.05.09
127
הכל דיבורים
  • 08:13
  • 15.05.09

על בעלי היכולת גם שכר של 50 אלף שח בחודש הוא שכר נכבד מאוד ואף אחד לא יברח מהארץ.

126
נער הייתי וגם זקנתי
  • 07:58
  • 15.05.09

הקשחת חוקי העבודה לפי דרישת עיני, תביא לכך, שהאבטלה בארץ, תהיה כמו בצרפת, למעעלה מ-10%. אף אחד לא יעסיק שכירים, ויקח רק אנשים שמוכנים לעבוד בחשבוניות.

124
שלושת הראשונים באין ברירה והאחרונים מתוך בחירה...
  • 08:11
  • 15.05.09
122
נועה
  • 07:54
  • 15.05.09

די כבר לפחד מכמה עשירים! אז יברחו !! שם הם לא ישלמו מיסים ??? מחזיקים את הממשלה בביצים ולכן הממשלה חסרת ביצים נטפלת למי שחלש. בושה לנו. האם עדיף לממשלה שמעמד הביניים יעזוב לחו"ל ?

121
אליקו
  • 07:41
  • 15.05.09

התקשורת מסלפת ומגמדת את הישגי נתניהו ובמקביל מעצימה ומנפחת דברים שוליים ולא חשובים. התקשורת לא השתנתה. היא חיה את האתמול. לעולם לא תצליחו להדביק את קצב החשיבה והתכנון העתידי של נתניהו. האיש מוציא את תוכניותיו לפועל אחד אחרי השני ומשיג את שלו בדרכים מתוחכמים. התקשורת מפגרת הרחק מאחוריו וזה מוציא אותה מדעתה. אגב, משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לגלות להיכן נעלמה הגברת לבני. יש אומרים שרוני בריוני אחראי להיעלמות המוזרה הזו בימים כה קריטיים. האם אכן בראון הבריון תפס את מקומה של הגברת הסהרורית הזו שאינה מבינה לא בכלכלה לא בבטחון לא במדיניות חוץ לא במדיניות פנים לא בחברה ולא ולא ולא...

118
וד"א, למה אתה לא בורח? אתה יודע היטב למה!!
  • 07:19
  • 15.05.09
117
לירון
  • 07:01
  • 15.05.09

הם לא נהיו עשירים כי הם ברחו כשקצת קשה. אתה מוכר ולא בורח. (ואז יש מישהו אחר שמנהל ומכניס כסף) כי להבדיל מהמנטרה של נתניהו, אדם עשיר מבין, שכסף לא זורקים. מנגנון קפיטליסטי משחרר חבל לעשירים כשיש ומצמצם להם כשאין, אלו חוקי המשחק. אבל, בישראל, שכחו שיש שני צדדים לחבל. מי שכח? מי שאמור להסדיר את הקפיטליזם - הממשלה. אמירה מטופשת שאין לה קשר עם קפיטליזם ושנתניהו, כבר לפני עשרים שנה, נפנף בה במרץ, כאילו הייה מעל המנגל השכונתי. בשר עניים לכולם.

116
TKH
  • 07:01
  • 15.05.09

מי שמצביע עבורך ישכח עד הפעם הבאה

115
וכיום הביבים דואגים לצ'פר אותם שלא יברחו? שיברחו!!
  • 06:58
  • 15.05.09
114
מלח הארץ
  • 06:54
  • 15.05.09

יש לבצע חלוקה מחדש של ההון ולהשמיד את העשירים, עוד לפני שיברחו.... למה לא - גם להמון יש כוח יוגב דפוק וביבי מושחת...

113
אלי
  • 06:50
  • 15.05.09

למי שלא הבין עדיין, המדינה ומס ההכנסה מתנהג למעמד הבינוני כאילו הוא עשיר, והמיסים בהתאם. כל הארגונים החברתיים מדברים נגד הקלות על העשירים, שמבחינתם עשירים זה מי שמרוויח מעל 10,000 ש"ח ברוטו. אז לפני שאתם משתלחים פה בטייקונים, דעו לכם שהכוונה במילה "עשירים" היא אליכם, המעמד הבינוני.

112
האזרח קיין
  • 07:06
  • 15.05.09

אחים עופר' לבייב הצדיק ועוד אי אילו עשירים אז תעשה טובה תרד מעלינו

111
עמי
  • 06:09
  • 15.05.09

ומהר שיסתדרו מצויין שלא יחכו לראות אותנו מתחננים נסתדר ואולי המדינה תשפוך עלינו את הכסף שהיא שןפכת עליהם בלי שזה מחלחל למטה (3000 משרות רעב בפריפריה? מערכת חנוך ובירות ותחבורה דפוקות? זה מה שנשאר לנו) סעו לכם בנחת תהנו נחנו נסתדר אתם גם יכולים לקחת את יוגב

110
אזרח פשוט
  • 07:50
  • 15.05.09

וויתר על הסיוע האמריקאי

109
  • 07:33
  • 15.05.09

איך יברחו ביבי בקדנציה קודמת סידר להם חצי מדינה בקדנציה הזאת את השאר למשל את הצבא מה רע למכור לאריסון היא יכולה לעבוד איתו גם עבודות חוץ למשל סיכסוך בבלקן שולחים אוגדה בעבודות פנים כמו בט"ש וכו אפשר להביא עובדי קבלן ערבים הם מכירים את השטח דוברים את השפה וגם זולים עוד בונוס בשיטה הזאת הילדים שלנו יצאו מוקדם יותר לעבודה ישלמו מיסים ואז המדינה תרויח יותר מיסים אני לא מבין איך ביבי לא חשב על זה לפני לא חשוב ביבי לך על זה העם איתך לא משנה כמה פעמים תפיל אותנו אנחנו נחכה לך לקמבק נוסף שבו יהיה לך יותר ניסיון תהייה יותר שקול אני רק לא יודע מה ישאר לך מהמדינה

107
יחזקאל
  • 07:10
  • 15.05.09

למה שיברחו? מה הם לא ציונים? הם לא מאמינים שזו המדינה שלהם? לדעתי אתה מעליב אותם באמירה שלך והופך אותם לרודפי בצע חסרי ערכים ולב. בארצות אחרות מוטל מס הכנסה גבוהה על העשירים ואף אחד לא בורח שם. לא הכל זה מתמטיקה והיגיון, גם בעסקים!!!

106
אלי
  • 07:05
  • 15.05.09

ההון כבר ברח . הצעירים הטובים כבר לא כאן .הכסף של העשירים גם הוא כבר לא כאן !!! בריחת הצעירים זו הבריחה שמסוכנת לעתיד המדינה !!!!!!!!!!!!!!!!

105
גד
  • 06:57
  • 15.05.09

אני כבר לא אעזוב אבל הילדים שלי יעזבו למדינה שלא תעשוק אותם בגלל שהם לא מליארדרים.

104
כאן הם רק מתחמקים מלשלם מס בגלל טינופות כמוך
  • 06:29
  • 15.05.09
103
טיימ
  • 06:20
  • 15.05.09

לגברת בנק פועלים למשל יש 15% ממניות הבנק מה שמכונה בעגה המקצועית גרעין שליטה שבזכותם בין השאר היא עושה בבנק כבשלה. 85% נמצאים בידי המדינה והציבור. ה"ה תשובה ופישמן למשל עשו את הונם מלקיחת הלוואות מהבנקים.

102
ארז צ.
  • 05:42
  • 15.05.09

אתם חבורה של פחדנים אשר איננה מסוגלת להאבק במקבלי משכורות עתק. לדוגמה בחברת חשמל יש 200 אנשים המשתכרים 70 אלף ש"ח לחודש. במקום זה אתם מעלים את המע"מ ומטילים מע"מ על הפירות והירקות, מרכיב קריטי בסל המזון של השכבות העניות. איזו דמגוגיה, כאיל כל אזרחי המדינה הזו הם וואסלים של כמה אלפי עשירים. אני מתבייש להיות ישראלי וציוני.

101
TRY SOME LOTION
  • 03:54
  • 15.05.09

נכון, אנחנו מעמד הבינוני ומטה, האוהבים את ארצנו וציוניים בנפשנו מעוניינים לחיות בכבוד. מה אתם מציעים לנו בתוך פתרון לזכות קיום במדינת ישראל?

100
עשיר וטוב לו
  • 03:19
  • 15.05.09

והוגן = נוסחא פשוטה ואחידה לכל המסוי! לא יתכן שביטוח לאומי לא יבטח אנשים, ולא יתן קיצבאות ילדים, שלפי מס הכנסה חיבים במס. יש לאחד את כל רשויות המס ולפשט את השיטה.

99
s
  • 02:26
  • 15.05.09

לממשלות אין את הכוח .האמיתי .והם בסך הכל מריונטות .קיום בחירות .דמוקרטיות .זה מאין פורטוקול .המוסכם על העולם .שהינה שם מתקיימים בחירות דמוקרטיות .במציאות ומאחורי הקלעים .יש את שלטון התאגידים .שמשחדים את ראשי הממשלה .ומסיגים את התנאים שהם חפצים בהם . וזה מיקסום הרווחים . לבנקים המרכזיים . בעולם בעלי המטבע הקשה . כמו גוש היורו והדולר . הסכם . תיאום .על שערים שהם קובעים אותם ולא השוק החופשי .הקצר . מה היא המטרה הסופית . להביא את העולם .וכלכלת העולם . למטבע אחד . צבא אחד משטרה אחת . לבטל את מעמד הבניים . לצמצם את כמות האוכלוסיה .וליצור מעמד עליון ומעמד של עבדים . פרודקטיבים .צייתנים .מתוכנתים .מאין רובוטים .לבנק העולמי יש חלק גדול בתוכנית הקונספירציה . וגם לאירגון הבריאות העולמי .בעתיד יבטלו את המזומן . וימספרו את האוכלוסיה . בתו _ציפ המוטבע לתוך גופם ביום הייולדם . העבדים קבלו שכר רק למיחייתם . תוכנית זאת הצליחה . ותצליח באזורים שאברו בהצלחה . את שיטת הרב קוד כמובן תהיה שליטה על התודעה . .ישראל היא אחת המדינות שאברה בהצלחה כל ניסוי .שהוטמע עד כו .מדינה שלו תשתף פעולה תוכרז כמורדת בשיטה . ויגדירו אותה כמדינת טרור .ויפעילו כנגדה את צבא האו"ם שהוא חלק מהקונספירציה . ליצירת שדה מארכה חדש . וליסום הסדר העולמי החדש . בתוכנית האגוניקה . והאנדסה הגנטית .תרבויות יעבדו את זהותם .זה יהיה העידן החדש . היסום שלו יושלם ב2066 שלטון פשיסטי של ממשלה עולמית בבעלות התאגידים .הרב לאומיים .זה עובד באפריקה וגם במדינות במזרח התיכון .בהסיה זה אבר בהצלחת יתרה .במיוחד בסין ויפן .עד אז אני כבר לא יהיה פו . אז זה לא צריך להות הכפת לי .אבל זה מה שיהיה וזה העתיד .

98
עני
  • 01:31
  • 15.05.09

האמת הפשוטה היא שהוא צודק.

97
אלי
  • 01:25
  • 15.05.09

יצא המרצע מן השק. הוא אמר דברים מפורשים, הידועים לנו, אגב, זה זמן רב. הממשלה, אותה אנו בחרנו ברוב איולתנו, מטילה מס על המוני העם, אך לא על העשירים. הטעון: לא רוצים שהם יברחו מן הארץ ויקחו עימם את הונם. יש רק בעיה קטנה: מה עם הנוער שלנו הרואה זאת ומחליט גם הוא לא להשאר כאן? בעצם, למה שישאר כאן? זוהי הרי מדינה מגעילה, ללא צדק חברתי וכלכלי. מדינה המנציחה פערים ואף מעודדת אותם.

96
שחר, אזרח לא עשיר בכלל.
  • 01:16
  • 15.05.09

זאת לא מדינה, זה פרויקט שנחשל. יש פה אנשים מעולים אבל כל הטימטום מתרכז בהנהגה. שלום ולא להתראות.

94
גולן
  • 01:51
  • 15.05.09

איש רע להקיא מתוכנו

93
  • 01:50
  • 15.05.09

הצבעתם ביבי, קיבלתם ביבי. מגיע לכם. תהיו עוד יותר עניים

92
אורלי
  • 01:49
  • 15.05.09

כבודו קורא כניראה נכון את המפה, רק מה.. אנחנו לא מרפאים את מחלת האגואיזם של האדם, ולכן, כמו כל מחלה אחרת, היא מתפשטת יותר ויותר, ופוגעת עמוק יותר ובאופן רחב יותר. - בין היתר בחוסר היחס וחוסר הטיפול בבעיות ממשיות...

90
שהיא כמובן מופרכת לגמרי
  • 01:36
  • 15.05.09
89
88
s
  • 01:14
  • 15.05.09

ובן של עובדי מדינה . לשאבר . דוגל בשוק החופשי . הכל יצא משליטה .

87
אוהבת ישראל
  • 00:57
  • 15.05.09

כדאי לזכור דברים אלה, כשביבי יבטיח שוב לדאוג לעניים

86
א.
  • 00:57
  • 15.05.09

למה אתה נותן גב לנתניהו לעשות מה שהוא רוצה?

85
איפה אתה חי בכלל ???????????????????????????
  • 00:56
  • 15.05.09

אתה חי בסרט אם אתה חושב שהנוער של היום והצעירים שמסיימים ללמוד ישארו כאן בארץ. הכי פשוט וטוב לעזוב את המדינה הנחשלת והמזעזעת שנהייתה כאן. השעון מתקתק והזמן של המדינה אוזל. לא צריך להיות גאון כדי לראות לאן אנחנו הולכים. מדינה שלוקחת כמובן מאליה את האזרחים שלה, מעמד הביניים וסוגדת לכסף,עושק ומעמיקה פערים באוכלוסיה ואי שיוויון לא תתקיים עוד זמן רב. תוסיף לזה את הערבים שמתרבים ונהיים קיצוניים יותר ויותר והבעיות הבטחוניות המעמיקות.. אין מי שיסכים לעמוד תחת הנטל הזה. תבין, באירופה, קנדה, ארה"ב ואוסטרליה אפשר לקנות רכבים בשליש עד חצי מחיר מבארץ, בתים על הים עם בריכה עולים כמו מחיר דירה עלובה במרכז, המשכורות גבוהות פי 3 ויותר מבארץ, המס נמוך יותר ויש זמן פנאי רב יותר. בכל המקומות האלה לרוב לא עובדים יותר מ-7-8 שעות ביום ותוסיפו לזה שלרוב גיל הפרישה לא עולה על 60 ובמקרים רבים אף פחות. הטבות מס משמעותיות לצעירים שרוצים לרכוש דירה וללמוד. אז אחרי כל זה למה להמשיך ולסבול ולהישאר לחיות במדינה שזמנה שאול?! זה נראה שהעשירים והממשלה מרוצים מאוד מהמצב...תבינו איפה אנו חיים...

83
אורן
  • 03:26
  • 15.05.09

בגלל שאתם לא מטילים מס על העשירים אני ברחתי מהארץ...

82
אודי חמודי
  • 03:09
  • 15.05.09

ויפסיקו לנצל בני אדם. אנא, הטילו עוד ועוד מיסים על העשירים, שבכל תרבות אחרת מעשיהם היו מסווגים כחזירות.

81
העשירים לעניים!!!
  • 02:53
  • 15.05.09

בטיעון הזה גם "הפריטו" עלאק, מכבסת מילים ל"נתנו מתנות" לעשירים כשחילקו את כל נכסי המדינה כלומר העם לכמה משפחות שולטות. צים בנק הפועלים מפעלי ים המלח בתי הזיקוק בזק אלעל בקיצור זה כדור שלג שכבר כנראה רק יאיץ במדרון וירמוס את הפועלים בשכר מינימום בקונצרנים שפעם היו של כולם. אהה ואורי יוגב, הוא יפרוש וימונה איזה פלא לבכיר באחד מקונצרנים אלו!!! יד רוחצת יד

80
אודי חמודי
  • 02:51
  • 15.05.09

ויפסיקו לנצל בני אדם. אנא, הטילו עוד ועוד מיסים על העשירים, שבכל תרבות אחרת מעשיהם היו מסווגים כחזירות.

79
רגע
  • 01:50
  • 15.05.09

ואולי חשבת מר יוגב שהעשירים היו משאירים לי חלקה קטנה שאתפרנס בכבוד וכמוני עוד אלפים. ולא ירמסו עסקים קטנים , כמו שהסופרים עשו למכולות ולי. תחשוב על זה מר יוגב ....................

78
אבי
  • 01:47
  • 15.05.09

עשירים לא משלמים מס הם יודעים איך להתחמק ממס עם היועצים שלהם.

77
AbuAli
  • 01:16
  • 15.05.09

Those who can - already left, the rest are 'stuck' - so it's OK to tax them

76
הבנתם את זה?
  • 01:02
  • 15.05.09

לדפוק.. אין להם כסף , לא יכולים לברוח מהארץ.. החהחחהחההח

75
צחי
  • 00:57
  • 15.05.09

חושבים שאנחנו חיים בסרט

74
צחי
  • 00:41
  • 15.05.09

חושבים שאנחנו חיים בסרט

73
אזרח
  • 00:37
  • 15.05.09

לדוגמא: רב להקות שבדיות ברחו משוודיה ברגה שהתפרסמו והתחילו להרוויח

72
רוני
  • 00:35
  • 15.05.09

הרי זה התירוץ העלוב שלך צריך לפטם את החברים שלך ושל ביבי דוחה

70
קול אדוניו
  • 00:16
  • 15.05.09

מי שמנהל עסקים בחו"ל כבר ברח (ראה מקרה לב לבייב) ומי שיש עסקים בארץ לא יכול לקחת אותם איתו (בז"ן, מפעלי ים המלח, בנק הפועלים וכד'). אז מה השטות הזו, עוד פקידון שיצא לאזרחות והחליף אדונים? חרפה

69
אתה ביזיון טוטאלי !!!!!!
  • 00:33
  • 15.05.09
68
בגללך אנחנו עולם 3
  • 00:25
  • 15.05.09
67
אריאל
  • 00:18
  • 15.05.09

וגם הסטודנטים וגם המילואמניקים... אבל למה לא, כשהאזרחים העובדים יסתלקו מהמדינה הממשלה תדאג להביא עוד קצת עובדים תאילנדים בשכר רעב כדי שהעשירים לא יברחו.

65
שמיל
  • 00:01
  • 15.05.09

במדינות העולם המערבי קיים מס עזבון... בישראל לא רוצים שהעשירים יברחו... אז מטילים מיסים על אלה שלא יכולים לברוח... מדינה יהודית דמוקרטית נאורה...

62
פה זה גן עדן של נוכלים !!!!!!!!
  • 00:27
  • 15.05.09
61
עשיר
  • 00:25
  • 15.05.09

שלום לכולם, לפני שאתם מתלהמים, אספר לכם את סיפורי ותגידו אם אין אמת בדבריו של אורי יוגב. לפני מספר שנים הקמתי עסק, למזלי או שלא מסתבר שבחרתי נכון והעסק מצליח. לאחר מספר שנים אני יכול להגיד שאני נכנס להגדרה של עשיר. כשלפני זה ממש לא הייתי. היום כעשיר, אני משלם 60% מס על כל הכנסות החברה שבבעלותי. לדעתי, כבר היום אני משלם מס מטורף ואני מצטער שזה נראה לכם מוזר, אבל משיקולי עסקים, אני יכול להעביר את פעילות העסק שלי למדינה אחרת ולשלם מס מופחת בצורה משמעותית. לכל המגיבים שנושא התגובה שלכם מתחיל ב-"אז נטיל מס על מי שלא יכול לברוח?", אתם רציניים? כבר היום אני משלם מס מטורף. אני מממן ב-60% מס האלה את כל האוכלוסיות החלשות במדינה, את תקציב הביטחון, את הממשלה הרחבה שלנו, את התרופות שלכם. אתם לא מתביישים להשתלח בי? ואתם עוד רוצים שיעלו לי את המס ל-65%, אז תהיו שמחים? תחשבו מה הייתם עושים במקומי. לא הייתם שוקלים להעביר את עסקיכם ולהרוויח יותר, כאשר כל העולם ואשתו יושב לכם על הכיס? מזל שיש במדינה הזו אנשים חכמים כמו אורי יוגב כדי שיעצרו את הסחף של ההמון הזועם ששולט פה במדינה ובתגובות כאן.

  •  
    א
    • 01:05
    • 15.05.09

    ובאמת לא מספיק 60 %.?

  •  
    סתם אחד
    • 04:30
    • 15.05.09

    מסים (הוגנים) צריכה לשלם אצולת הממון הישראלית שניכסה לעצמה את מירב משאבי המדינה ושניתנו להם במכירת סוף עונה. הדנקנרים בכי"ל, אריסון בבנק הפועלים וכדומיהם. מי שיכול לקחת מפעל לחו"ל כבר עשה זאת (ראה מקרה גיבור), יש לך מפעל שאתה יכול לקחת לחו"ל, קח ולך. נבנה אחרים (יותר טובים) במקומם.

  •  
    חיים
    • 07:08
    • 15.05.09

    אתה פרייר ! מנהל החשבונות שלך אפס .

  •  
    לא עשיר
    • 07:45
    • 15.05.09

    קח את עצמך ולך מכאן אל תדאג נסתדר בלעדיך (משהוא אחר יקום במקומך) אתה חושב שאזרח פשוט משלם פחות כסף מיסים אתה יש לך רואה חשבון שדואגים שכל הוצאה שלך תהייה מוכרת נסיעות לחול רכב מפואר וכו ולנו לא מוכנים להכיר בהוצאות מטפלת כדי שנצא לעבוד בשבילך אדון ראיס

  •  
    עמי
    • 06:11
    • 15.05.09

    אתה מממן את מי ? את העשירים האחרים את המונופולים את הועדים החזקים את אורי יוגב אז לכו כלכם יחד ממי אתה מקבל בטחון? חברה? לך ועשה חייל

  •  
    אם אתה כל כך עשיר.
    • 08:11
    • 15.05.09

    יתכן שאתה יזם מצליח- אבל להסתדר עם מערכת המס בארץ לא למדת.

  •  
    עשיר
    • 09:54
    • 15.05.09

    לכל המתלוננים על יועצי המס ועורכי הדין שלי. אתם לא יודעים במה החברה שלי עוסקת, תאמינו לי שאני משלם 60% עד הבית וכל יועצי המס למיניהם, הטובים במדינה, לא יכלו להוריד את נטל המס. אחד המגיבים שטען שכשמחשבים 60% עד הבית זה כולל את המע"מ, צדק מאוד. אופן הפעילות של החברה שלי הוא כזה שנטל המע"מ יורד בצורה עקומה כך שאני משלם 60% מס על הכנסות החברה. אני יודע שזה נשמע מוגזם ומס גבוה, אבל במבנה של החברה שלי זה המצב. ולכל המזמינים אותי לעוף מפה, אני לא מאיים פה על אף אחד ברמה האישית, אני פשוט מציג לכם את העניין מנקודת מבטי, אולי תנסו קצת לצאת מהקופסא המקובעת שלכם ותנסו לראות את התמונה הגדולה.

  •  
    עשיר
    • 09:59
    • 15.05.09

    אני לא אצולת הממון, לא דנקנר, לא אריסון, לא אף אחד מהם. עשיתי את כספי ביושר, לא לקחתי כסף מאף אחד, בטח שלא מהמדינה. להיפך, החברה שלי מממנת מספר משפחות לא קטן ומספקת להם עבודה. ומכניסה לא מעט כסף לכמה חברות. מה אני אגיד לכם אנשים, אם יש משהו שיחזיק אותי בארץ, זה בעיקר הפירגון של העם :-(

  •  
    @@@@@@@@ עובד קבלן עשוק @@@@@@@@
    • 11:21
    • 15.05.09

    יוגב וחברי האוצר לדורותיהם הם שבנו את המגזר הציבורי המסורבל השמן והמיותר הזה שאתה צריך לשלם עבורו 60% מס לך לחברות ממשלתיות ותחפור ותקבל זעזוע מוחי מעצם השחיתות שיש בעשרות גופים כאלה לך למערכת הביטחון ותתעלף מעוצמת השחיתות והביזבוזים שם חברת שחמל חברת מקורות נמצאות בטבלאות השכר הכי גבוהות במשק מזה שנים רבות !!! ואתה מאשים את העניים העובדים או את השכירים שבאמת עובדים קשה ולא מקבלים כלום וחיים משכר מינימום עלוב על כל הכישלונות האלה של מס גבוה אחראים בדיוק אנשים כמו יוגב וממשלות מושחתות שבנו יחד גופים מסואבים מסורבלים ומושחתים שהם אבן נגף על צווארם של מיליוני אזרחים עובדים ישרים שהולכים הביתה עניים ומנוצלים אל תתפלא עם יום אחד תצטרך לממן גם את העלות הפנסיונית שלהם כי מהר מאוד הם יתמוטטו עלינו כולנו !!!!!!!!!!

  •  
    עשיר
    • 11:50
    • 15.05.09

    שלא יהיו אי הבנות, אני מסכים עם כל מילה שלך. אני טוען שבמקום להפיל את הנטל על העשירים העצמאיים שכבר עכשיו מממנים את כולם, צריך לקצץ ובגדול במגזר הציבורי. אני לא בטוח שגם יוגב לא מסכים עם זה, הרי האוצר ניסה לעשות הסדר עם עיני להקפאת שכר, אבל מה שקורה זה שיש להם כח והם מחזיקים אותנו בביצים. הפיתרון יהיה הפרטה ממושכת של המשק ובזה נתניהו דוגל ולכן אני תומך בו. אני מאמין שגם יוגב חושב כך ולכן אני שמח שמובילים את המדינה אנשים שלפחות ברצונות שלהם הם שפויים.

  •  
    היסטוריון
    • 12:16
    • 15.05.09

    ביבי לעולם לא יפגע בעשירים ביבי לא יפגע בסקטורים ציבוריים מושחתים כי הם כל הזמן ישביתו לא את המשק לביבי אין אישיות להוציא את אזרחי ישראל מהפלונטר הזה ובטח לא ילדי האוצר מה שצריך זה סוג של דיקטטור מקומי אמיתי חזק ואמיץ שיזעזע את המערכות המושחתות האלה שלא יהסס להשבית את המדינה לחודשים עד שיהיה פה סדר אמיתי מדינה נקיה משחיתות של המגזר הציבורי ומערכת הביטחון כאחד ולזה לביבי אין ביצים לעשות !!!! ואת זה צריך לעשות !!! גם להפריט צריך להעשות בדרך אחראית שלא תפגע בציבור העובדים והמרקם החברתי הישראלי המקומי .

  •  
    שטויות
    • 11:53
    • 18.05.09

    אם הקמת עסק, קרי חברה, אתה משלם כיום 25% מס על רווחים. כמובן שאתה יכול גם להכיר בהוצאות למינהן דבר שיפחית את המס שלך. המס השולי של עצמאים הוא מקסימום 49%.חברות משלמות מס אחת לשנה בתום שנת המס וזאת לאחר שרו"ח דואג להפחית למקסימום את המס שלו. לעומתך, שכיר משלם כל חודש ממשכורתו מס שולי של 60% . להזכירך, המשכורות בארץ נמוכות משמעותית מכל המדינות המערביות והמס לשכיר ממוצע הוא בדומה או אף גבוה מברוב מדינות אירופה. התגובה שלך כניראה אינטרסנטית ומטעם ונועדה להטעות.

60
רון
  • 00:11
  • 15.05.09

אתה אומר שדופקים את העניים כי הם פה לתמיד? תפיסת עולם מה זה מעולה...

59
עשיר
  • 00:04
  • 15.05.09

שלום לכולם, לפני שאתם מתלהמים, אספר לכם את סיפורי ותגידו אם אין אמת בדבריו של אורי יוגב. לפני מספר שנים הקמתי עסק, למזלי או שלא מסתבר שבחרתי נכון והעסק מצליח. לאחר מספר שנים אני יכול להגיד שאני נכנס להגדרה של עשיר. כשלפני זה ממש לא הייתי. היום כעשיר, אני משלם 60% מס על כל הכנסות החברה שבבעלותי. לדעתי, כבר היום אני משלם מס מטורף ואני מצטער שזה נראה לכם מוזר, אבל משיקולי עסקים, אני יכול להעביר את פעילות העסק שלי למדינה אחרת ולשלם מס מופחת בצורה משמעותית. לכל המגיבים שנושא התגובה שלכם מתחיל ב-"אז נטיל מס על מי שלא יכול לברוח?", אתם רציניים? כבר היום אני משלם מס מטורף. אני מממן ב-60% מס האלה את כל האוכלוסיות החלשות במדינה, את תקציב הביטחון, את הממשלה הרחבה שלנו, את התרופות שלכם. אתם לא מתביישים להשתלח בי? ואתם עוד רוצים שיעלו לי את המס ל-65%, אז תהיו שמחים? תחשבו מה הייתם עושים במקומי. לא הייתם שוקלים להעביר את עסקיכם ולהרוויח יותר, כאשר כל העולם ואשתו יושב לכם על הכיס? מזל שיש במדינה הזו אנשים חכמים כמו אורי יוגב כדי שיעצרו את הסחף של ההמון הזועם ששולט פה במדינה ובתגובות כאן.

58
מיכאל
  • 23:52
  • 14.05.09

עכשיו מסתבר שההשקפה הכלכלית של יוגב היא ש-כמה משפחות עשירות הם מנוע הצמיחה של כלכלת ישראל ולא המעמד הבינוני שיש לאפשר לו להרוויח יותר וזאת על ידי הפחתת מיסים אורי יוגב, אפילו בושה כבר אין לך להגיד שהעשירים מחזיקים את השלטון בביצים.

57
אחד
  • 00:14
  • 15.05.09

מי בכלל צריך את העשירים התאורטיים האלו שיסגרו את המפעל? אם המפעל מרוויח יהיה מי שיפתח אותו מחדש ויפעילו - כדי להרוויח. כל האיומים האלו הם קשקוש ותרוץ כדי לא להעלות מיסים למי שבאמת יכולים לשלם, על חשבון אלו שבאמת קשה להם

56
יוגב - פושע מוסרי
  • 00:00
  • 15.05.09

מיסוי מוגדל על שכר מעל 50,000 , 70,000, 100,000 ואף 200,000!!!! לחודש במקום מע"ע על ירקות ופירות. מי שלא תומך בזה הוא נבל.

55
אריק
  • 23:59
  • 14.05.09

טיפש כמוך צריך לעוף עם ביבי לכל הרוחות ולא לחזור אלינו.אם אכן פעלתם לפי קו מחשבה זה אני דורש מכם לחזור בכם וממך יוגב לקום ולהתפטר אני כולי תקוה שיבוא יום שבו נעלה בהמונים לכנסת הנבלות ונפזר את הזבלים למקום שבו הם ראויים לשכון

54
אורית
  • 23:54
  • 14.05.09

לאמריקה של אובמה? לאנגליה שהעלתה עכשיו מיסים לעשירים? הם יכולים אולי לברוח לזימבבוויי. לא בטוח שהם רוצים. רק בישראל ממשיכים ללקק ת'תחת לעשירים. בא להקיא ממכם. חנפנים. כל אחד שומר על התחת של עצמו, אולי מחר יצטרך להתפרנס אצל העשיר, אז מה אכפת לדפוק כמה עניים על הדרך. בוא נקווה שהפעם זה לא יעבור בשקט.

53
י
  • 23:49
  • 14.05.09

ונניח שזה נכון, אז זה סממן של מדינת עולם שלישי, והפתרון לבעיה כזו זה לגרום להעלות משכורות של רוב הציבור. מכיוון שכח העבודה הוא יותר מאותו 15 אחוז, זה אומר שיש אוכלוסיה רחבה של נהגים עובדי כפיים שבעצם אנחנו כחברה עושקים אותם, ולכן הפיתרון הוא דווקא לשנות את השכר, לדוגמא שלא יהיו עובדים זרים יותר, ואז אותו חקלאי שנמנה עם ה15 אחוז של משלמי המס ישלם לעובדים ישראלים משכורות גדולות כמובן שזה ינגוס לו מהרווחים, אבל לעומת זאת יכניס את העובדים שלו למעגל אלה שמלמים מיסים, בקיצור יקירי זו אותה עוגה השאלה איך מחלקים אותה, ויש פה קבוצה קטנה שכבר מקבלת בלי שום פורפוציה ועדיין מנסה לעשות תרגילים חשבונאים לקבל עוד.

52
ישראל
  • 23:41
  • 14.05.09

חלק גדול מאותם עשירים שאתה מגן עליהם, בכלל עוסקים בהרצת מניות, ולא בבנית מפעלים. אלה המשחקים במניות, רק מחמירים את המצב, הם יוצרים מצג שווא של כלכלה חזקה שבהרף עין תתמוטט עם אותם עשירים ימשכו את כספם. אם מר יוגב רוצה להוריד מיסים זה צריך להיות רק למפעלים שמוכח שיוצרים מקומות עבודה, יצירת הון על ידי כל מיני תרגילים בבורסה זה לא כלכלה זה עבודה בעיניים.

51
אריאל
  • 23:32
  • 14.05.09

מה חשבתם? שהמובטלים והעסקים ממלאים את תקציב המדינה? רק הבורגנים והעשירים (עם כל תכנוני המס שלהם) שתורמים לקופה.

50
יש כבר היום מקומות ללא מס בכלל
  • 23:26
  • 14.05.09

והם עדיין לא בורחים כי פה זה הבית שלהם והמשפחה שלהם בדיוק כמו כל בן אדם שמשלם 45% מס לא הולך לעבוד במקלט מס ולגור בחו"ל חלק כן עושים כך וזאת זכותם רוב האנשים בארץ כי פה יש להם כח עבודה מצויין ואם איזה מפעל היה לו שווה לעבור לסין או ירדן הוא עשה זאת מזמן לא מדובר במס חברות אלה מס על עשירים מדוע המס על מכונית משפחתית הוא כמו המס על האמר מבחינת אחוזים ? זה הגיוני ? לא חובה לתת מס ישיר אפשר להעלות את המס על מותרות במאות אחוזים !!!

49
מליץ היושר של יוגב
  • 23:18
  • 14.05.09
48
benny the poor
  • 23:03
  • 14.05.09
46
מאור
  • 23:00
  • 14.05.09

לא כדאי לעבוד פה עם המיסים האלה ...

43
עגבניה
  • 23:44
  • 14.05.09

האיש הבינוני מינוס הזה היה פעם ראש אגף תקציבים?? ועכשיו הוא יועצו הכלכלי הבכיר של ביבוש?? אוי לנו כאשר אבדנו. בתור עגבניה מדופלמת תרשה לי לומר לך, היוגב, שאתה מדבר שטויות במיץ עגבניות שהרקיבו בשמש ואינן ראויות אפילו למאכל קטשופ.

42
אודי חמודי
  • 23:35
  • 14.05.09

העשירים, הם אלו שקיבלו ולקחו הלוואות, ע"ח העתיד של העניים והשקיעו אותו בחו"ל כדי שיתפוגג מהר. הם לא באמת עשירים, הם עשירים כאילו. אילו היו עושים לנו טובה והולכים מפה, לא היו כל כך הרבה עניים. נראה לי שהתובנות של אורי יוגב נובעות מקרבתו לנתניהו שדי בזה לא להעיד על חכמה יתרה, או מזה שנסתתרה עליו דעתו ולכן מוכן לכל מעשה שאין בו אלא חורבן נוסף על הקיים.

41
קטשוילי שבתאי _ קרית מלאכי
  • 23:34
  • 14.05.09

זו לא החלטה איסטרטגית זו החלטה אופורטוניסטית של נתניהו שרוצה למצוא חן בעני העשירים הוא שלח את האנשים לעבוד בשכר מנימום (שכר פשיסטי שלהמעמד המנצל)ובסוף מרעיב אותם כבר אמר אחד מגדולי האומה מר יצחק שמיר "הים אותו ים ונתניהו אותן נתניהו" הוא ממשיך מהיכן שהפסיק ממשיך להרעיב את ילדי ישראל חשוב לציין כי רוב המעמד הנמוך לא טועם בשר משבת לשבת והירקות הם כלי השרדות לקמבן ארוחות בעלות נמוכה מר נתניהו לעזוב לגמרי את בעלי היכולת ולהעמיס את הכל על המעמד העשוק בשביל זה לא צריך להיות כלכלן גדול זו באמת הדוגמה איך מעמיסים את השמן על הרזה ממך הייתי מצפה ליותר יצירתיות

40
שלמה,פ"ת
  • 23:21
  • 14.05.09

אוי לנו שאנחנו בידי "פרופסורים"....

39
י
  • 23:17
  • 14.05.09

מענין איזו מדינה תתן להם את נכסיה בחצי חינם וגם תוכנית חילוץ. התוכנית ה"קלקלית" פוגעת בשני שכבות שהם הבסיס של המדינה עובדי המדינה הזוטרים ( מורים שוטרים אחיות פקידים זוטרים) שיאבדו חלק נכבד משכרם ואנשי היי טק בכירים שייאלצו לשלם יותר ל"ביטוח לאומי" בלי לקבל כל תמורה

38
עדד
  • 23:15
  • 14.05.09

בינוני כמו אדונו ביבי - לא חכם גדול ולא טפש קטן.עוד פוצוואט שחושב שאנו סתומים כמוהו.

37
אריסטו מקיוולי
  • 23:12
  • 14.05.09

אורי האכר אתה אדם נפלא ויהודי יקר, אתה מלו הצדיקים וגאוה לעמך ולדה מרקר.

36
מוני יקים אנטיציוני
  • 23:09
  • 14.05.09

בחוץ לארץ לא יקבלו שטיח אדום שם יודעים איך לטפל במושחתים רק בארץ כל ממזר אשכנזי הוא מלך שמקבל כל מה שבא לו תמורת אחוזים לעסקנים. אז שיברחו כי רק בשביל הגזלה הם בארץ . יוגב אני מאמין שנתת שוחד לתומכי ביבי העשירים ואולי זרקת גם כמה עצמות לקבלני הקולות ושהאחרים ימותו מרעב ... בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם.

35
פאן זגלובה
  • 23:07
  • 14.05.09

אבל לא ניכנס עכשיו לאבסורד של עשיר שמטיף לציונות ומאיים ברגע שמטילים עליו מסים שיברח מן הארץ. מה שהיוגב הזה לא מספר לכם הוא של"עשירים" הללו אין לאן לברוח. העולם במשבר כלכלי ואף אחד לא מחכה להם ולא צריך אותם בחו"ל. אלה שעשירים מאוד מאוד ממילא חיים בחו"ל רוב הזמן ומנהלים את עסקיהם בארץ - אם יש להם כאלה בשלט רחוק. ע"ע לב לבייב. ואגב: יש שמועות שהוא לא ממש מרגיש בנוח בלונדון. אחרי הכל שם אי אפשר לשחק את הבוכארי שעלה לגדולה בכוחות עצמו. הוא לא מענין שם איש ואין שם ש"ס שתרקוד סביבו. יש קהילה ספרדית וותיקה (400 שנה) ועירקית (60 שנה פלוס מינוס) ופרענק אחד יותר או פחות ממש לא פונקציה. יותר ממה שהמדינה זקוקה לחבורת מוצצי הדם הללו - הם זקוקים לה. רק שלביבי - ידידם הטוב שגם חייב להם כהנה וכהנה - אג'נדה משלו שאותה הוא מלביש בתירוצים ובנימוקים שבינם לכלכלה אין ולא כלום. אצל ספיר היו הצעטעלך והפנקס השחור ואצל ביבי יש תירוצים "כלכליים"- אבל האמת? שום דבר לא ממש השתנה כאן מקום המדינה. כלכלת השטייטעל.

34
איל ג
  • 23:06
  • 14.05.09

אורי יוגב נהיה איש עסקים פרטי מאז שעזב את האוצר. אם כשהיה באוצר נטה להם חסד, בטח עכשיו כשהוא חושב שהוא אח דמהם הוא מסדר לךהם את העניינים בושה, בושה שאלה האנשיםש מנהלים את העניינים. אבל איך אומרים אצלנו, בחרתם ביבי, זה מה שקיבלתם....

32
אנליסט
  • 22:48
  • 14.05.09

שיואילו בטובם להשאר כאן... מי שרצה ,כבר מזמן ירד... "לונדון לא מחכה לישראלים",גם לא ארץ אחרת..

31
יוסי
  • 22:45
  • 14.05.09
30
הוד רובין
  • 22:41
  • 14.05.09

אפשר להסתדר בלעדי בעלי אינטרסים מקורבים, ומושחתים. שיעופו מהמדינה רק שיקחו את יוגב וביבי וכל הממשלה המעפנה הזו

29
דניני
  • 22:31
  • 14.05.09

אוי ואבוי שזהו קו המחשבה של מקבלי ההחלטות (של ממשלת הימין הסופר-ציונית). טענה כזו בעצם שוות ערך לכאורה לכך שהעשירים הם אנטי-ציונים. כלומר, אם יגעו בחלק מעושרם האדיר הם מוכנים לגרום נזק בלתי הפיך לכלכלת ישראל. אם זה כך, מוטב שיעזבו היום ולא בעוד מס' שנים כשעושרם רק יגדל על חשבוננו, והנזק שהם יגרמו יהיה אף גדול יותר. נ.ב. מתברר אבל שהעניים הם אף פעם לא עניים מספיק מכדי לשלם עבור המנהיג עבורו הם הצביעו (שוב) בבחירות.

28
ירקות ופירות
  • 22:28
  • 14.05.09

הם היו בורחים לארץ שבה אין מעמ על ירקות

27
  • 22:19
  • 14.05.09

היות והעשירים יברחו נטיל מיסים על מי שלא יכול לברוח מאיתנו--נטילם על העניים... מה הם יעשו יברחו? לאן? מי ירצה אותם?

  •  
    האחד
    • 06:39
    • 15.05.09

    אמנם התגובה נכתבה בציניות אבל זאת האמת לאמיתה. הם לא יכולים להגר לא בגלל שאין כסף לכרטיס טיסה אלא בגלל שהם לא יקבלו ויזת הגירה לשום מדינה. בשביל לקבל ויזה צריך ברוב המדינות או מקצוע נדרש (וסכום כסף מכובד) או סכום כסף גדול. וכן, המדינה יכולה להתפרנס רק ממציצת הדם של התושבים שנשארים וזה רק ילך ויחמיר (מה שהכי מרגיז שהכסף הולך לכל מיני הסכמים קואליציוניים, חברת חשמל, נמלים, חרדים, תקציב ביטחטו מנופח בצורה מטורפת על עשרות אלפי אוכלי חינם). אישית אני בהליכים להגירה לקנדה (כן, צריך מקצוע נדרש וכסף), ובלי להיות צנוע המדינה רק תפסיד (לא תתמוטט כי הלכתי, אבל תפסיד עוד מישהו שיש לו השכלה, מקצוע תורם וכמה מליונים)

26
רש
  • 22:15
  • 14.05.09

אז היטלתם מס על העניים שימותו מהר יותר.

25
תשובה מטומטמת של איש נטול השכלה בכלל
  • 22:34
  • 14.05.09

ל

24
שמשון
  • 22:28
  • 14.05.09

הזה , הם לא יברחו לשום מקום כי העם פה פראיר וישלם על טפשותם של 'הטייקונים'.

23
בן ארי
  • 22:16
  • 14.05.09

אורי יוגב הוא אינטרסנט, הוא מאלו שמרויחים הרבה מאד, והיו מעונינים להוריד את המס. נכון שרצוי שמבחינתם להעמיס מע"מ על הפירות והירקות, כלומר להעלות את מחירם בקרוב ל-20% , יותר משתלם, העניים לא יקנו ירקות, או יצמצמו את קנית הירקות, ובלבד שלעשירים דוגמת אורי יוגב יורידו את מס ההכנסה, אין סיכוי שהעניים יברחו מהארץ, כל האיומים של יוגב וביבי, והליצן שטייניץ שהעשירים יברחו מהארץ בשקר יסודו, הם לא יברחו, וימשיכו לחיות ולעבוד בארץ, לידיעת הציבור, כל שקל שיתוסף למעמד הנמוך זה שקל שיתוסף לקניותייצור בארץ, כל שקל שיתוסף לעשירים, זה שקל שילך לחיסכון, הוא לא יכנס למחזור, הם במילא יכולים להרשות לעצמם לקנות את מה שחפץ ליבם, והתוספות ילכו לחשבון בבנקבורסהאו בזבוזים בחו"ל. בכל אופן לא יכנס למחזור בארץ. לכן חייבים להוריד את סעיף המע"מ על הירקות מהתקציב בד בבד עם ביטול הכוונה להפחית את מס ההכנסה, מה שדרוש זה שינוי במדרגות המס, לא יתכן ששכיר המרויח 20000 ש"ח, ישלם את אותו מס הכנסה כפי שמשלם אורי יוגב, או אפילו יולי עופר.

20
עשיר ציוני
  • 22:05
  • 14.05.09

צריך להוסיף מדרגות מס למאיון העליון. הם רוצים להשאר בארץ, ועם סיטואצית המס הנוכחית, זה אפילו נוח. כעת יש מצב חרום. אני מוכן לשלם יותר מס על הכנסה מעל 70K ויותר מס על הכנסה מעל 150K בחודש. יש לזה המון הצדקה מבחינת חברתית והעשירים שאנו רוצים (לא החזירים, כמובן) יישארו בארץ. הבעיה היא שמר יוגב נגוע בניגוד אינטרסים. תשאלו אותו כמה הוא הרויח בשנים האחרונות וכמה הלקוחות שלו הרויחו. זה מובן מאליו שהוא יהיה נגד.

19
zippy
  • 22:48
  • 14.05.09

i think we should ship you out of the country,taxes on fruit and vege.stupid people,only the poor will suffer

18
רונן .א.
  • 22:40
  • 14.05.09

מהממסד שדואג לעשירים המעטים ולא לאוכלוסיה הכללית. מקווה שזה יגרום לירידה מאסיבית של אנשים מהארץ שיבינו שהכוח האמיתי הינו אצל העם ולא אצל בודדים.

17
כלכלן
  • 22:27
  • 14.05.09

זוהי תמצית "ציונות " החדשה מבית היוצר של נתניהו : קשיחות מדינית הכרוכה בתקציב בטחון הגבוה בעולם ( במונחי תוצר) המשולם ע"י אלו שלא יכולים לברוח . אולי ניתן להסיק שכל יהודי בישראל הוא בורח בפוטנציה? האם אין מסר תבוסתני מזה ???? האם מארץ אבות בורחים??? בגלל כסף?

16
ביבי
  • 22:25
  • 14.05.09

לעשיר יש כסף לכרטיס טיסה, לעני אין. אז בו נדפוק את הדפוק...איזה תפיסת עולם נהדרת !

15
לב לבייב, לונדון
  • 22:12
  • 14.05.09
14
אבי גזית
  • 22:11
  • 14.05.09

יש כאן להבדיל בין שני דברים. הראשון הוא מס חברות שיכול לגרום לבריחת עסקים לחול, על כן ההפחתה מוצדקת. אבל העלאת מס לשכירים בעלי שכר גבוה, לא תגרום לשום הפסד עסקים לחול ובמיוחד לא היום, זה טיעון הזוי כדי להעשיר עוד יותר את העשירים, במיוחד פקידי האוצר בעבר ובעתיד

13
פיני
  • 22:06
  • 14.05.09

בישראל 15% מהאוכלוסייה משלמים 85% מהכנסות המדינה ממיסים. הרוב המוחלט של האנשים האלה אינם עשירים מופלגים, מדובר במהנדסים, רופאים, משפטנים, אנשים שלמדו הרבה שנים ועובדים הרבה שעות בעבור השכר הגבוה שלהם, והמדינה סוחטת מהם את המיץ ואז סוחטת עוד קצת ועוד קצת, עד שיימאס להם והם פשוט ילכו. חלק מהם כבר עוזבים.

12
נהדר
  • 22:02
  • 14.05.09

מעמד בינוני שכבר יש להם דירה, עבודה, ורכוש בארץ. שיתרוששו- ואחר כל נראה.

11
אתמול 3$ היום 4$ ומחר?
  • 22:01
  • 14.05.09

פרוטליקס נמצאת לקראת סיום שלב 3 בתרופה שתהווה הוכחה לטכולוגי החדשה שהחברה פיתחה. אם הניסוי ייסתיים בהצלחה אזיי שווי החברה צפוי לזנק פלאים.

10
דמו
  • 21:58
  • 14.05.09

סוף סוף האמת יוצאת לאור:אנו מדינה שויונית...אבל העשירים שוים יותר...עדיף להעלות מע"מ ולהשית מע"מ על פירות וירקות תהליך ממנו נפגעים בעיקר העניים והכל כדי להוריד את המס שולי בעוד אחוז מ46%ל45% הטבה ממנה נהנים בעיקר העשירים ...צדק צדק תרדוף!!!

09
גוסטב
  • 21:55
  • 14.05.09

שיברחו, נתחיל מלמטה - אחרת לא יהיה שוויון לעולם בארץ המתחנפת.

08
idiot 1
  • 22:01
  • 14.05.09

village idiot?. Our rich people will never leave this SHAKSUKA land. W

07
יורם
  • 21:51
  • 14.05.09

יש לך חתיכת חוצפה, מר יוגב, להודות שאתה מוכן לעשוק את החלשים ובלבד שהעשירים לא ייפגעו. עשירים שעלולים לעזוב את הארץ בגלל שיקולי מס לא ראויים לגור פה מלכתחילה!!!! נראה את העשירים עוזבים את הארץ בגלל עוד כמה אחוזי מס או בגלל שדירות שעולות כמה מיליונים יוטל עליהם עוד 10-20% מסי שבח מכירה ועוד. אם שיקולי מס היו המניע היחיד, מזמן הם היו בארה"ב או במדינות שהן מקלטי מס. יש כל כך הרבה דברים למסות והם לא ירגישו בהבדל. לא חייבים למסות עבודה, אך בהחלט אפשר למסות רווחי הון מעל סכום מסוים או מוצרי צריכה יוקרתיים. אתה מר יוגב, כמו אדונך נתניהו משרתים את העשירים וזה האסון הגדול של המדינה. מי שמנהל אותה בפועל הם יוצעים ועורכי דין של המשפחות העשירות. וזה חייב להיפסק!! השלטון חייב לחזור לעם ולמי שמייצג אותו באמת. רק מפגלה סוציאל דמוקרטית אמיתית שתבוא מאיחוד של כל חברי הכנסת החברתיים מכל הסיעות, רק היא יכולה להציל את המצב.

  •  
    י
    • 23:55
    • 14.05.09

    תמיד שקצת קשה בוא נבחר בדרך הקלה, האירנים מאיימים להשמיד אותנו למה שלא נסגור את המדינה. מה זה השטויות האלה כל העולם הערבי מאיים עלינו ואנחנו עומדים על שלנו. פתאום שמדובר בעשירים פתאום רגע בואו נעשה מה שהם אומרים. אז מר יוגב, אנחנו נותנים את ילדנו על מגש של כסף, לא בשביל שאחד כמוך יגיד לנו את השטויות האלה. אל תדאג אתם תעופו יותר מהר מהשלטון ממה שחשבתם. ברק ושס זה קואליציה עד הוק, אתם כבר יכולים לבצע את הספירה לאחור, גם עם כל השוחד בצורה של 40 חברי ממשלה

  •  
06
רפי
  • 21:47
  • 14.05.09

מי שיכול לעוף מפה כבר עשה את זה לא שמו מיסים על בעלי הון בגלל שהם חברים של ביבי

05
דמו
  • 22:02
  • 14.05.09

החוק בסדום קבע כי מי שיש לו פרות רועה את העדר של העיר יום ומי שאיו לו ...רועה את העדר יומיים....כדי שהעשירים לא יברחו...

04
יואב
  • 21:51
  • 14.05.09

חברים יקרים, בלי רווח אין רווחה. אוי ואבוי לנו אם חברת טבע או כי"ל יחליטו להעתיק את המפעלים שלהם לסין או תורכיה בגלל התעלקות של המדינה. הזקנים והמובטלים יכולים לצרוח עד מחר, אבל בלי המיסים של טבע או לבייב, הם לא יקבלו כלום. אז לפני שכל האפסים שלא עושים שקל בחודש יוצאים על שרי אריסון, כדי שידעו. בלעדיה ובלי הטייקונים אין למדינה זכות קיום!

03
מסע הפחדה ושטויות
  • 21:50
  • 14.05.09

תמיד יש מי שבא להשקיע. הם לא משלמים מיסי אמת, משחדים פקידי אוצר, שולטים בתקשורת וזורעים פחד. במדינה מתוקנת תמיד יהיו משקיעים ומי שלט טוב ילך, אחר יבוא במקומו. תפסיקו לשקר ולזרוע חול בעיננו. מס אמת לעשירים ואפשר להוריד מס לכולנו.

02
השאלה מה ביבי ויוגב השיגו עבור עצמם מהתרגיל המסריח
  • 21:50
  • 14.05.09
01
עני
  • 21:48
  • 14.05.09

ארהב מס ירושה אירופה שונאים אותנו רןסיה כבר תפסו את אופי הישראלים לדפוק את העניים

הפופולריות בשוק ההון
הצעות מיוחדות