חשיפת Markerweek // האלפיון הישראלי: 650 איש, 150 מהם עובדים אצל 13 טייקונים

שכר חברי האלפיון הוא מ-450 אלף שקל ומעלה ■ ומי הקבוצה הגדולה ביותר כיום בקרב האלפיון? כמובן: המנהלים הבכירים בקבוצות של הטייקונים הגדולים, שמהווים כיום 23% מהאלפיון העליון בישראל

האלפיון העליון בישראל מונה כ-650 איש, כאשר 150 מתוכם הם מנהלים ב-13 הקבוצות העסקיות הגדולות - כך עולה מנתונים חסויים שהגיעו ל-MarkerWeek. על פי נתונים אלה, האלפיון מוגדר כמי שיש לו שכר מעל 450 אלף שקל בחודש.

הענפים הבולטים באלפיון העליון

על פי הנתונים הגלויים, המגמות בישראל אינן מבהילות כמו אלו שבארה"ב - אבל כאן יש פחות נתונים גלויים. ב-2003-2010 גדל שכר הברוטו הממוצע של גברים בני 25-55 בכ-20% בעשירונים הראשון עד התשיעי. האקשן מתחיל בעשירון העשירי, שם גדל שכר הברוטו ב-27%, נמשך במאיון העליון - שם הוא גדל ב 38%, והחגיגה הגדולה היתה באלפיון, ששכר הברוטו שלו גדל ב-60%. האלפיון הוגדר מתוך אוכלוסיה כוללת של 650 אלף גברים בשוק העבודה, בין הגילים 25 ל-55

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

לא פחות מעניין הוא מה שקרה לשכר הנטו. הרפורמות שהורידו את מס ההכנסה הביאו לכך ששכר הנטו בעשירונים הנמוכים גדל בכ 25% ובעשירונים האמצעיים ב-27%-30%. ומה קרה לשכר הנטו בעשירון העשירי? הוא זינק ב-43%. במאיון העליון הוא גדל ב-52%, ובאלפיון העליון ב-70%.

בדיקה של הרכב האלפיון הישראלי בתקופה הזאת מגלה דברים מענינים. אם ב-2003 היה ההיי-טק - הענף הכי תחרותי במשק - 17% מהאלפיון העליון, הרי שב-2010 ירד חלקו ל-6% בלבד. ומה גדל? ענף הפיננסים, כמובן, שחלקו קפץ מ-17% ל-27%.

ומי הקבוצה הגדולה ביותר כיום בקרב האלפיון? כמובן: המנהלים הבכירים בקבוצות של הטייקונים הגדולים, שמהווים כיום 23% מהאלפיון העליון בישראל - גידול של 50% בנתח שלהם בהשוואה ל-2003.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

שלח סגור להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות
60
רועי
  • 22:16
  • 27.04.12

האם ישנם רק 650 אלף נפשות עובדות בישראל?

59
צדק
  • 21:05
  • 23.04.12

הגונב ממך גנוב ממנו, ממשלות, טייקונים, רשתות מזון לא יאהבו את הדיבר הזה ......

58
אבועלה מנג'ליל
  • 04:12
  • 23.04.12

שר האוצר פנחס ספיר התחיל שיטה של גיוס צעירים מוכשרים מאוד למשרד האוצר, ואח"כ הפניתם לחברות פרטיות,
מה שהיה בריא למדינה ואנשיה בשנות השישים - תחילת שבעים,
מסוכן מאוד בשנות האלפים, יש סכנה לפארים.

56
אורי
  • 13:17
  • 22.04.12

לא בדקתי לעומק, אבל כנראה כל הכספים הם כספי חברות ציבוריות. נראה טייקון שישלם למנהל מהכיס הפרטי שלו כאילו משבורות.

55
חנן וייס, סא"ל (במיל' פעיל)
  • 08:45
  • 22.04.12

שופט בכיר בדין משמעתי
משטרה צבאית
קצין משטרה לשעבר
מנכ"ל, E-MBA וחוקר, מומחה לעבירות שחיתות....

54
המפרגן
  • 00:58
  • 22.04.12

מנהלים מבריקים שיהיה להם לבריאות

53
יהיה
  • 23:11
  • 21.04.12

אנחנו בוחרים את המושחטים...את המנהיגים שבוחרים רגולטורים ושמשחקים כמו מריונטות בכסף הציבורי.
אולי כשנפסיק להיות טפשים ובמקום להקשיב לסיסמאות, נקרא את הניתוחים על מעשיהם של הפוליטיקאים, על מדד השחיטות, נהיה קצת יותר מעמיקים ופחות מתלהמים נבחר נבחרים טובים יותר שאף טייקון לא מזיז אותם.
לפחות כדאי שננסה להאשים א עצמו ולתקן את עצמינו ולא לזרוק את האשם שם...כי מהם לא תצא כל ישועה.

52
סול
  • 22:21
  • 21.04.12

נראה כי מי שמפעיל אותם הם פסיכיאטרים בטכניקות שלהם לשלוט בעזרת כימיקלים על מוח האדם כפי שעשו לפני שישים שנה בשואה ,,, לדברי אחרוני ניצולי השואה זה מאוד מזכיר את התקופה ההיא , ברק העור שלהם מסגיר את החומר שמוחדר לגופם מבלי שהם יודעים כלל או שהם נוטלים תרופות במרשם רפואי מבלי שאיש ידע זאת ...

50
או מעסיק אותם?
  • 17:56
  • 21.04.12

49
כלכלן
  • 16:02
  • 21.04.12

ולהתנפל על המנהלים שהם שוכרים ומשלמים להם מיליונים. שני הדברים כרוכים זה בזה, ומי שרוצה מדינה בלי מנהלים מיליונרים רוצה גם מדינה בלי מיליארדים.

רמז: אין אף מדינה מערבית שאין בה מיליארדים. המקומות היחידים שאין בהם מיליארדים הם בצפון קוריאה ובמרכז אפריקה.

  •  
    מתקרב למיליארד
    • 05:39
    • 22.04.12

    בתור אדם שנכסיו שווים הרבה מאות מיליוני שקלים, אני עדיין חושב ששכר המנהלים בישראל הוא משוגע - שיתעשרו מאופציות ועליית מחירי המניות או להבדיל מיזמות עצמאית, לא משכר בסיס ומענקים בעלות כוללת של מאות אלפים שקלים רבים מדי לחודש, לרוב ללא קשר לביצועים שלהם.
    מספר המיליארדים בישראל לא נגזר ולא ייגזר ממספר גנבי השכר נטולי המוסר במשק.

  •  
    אזרח
    • 14:26
    • 22.04.12

    כל מה שכותבים לך בעיתונות על "שכר המנהלים" הוא למעשה השווי הכולל ברוטו של כל מה שקיבלו - משכורת + אופציות + מניות + ארוחות + שווי רכב וכו'.
    כמובן שרוב הכסף הוא באופציות, והוא מתקבל רק עם החברה מצליחה, אבל את זה לא מספרים לך.
    תקרא את הדוחות של החברות ותראה בעצמך.

  •  
    מתקרב למיליארד
    • 08:46
    • 23.04.12

    מרכיב האופציות אמנם לא מבוטל מתוך עלות השכר אבל לא עולה בממוצע על 25% מהעלות הכוללת של החזירים הרבים בישראל. לא תקשורת ולא שמאל - זה הקפיטליזם החזירי של ביבי שחוץ מלהעשיר בעקיפין אנשים כמוני (ותאמין לי שהייתי מוכן להיות גם 50% פחות עשיר) לא תורם שום דבר לאזרחי ישראל.

48
קוקי
  • 15:48
  • 21.04.12

שכירי חרב לא טובים יותר מהשכירים תחתם. סה"כ חברים אנשי אמון שלא יוזמים הרבה, אוכלי חינם

46
כ
  • 13:19
  • 21.04.12

את הנכסים שלהם צריך להלאים.
ההוצאה להורג צריכה להיות איטית וכואבת ככל האפשר.
כח לעם !

44
לא מבין
  • 12:06
  • 21.04.12

האם אתה טוען ששוק העבודה הוא 650 אלף איש?

43
סופה של המדינה
  • 11:56
  • 21.04.12

הפכו את המדינה למפולגת וחלשה חברתית מי שחושב שכך מדינה יהודית תוכל להתקיים טועה טעות מרה העתיד נראה שחור אין ערכים יש עוני ותאוות בצע אוי ואבויייייייייייייייייייי לנו

41
spider(black widow algorithm
  • 11:43
  • 21.04.12

שקראתי על ניצולת שואה
שמדברת על אביה העני שעבד כשען
ועל אימא שחיה מעבודות מזדמנות
ועל 3 אחיה על חיים הקשים והעוני
ואיך כולם מתו כמו כלבים בשורת מוצאים
להורג
אז אני שואל את עצמי למה בכלל להתחתן
ולהביא עוד ועוד ועוד ילדים לחיים כאלו !!!!!!
מה זאת הצורה המטופשת של חיי משפחה
וקהילה יהודית המצאה מזוכיסטית שהומצאה
לפני אלפי שנים כדי לעשות חיי מיליונים על פני
אלפי שנים לגיהנום אלי אדמות אם אשמודאי
זה ואחר שרק שינה צורה ופנים לאורך התקופות

והנה התשובה
בשביל " הפריץ של הקהילה"
אם זה הרב האדמור או עשיר ופריץ הקהילה
כמו התמונות שמופיעות לעי"ל
מ"פריץ הקהילה או רב או אדמור הקהילה"
עברנו ל"פרצי מדינת היהודים"
כדי שאנחנו ובנינו ובני ננו נשרת את הזבל
האנושי וניני ניניו

אני חושב שהמוסר של הגויים
לזיונים ובילויים ולהשאיר ילדים
אצל אחרים הוא הרבה יותר פרקטי
והרבה יותר מוסרי ממוסר יהודי
מזופט ומגעיל

  •  
    אבי
    • 08:11
    • 22.04.12

    רק מה?! ישנם ממשלות שגונבות פחות ואלמנט השוחד קטן יותר הודות למערכת צדק מפותחת יותר!

  •  
    spider(black widow algorithm
    • 09:42
    • 25.04.12

    גוהדבר שתאגידיים בין לאומיים הכי צריכים
    זה ארגון "תאום ציפיות בין הארגוניים הכלכלים
    עצמם ובין עצמם לבין היישיות הפוליטיות הכוונה
    למה שעוד נשאר מהיישיות "
    ארגון זה תחת אלף שמות תמים לכאורה כפי
    שבא לידי ביטוי בהצהרת מקימיו או מייסדיו
    הולך ומאגד תחת כנפיו גישה לאין סוף משאבים
    וידע שקיים בעולם ומכיוון שארגון זה ינהל טוב
    יותר את רווחי התאגידים שתחת כנפיו (רווחים שווה
    מספרים שווה לוגיקה ) אז גם התאגידים עצמם ילכו
    בעקבות הממשלות שאיבדו סמכיות וכוח
    ועד שנת 2033 או לפני שני תהליכים יגיעו להבשלה
    מלאה
    1 התגבשות גוף מרכזי אחד שחולש בו זמנים על
    משאבים כספיים טכנולוגיים ותקשורות ומחקריים
    2 כמות גדולה והולכת של אנשים ברחבי העולם
    שגישתם למשאבי מים אוכל אנרגיה הולכת ונחסמת

    והשאלה שאחד הימים של התפרעויות המוניות בו
    זמנית ברחבי הגלובוס שתביא להפנמה במקבלי ההחלטות
    באותו ארגון שגם אם המהומות ירגעו זאת רק ההתחלה
    לכן הגישה של שמירת הסדר הקיים פשטה את הרגל
    והאלטרנטיבה של חלוקת משאביים עולמים צודקת יותר
    היא לא ברת ביצוע כי אין משאבים לחלק לכולם
    לכן חלוקת המשאביים צריכה להתבצע לפי קירקטריון
    של שמירת הרובד החברתי והצביון הדמוקרטי של חלק
    מהמדינות שיש סיכוי להגיע לאיזון איתם ושקט תעשייתי
    אז עוד באותו יום תתחיל להתגבש תוכנית שהנאצים
    והיטלר יחשבו מלאכי שרת תמימים לעומת מה שיוחלט
    באותו פרק זמן
    ואם באותו אירגון ישבו אנשים אם שאיפות מעבר לשאיפה
    לרק להגיע לאיזון ושקט תעשייתי
    הם יעשו את זה יעיל וטוב וגם לא יעמדו לשום משפטי
    נירברג כי במשפטים האלה מעמידים רק את בריוני הרחוב
    המטומטמים ולא את האשמים המרכזים כמו אלברט שפר
    שר החימוש של היטלר או את הבנקאי הראשי שלו שלא ישב
    יום אחד בכלא שהם אלה שאיפשרו לכלבי רחוב מטומטמים
    ומסריחים לנבוח כאוות נפשם ובלעדי אותם טכנוקרטים
    לא היה היטלר בכלל

39
חשבונאי
  • 09:31
  • 21.04.12

הקבוצה הגדולה ביותר המנהלים הבכירים 23% אבל שורה קודם אנשים הפיננסים הם 27%, אז מה מדובר באחוזים קטנים מול אחוזים גדולים?
בעייה אחרת, אלפיון של כוח התעסוקה הוא 2900 איש ולא 650 ואלפיון של אנשים בגיל העבודה הוא 4,000 תבחרו מה אתם רוצים
וכמון כל המטומטמים שמיד יוצאים מהחורים, ביבי והפרטה. מי שרוצה לחזור לאבניה ולקובה יכול פשוט נסוע לשם להחתים דרכון ולעוף

38
אני
  • 08:59
  • 21.04.12

אלפיון הוא מונח מתמטי שמשמעותו 0.1%. הואיל ובישראל יש 3 מיליון שכירים אז האלפיון הוא 3000 איש ולא הגדרת הכנסה או משהו אחר. לאלה יש להוסיף כמה מאות עצמאיים. אז למה להמציא שטויות?

35
Gm
  • 07:54
  • 21.04.12

הכל כולל לשקר אותנו כדי לשרת את הבוסים ואז אנחנו נפגעים אלפיון תזכרו אתם משקרים בשביל משכורת כולה???

33
אלון
  • 04:41
  • 21.04.12

תשמעו לא הכל זר של שושנים מחוץ למדינה אמנם הכסף בתפקידי ( תפקיד ניהולי ) הרבה יותר טוב מבארץ כ 120 אלף דולר בשנה ברוטו אבל זה רחוק וזה לא באמת הבית פה מחשבות על חזרה לארץ לא פוסקות ...

32
הייטיקיסט
  • 02:50
  • 21.04.12

שבו הם מפרטים את מדיניות ההשקעה שלהם ל2012 - לקרוא ולא להאמין - 40 אחוז מכספי הפנסיה של מושקעים ב"אגח קונצרני" - רשום אגח קונצרני ואני רואה בעיני רוחי טייקונים ותספורת.
מזעזע

29
אני
  • 21:38
  • 20.04.12

אז כנראה בישראל רק 650,000 ידיים עובדות
כנראה 90% כבר חרדים

28
רונן
  • 21:35
  • 20.04.12

ביי ביי ישראל
אני יורד מהארץ

27
ולמה לא לפרט את המקצועות הרלבנטיים?
  • 20:55
  • 20.04.12

26
יהויכין
  • 19:27
  • 20.04.12

העם היהודי בישראל הינו אוילעם גוילעם כלומר אוסף של המון שאוכל כל מה שמאכילים אותו מבלי לחשוב קצת על מצבו.

לפיכך, אם באמת רוצים לשנות את המצב ולצמצם פערים הרי שצריכה לקום מחתרת שתדע להלחם באותם גורמים שיוצרים את הפערים הללו ומעצימים אותם.

25
איילת
  • 19:12
  • 20.04.12

ומדוע נכתב "מכירת " חיסול במרכאות כפולות: אתם בוודאי חכמים ואינטליגנטים להבין את המשמעות.
מה שברור זה שאבות אבותינו יצאו מעבדות לחרות והביאו אותנו לארץ זבת חלב ודבש, אבל ב-30 שנה האחרונות החרות הכלכלית והדבש הינם נחלת ה"מתעשרים" למיניהם והעבדות המודרנית היא נחלתם של רוב "עבדי" ישראל.
מי שניתן לחלוב אותו מצאת החמה עד צאת הנשמה הוא עדיין "ראוי" מבחינת האליטה המשעבדת.
אבל הזקנים, הגימלאים והנכים - אלו שלא תורמים למאמץ ההתעשרות של האליטות אלא עולים כסף למדינה שבבעלותם זו אופרה אחרת.
ההתנהגות כלפי אותו ציבור שמבחינתם לא ניתן לחלוב אותו הוא ,לכאורה ,כאל מיותרים.

22
!!!!!!! מתכון לחורבן !!!!!
  • 19:02
  • 20.04.12

20
ליאור
  • 18:23
  • 20.04.12

מה אתם מנסים להגיד ?
כסף מייצר כסף. את זה אמרו חכמים ממני עוד הרבה לפני שנולדתי.

19
חיפאי זועם מאד
  • 18:13
  • 20.04.12

18
אני
  • 17:55
  • 20.04.12

תוסיפו הנילוות וההפרשות המינימליות ותכפיחו ב- 130 ותקבלו לפחות מיליארד ש"ח לשנה שנזרק על הבכירים האלו.

17
יעל
  • 17:49
  • 20.04.12

אין צורך ללמוד. לא מחשבים ואל בנקאות. תהיה כדורגלן בינוני, אולי כדורסלן והטוב ביותר מולטי טאלנט (אגב, מה זה?).

16
א.אהרון
  • 17:45
  • 20.04.12

במקרים רבים אותם מנהלים לא מצדיקים גם לא חלק קטן ממשכורתם ובחלק מהמיקרים הם מתעשרים מעצם עזיבת התפקיד אודות לכל המיטריות ההזויות למיניהן.

14
לא להאמין לנתוני העזיבה
  • 00:29
  • 20.04.12

פה זה לא אירופה או ארהב. יש הרבה חסמי יציאה כגון שפה משפחה חברים ומנטליות. מי שעוזב הוא מי שנשבר לו לגמרי. הרוב טוחנים בשקט

  •  
    T
    • 17:30
    • 20.04.12

    יש סופר-סטארים שבעיות ההגירה שלהם נפתרות על ידי המעבידים ולא משנה איזה דרכון יש להם. יש כאלה שמחפשים שקט נפשי ובטחון תעסוקתי, בדרך כלל באירופה, וזה מצרך יקר בימים טרופים אלה כי גם שם המשבר הוא עמוק. יש תשושים בני 55 פלוס שמקצועם נכחד ולמעשה מחלטארים ואוכלים חסכונות (עבדך) שיש לו דרכון זר מצויין ואופציה לפתוח עסק עצמאי קטן באירופה אבל לא יכול לצאת מסיבות משפחתיות. אבל אתה צודק הרב הגדול הם פנטזיונרים או משלים את עצמם שהם יכולים לצאת. לו היו עוקבים בהתמדה אחרי אתרי ההגירה רצינים של אוסטרליה וקנדה באינטרנט היו מגלים מזמן שהם מקורקעים כן לתמיד. השינויים באופו ניהול הגירת אנשי מקצוע לאוסטרליה עומדת לעבור מהפכה החל ביולי השנה. המהפכה תסנן רק את בעלי המקצועות הנדרשים העומדים בקריטריונים של נסיון תעסוקתי רלוונטי מוכח, דבר שיבלום את כל מבזבזי הזמן והמשאבים שסותמים את המערכת.

12
יוסי
  • 23:02
  • 19.04.12

איבדתי את עבודתי כמנהל לפני מס' חודשים, ובתפקיד שלי לוקח זמן להשתלב מחדש בשוק. זה תהליך שעשוי לקחת אף חודשים רבים. בלשכת התעסוקה העניקו לי חודשיים דמי אבטלה ועכשיו הם טוענים כי המדינה רשאית לשלוח אותי לכל עבודה, כולל להיות נהג. כלומר, המדינה לא תומכת בכוח העבודה האיכותי שלה כשהוא נקלע לצרה.
אז למה זה גורם? קיבלתי הצעה בארה"ב ואני עוזב בעוד חודש וחצי. אם הייתי יודע שבישראל היו נוהגים כמו שנוהים באירופה והמדינה היתה עוזרת לי להתשקם לתקופה הנדרשת, הייתי נשאר ומנסה להשיג פה תפקיד.
המדינה יורקת את כוח האדם האיכותי שלה החוצה.
בסוף תשארו פה רק עם בבונים, כמו שקרה ללבנון.
בהצלחה ושלום.

  •  
    קצפת של עילית
    • 00:11
    • 20.04.12

    אם אתה לא במגזר הציבורי או חרדי או דתי ימני לאומני פאשיסט אין לך מה לחפש פה.

  •  
    א
    • 01:41
    • 20.04.12

    ופתאום תגלה שיש לך משבר זהות...או למשפחה שלך או לילדים שלך, ושהחלום האמריקאי הוא שונה מהחלום שלך.....וגם תגלה שמאוד יקר להיות ישראלי בארה"ב....תכין את כל החסכונות שצברת בישראל כי תצטרך לבזבז אותם שם.....ופיצויי פיטורין לא תקבל שם.....ועוד ועוד....

  •  
    צפוני ג
    • 10:28
    • 20.04.12

    לשכת התעסוקה לאקדמאים אומרת את מה שהיא צריכה להגיד.
    בפועל יש לך משהו כמו 6 חודשים של אי תשלום מס, קצבה קטנה ועונה של ים ושמש. תהנה, תעשה חושבים ותחזור לקרב עם כוחות מחודשים.
    אי אפשר להאשים את המדינה בהכל, ולא פייר לבקש ממנה לקחת ביד כל אדם שהשוק הפרטי ירק אותו החוצה וללטף אותו עד שהוא מוכן לחזור חזרה/ השוק מוכן לקבל אותו. היא לא עושה את זה לפועל פס ייצור ממפעל טקסטיל בדרום, ולא צריכה לעשות את עבור מנהל מהרצליה.
    אנשים מוכשרים, קופצים חזרה על העגלה ואולי אפילו יוצאים מחוזקים מזה.
    מצד שני, אם ההתמחות שלך מאפשרת לעשות הכנסה רק במקום אחד בעולם, אז לך על זה.

  •  
    T
    • 17:17
    • 20.04.12

    לצאת לארה"ב על ויזה זמנית עם משפחה זה No No ! אם לצאת אז עדיף לצאת עם ויזת הגירה לאוסטרליה או קנדה וזה סיפור של לפחות שנתיים לאוסטרליה ושלוש וחצי שנים לקנדה, אם בכלל. אם תפוטר על ויזה זמנית בארה"ב יש לך 28 יום לארוז ולעזוב. עם משפחה זה למעשה צו גירוש מידי בלו"ז מטורף. אני מכי כאלה שעברו את החוויה. לא נעים!

  •  
    אחד
    • 17:54
    • 20.04.12

    אני עובד 12 שעות ביום,אין חברים,אין בילויים,אין כסף,אין ביטוח רפואי נורמלי,אין חוף ים שאפשר גם לשחות בו,יש מיליוני בבונים מכל הסוגים והמינים,מה שכן רוב האנשים כאן מנומסים.

  •  
    אלפי
    • 03:59
    • 21.04.12

    צריך לעשות את המיטב ממה שיש, ולא לחפש אשמים. זה לא נותן שום דבר.
    אם קיבלת הזדמנות טובה בארה"ב, שא ברכה.
    "המדינה" זה ביטוי חסר משמעות (למה אתה מתכוון בכלל: הממשלה? הכנסת? מאות אלפי הפקידים השחוקים? מנכ"ל ביטוח לאומי?).

  •  
  •  
    יונה
    • 11:57
    • 21.04.12

    אתה צודק אבל אתה לא רלונטי לתגובה, הוא לא ביקש שיחזיקו לו את היד אלא למשל לקבל את הקצבה למשך 6 חודשים ולא רק לחודשיים.
    כמו כן, אם לשכת התעסוקה לא מסוגלת לספק תעסוקה הולמת (עבודה של נהג הרי מוצאים בצ'יק דרך האינטרנט) אזי צריך לבטל את קיומה ולהשתמש בכספי משלם המיסים למטרות טובות יותר.

  •  
    צפוני ג
    • 18:08
    • 21.04.12

    דווקא כן רלוונטית. מניסיון, אקדמאי מקבל קצבה להרבה יותר מחודשיים. יש איום שיכולים לשלוח אותו להיות שומר בקניון, אבל אף אחד לא באמת עושה את זה.
    לעניין חוסר הרלוונטיות של לשכת התעסוקה - כל שר ששמים שם מנסה לסגור את הבאסטה ומגלה שהוא אולי יחסוך כמה מליונים אבל יוותר על כסת"ח ואז גונז את התוכנית.
    אני הרבה יותר רפובליקני בדעותיי. אני בעד שיוותרו על ביטוח תעסוקתי בכלל, ובתמורה יחתכו את שיעור ביטוח לאומי מהשכר. לא נראה לי שזה יקרה אי פעם, אז בניתיים נשאר להתמחם בעונה החמה והים (שאגב היה מדהים היום).

08
04
שימי
  • 20:07
  • 19.04.12

חייבים מהפיכה, לא סתם עוד מהפך. והכי מגעיל זה כמובן שאלה שעושקים אותנו התעשרו יותר מכולם

הפופולריות בשוק ההון
תגיות נבחרות
הצעות מיוחדות