הלחץ והסערה הציבורית והפוליטית שהתחוללו בשבוע האחרון סביב פרויקט "2 מיליון סיבות טובות" של בנק
close
לאומי
נתוני המסחר
המלצות אנליסטים
הרשמה לנתונים בזמן אמת
חדשות חברה
הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
לאומי
הביאו את הבנק להחליט על הפסקת הפרויקט ובחינתו מחדש.
בהודעה שפירסם הבנק היום, נכתב כי הפרויקט "זכה להצלחה והשיג את מטרתו... רצינו בטוב, אך מצאנו עצמנו בלבה של ביקורת ציבורית, שפגעה גם בעמותות. מספר עמותות המשתתפות בפרויקט פנו אלינו באומרן כי האווירה שנוצרה סביב הפרויקט מעיבה עליהן, ואף מזיקה להן".
"הגענו למסקנה כי לעת הזו, המודל שאימצנו לא השיג את מטרתו. כיוון שכך, החלטנו שטוב נעשה אם בשלב זה נפסיק את הפרויקט, ובהמשך נבחן את דרך הפעולה הנכונה להשגת המטרות".
בבנק הדגישו כי 139 העמותות אשר פעלו במסגרת הפרויקט יקבלו 10,000 שקל לכיסוי הוצאותיהן. את 600 אלף השקלים הנותרים יפנה לאומי למיזמים ולפרויקטים לקידום החינוך, הקהילה והרווחה בישראל.
הסערה פרצה לאחר שביום רביעי האחרון פתח יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו, במאבק נגד הבנק ונגד פרויקט 2 מיליון סיבות טובות. במכתב אותו פירסם אופנהיימר הודיע כי הוא סוגר את חשבונו בלאומי על רקע השתתפות עמותת "אם תרצו" בפרויקט 2 מיליון סיבות טובות של הבנק. בפרויקט נתרמים לעמותות אשר הגולשים בוחרים 2 מיליון שקל מכספי התרומות של לאומי .
במקביל לכך, רץ קמפיין בפייסבוק אשר קרא לסגור את חשבון הבנק בלאומי. עמוד הפייסבוק של הבנק התמלא בתלונות לקוחות הדורשים להסיר את עמותת "אם תרצו" מהפרויקט, או שיסגרו את חשבונם בבנק.
במכתבו של אופנהיימר אותו הפיץ בפיסבוק הוא כתב כי "במשך למעלה מעשרים שנה אני מנהל את חשבונות הבנק שלי בסניף לאומי. לצערי, איאלץ עד סוף השבוע לסגור את חשבון הבנק שלי ולעבור לבנק אחר".
אופנהיימר נימק את החלטתו בצירוף עמותת "אם תרצו" לתחרות. לדבריו, "הנהלת הפרויקט התעלמה מדרישות הסף המציינות במפורש בתקנון התחרות - כי עמותה פוליטית לא תורשה להשתתף במיזם".
אופנהיימר טוען כי מעיון קצר באתר האינטרנט של אם תרצו ובפעילותה הציבורית של העמותה ניתן ללמוד כי מדובר בתנועה בעלת צביון פוליטי ימני ברור, "ראשיה מעורבים עד צוואר ביוזמות חקיקה, התנועה מטיפה ומקדמת חוקים אשר הוגדרו לאחרונה על ידי היועץ המשפטי לממשלה כבלתי דמוקרטים".
אופנהיימר הזהיר את לאומי כי הוא ורבים ממכרייו המחזיקים חשבון בבנק לאומי יעזבו את הבנק תוך מספר ימים אם לא יוסר שמה של עמותת אם תרצו מרשימות העמותות המועמדות לקבלת הפרס. בנוסף אמר כי יפעל באמצעים משפטיים על מנת לאלץ את הנהלת בנק לאומי לכבד את תקנון התחרות אותו היא ניסחה.
בתגובה להודעת בנק לאומי על הביטול מסרה תנועת "אם תרצו" כי "מסע סתימת הפיות והאיומים הבריוניים של 'שלום עכשיו' עשה את שלו. שוב הוכח שהשמאל הקיצוני מתמחה בסתימת הפיות של כל מי שלא מתיישר עם עמדותיו. אנו מצרים על כך שבנק לאומי נכנע לאיומים ולסחטנות של 'שלום עכשיו', איומים שכתוצאה מהם נפגעו עשרות עמותות חברתיות שעושות עבודת קודש".
"שלום עכשיו מצטערת כי בשל התעקשות 'אם תרצו' להישאר בתחרות למען הקהילה, נאלץ בנק לאומי לבטל את הפרויקט כולו. ההחלטה הראשונית לאפשר לתנועת 'אם תרצו' להשתתף בפרויקט היתה שגויה ושערורייתית, במקום להסירם מיד, בנק לאומי נאלץ עתה לבטל את הפרויקט כליל. שלום עכשיו מודה לאלפי לקוחות הבנק ששלחו במהלך סוף השבוע למעלה מ-2,900 פקסים ובהן דרישה להסיר את 'אם תרצו' מהתחרות", כך אמר בתגובה להחלטת הבנק יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו.
"2 מיליון סיבות לעזוב את לאומי"
בימים האחרונים נפתחה קבוצה חדשה בפיסבוק בשם: 2 מיליון סיבות לעזוב את לאומי. ראשי הקבוצה מאשימים את הבנק כי הוא מסבסד את אם תרצו ודורשים כי לא יעשה זאת עם כספם.
לקוחות לאומי שנמנים עם יוזמי הקבוצה כתבו כי בשל תמיכת הבנק בעמותה שלדבריהם הינה "גוף ימני קיצוני" הם מתחייבים לעזוב את הבנק עוד השבוע. לדבריהם, ערכי העמותה נוגדים באופן מוחלט את צו מצפונם והשקפת עולמם. בקבוצה נכתב כי "בנק לאומי הוא גוף פרטי ולא פוליטי. לא ניתן שכספנו ישמשו למימון גופים פוליטיים בכלל וגופים קיצוניים הקוראים באופן מובהק לרדיפה פוליטית והשתקה כ"אם תרצו".
- 02:39
- 07.01.12
Hello. And Bye Marry. IT was nice to see you at this sweet suger house.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:40
- 03.01.12
Thank you so much for this great webite! It is very informative.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:09
- 13.12.11
מה לעשות, תנועת שלום עכשיו היא "לא" תנועה פוליטית היא רק סותמת פיות לאלו שאינם מחזיקים בדעתם. כל עוד אתה נגד התנחלויות, בעד הרעש מן המסגדים, ונגד היישוב היהודי בירושלים אתה בסדר. איך אומרים פלורליזם במיטבו. אבל תנועה פוליטית, מה פתאום?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:26
- 12.12.11
השמאל המובס בבחירות ממשיך לחבל בכל דבר שנעשה פה על מנת שהציבור ישמע עליו. תמשיכו, בינתיים 37 מנדטים ועולה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 1minus
- 2plus
- 08:08
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
'אם תרצצו' זו לא אגדה זה סיפור אימים
- 10:05
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
dave
- 02:26
- 28.12.11
its way more then 3 people ,left have problem of see other even if its way more then them
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:05
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 1plus
הם מאמינים שמלחמת גוג ומגוג כבר התחילה, ואנחו היהודים בחזית- 12:59
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:02
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 1plus
תמסרו ד"ש לג'ון הייגי, הבוס שלכם- 13:00
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 07:10
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:27
- 11.12.11
בנק עלוב , בדיוק כמו השרות ללקוחות שלו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:47
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:28
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שנדע מה מחכה לנו השמאלנים
- 13:01
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:07
- 11.12.11
כזה פרויקט גדול של מיליונים במדיה חברתית קם ונופל על עמוד פייסבוק אחד מסכן שכל מי שבא לו יכול להטיל בו ביצה סרוחה ולהמשיך הלאה? זה לא אחראי. שמישהו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:12
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אז נסביר
- 18:12
- 11.12.11
בטח לא על פי רקע פוליטי, שזה בניגוד לימנים, נכון? אנחנו נגד השתתפות של עמותות פוליטיות במבצע המיועד לעמותות חברתיות בלבד. להסביר שוב? 'זכותה של אם תרצו' להתקיים ולהפיץ את התעמולה הימנית שלה, להלך איימים על חברי כנסת ולהוציא רשימות שחורות. שכותה גם לנסות להשתתף במבצעים המיועדים לעמותות חברתיות. זכותנו למחות נגד בנק לאומי שמתיר לה להשתתף במבצע, בניגוד לכלליפ אותו הוא קבע, ובכך להפלות בין עמותות פוליטיות.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יעקב
- 23:38
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:45
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
"בוגד" תקרא אתה יודע למי
- 06:40
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יש דרך אחרת לקרוא לטוקבק הזה?
- 13:02
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:19
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:14
- 11.12.11
עכשיו הם יעשו חוק נגד חרם על חברות שתומכות בעמותות ימין ? קשקוש ! אין סוף למדרון החלקלק הזה. גם ימין וגם שמאל צריכים להקרא לסדר ולהפסיק עם כל סוגי הסתימת פיות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:02
- 11.12.11
בגלל עמותה אחת מסכנה (אם תרצו) - עמותות רבות יפסידו כסף נחוץ ביותר
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
השמאל אדיש אליכם יא פסיכים
- 06:41
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:52
- 11.12.11
השמאל הקיצוני של יריב אופנהימר מהווה מיעוט שולי וזניח בחברה הישראלית שתומכת ברובה בעמדות הציוניות של אם תרצו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
באלפים
- 06:41
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:13
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:05
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לליכודניק הלא שפוי
- 16:54
- 11.12.11
סרבני שלום שתביאו אסון למדינה ותגרמו לבידודה של המדינה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:05
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:02
- 11.12.11
אם אנשי הימין כאן לא היו משחררים את חרצובות לשונם ומתלהמים כפי שהם יודעם
לעשות וכותבים שטויות הזויות זה היה מצחיק.
חוקקתם חוק אנטי דמוקרטי עכשיו תבינו מה עשיתם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:57
- 11.12.11
לסגור חשבונות בבנק לאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:42
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:40
- 11.12.11
הקוזק הנגזל שמטיף מעל כל במה לסתימת פיות של האקדמיה בוכה כעת.
אף אחד לא סותם לכם את הפיות (וחבל) אבל הכסף שלנו לא אמור לממן חבורת
פשיסטים כמוכם ועוד על חשבון כסף שאמור לשמש עמותות שעושות מלאכת קודש אמיתית.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:35
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
צביעות נוסח ימין קיצוני
- 15:01
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:34
- 11.12.11
אי אפשר שלא להזדעזע מכמות הרהב שנשפכת
בסך הכל שני מיליון שקלים היו בפרויקט שחלוקתם ל-100
20000 ש"ח
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:31
- 11.12.11
זה משאיר שתי אופציות- או שאסור להתנגד לדעתו של היו"ר שובל, או שכל הפעילים של אם תרצו מאמינים באמת ותמים שהתנועה שלהם היא כלל לא פוליטית וכל מטרתה להאכיל נזקקים בליל הסדר..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תומר
- 13:54
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ברק ואזן
- 23:29
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לשופט אסור להיות מעורב בדברים כאלה
- 12:48
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ממשלת אבדון אשר אינה נלחמת בבוגדים
- 14:08
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
צוחק על הימין
- 14:34
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוני
- 15:12
- 11.12.11
אין שכל - אין דאגות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אלי
- 15:40
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:25
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יש עוד טיפה של חוק במדינה
- 06:45
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:24
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתם פורפרות של גויים אנטישמיים
- 06:46
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אני
- 11:08
- 13.12.11
מסכים וגם להפסיק את התרומות של שונאי ישראל באירופה וממשלותיהם לשלום עכשיו ולתנועות השמאל הקיצוני כדוגמת הקרן החדשה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:24
- 11.12.11
פתאום מגלים ש"לא עמד בקריטריונים". אני חותם לכולם, שאם זה היה גוף שמאלני, הם לא היו מעירים. אני לא מכיר "אם תרצו" אבל הם התקבלו לתחרות, אז מה הבעיה. עכשיו אלך לבדוק אותם. אם שלום עכשיו נגד, כנראה אני צריך להיות בעד. ובושה לבנק שמתקפל.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:20
- 11.12.11
למה תמיד נכנעים לשמאל הקיצוני? למה קיצוני שמאלי בסדר? אולי לאסור כל הגופים קיצוניים כגון גופי כאנה, גם את מר"צ, שלום עכשיו, וגם את העיתון הארץ. להוציא את THE MARKER מהעיתון שמאולי קיצוני
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לאנדריי החרד
- 14:50
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אצל פוטין זה לא היה קורה הא?
- 06:47
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:14
- 11.12.11
אינני שמאלני, אינני ימני, אני בעד חופש ביטוי, אבל השמאלנים בעד חופש ביטוי רק לאלו שהם בדעתם, כל מי שדעתו שונה, לשיטתם ראוי לסתום לו את הפה, עם אבירי חופש הביטוי כמוהם, אני מתחיל לחשוב שלעם בישראל יש צורך בשטף החוקים הימניים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתה צבוע
- 13:08
- 11.12.11
אמנם זה מתוכם לאיש ימין ממוצע אבל נתפסת בקלקלתך!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:12
- 11.12.11
טוב יעשה כל בנק ציבורי שלא יתמוך בתנועה פוליטית,הנה עוד סיבה טובה למה יש למנוע תרומות מחו"ל לתנועות פוליטיות.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:06
- 11.12.11
לקוחות הבנק מתנועת שלום עכשיו פשוט עשירים יותר.עדיף לו לאבד כמה ימנים מהשטחים מאשר צפונבונים "כבדים"
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 1minus
- 11plus
- 12:06
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:53
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:06
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
בומרנג
- 06:49
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:50
- 11.12.11
חשבתם שתרצו ותרגיעו כמה מאות אנשים שאיימו עליכם. עכשיו תצטרכו להתמודד עם אלפי צעירים שיעדיפו לא לפתוח חשבון בבנק של שלום עכשיו. לכו ספרו לחיילים למה עמותה ציונית לא ראויה לכסף מבנק לאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מתלהמים מבלי להבין במה מדובר
- 13:21
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לחייל הפטריוט
- 14:49
- 11.12.11
זה יתאים לכם!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
בבושקה
- 15:07
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
aspkfj
- 16:44
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:49
- 11.12.11
המנדט הסתיים בארץ אבל לא בבנק לאומי. עכשיו ח ו ב ה. לסגור החשבון
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:07
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:45
- 11.12.11
רק בסין ובאיראן מפגינים נגד אונרא.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:40
- 11.12.11
מהתגובה של עמותת ״אם תרצו״ ברור שזו עמותה עם אג׳נדה פוליטית. בלי קשר לדעותי הפוליטיות, אם תנאי ההשתתפות הם ״ללא פוליטיקה״ אז עמותת ״אם תרצו״ לא יכולה להיכלל בפרויקט היפה של לאומי. כל השאר לא רלוונטי!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:36
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:08
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:35
- 11.12.11
רוצים תתרמו, אל תעשו מזה קמפיין.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 5minus
- 6plus
- 11:17
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
בני
- 11:42
- 11.12.11
והשמאל הוא מיעוט הזוי ושנוא.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
איגור
- 12:07
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מתנדב
- 13:31
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מתנדב
- 08:06
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:12
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:02
- 11.12.11
יאללה לאומי איזה קטנים יצאתם. בגלל כמה שמאלנים קטנים מאוד ומושתנים מאוד
- הפסקתם פעילות כזאת חשובה?!
אם תרצו זו לא תנועה פוליטית. זו תנועה שהאג'נדה שלה היא תמיכה בחיילי
המילואים ובנזקקים, תנועה ציונית יהודית בלי שום הכוונה פוליטית.
אם להיות ציוני בארץ ישראל הפך לעמדה פוליטית - זה הסוף שלנו.
בושה וחרפה. גדולה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 5minus
- 4plus
- 10:59
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:57
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
והבחירות הבאות יעידו כאלף עדים
- 11:38
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:55
- 11.12.11
שוב האמת מתגלית ...שהמחנה החשוך בחברה הישראלית הוא השמאל
ה"נאור" הצודק תמיד , וכול מי שלא חושב כמוהו , הוא חשוך ונידון לנידוי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:09
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:53
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:10
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:50
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:48
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:11
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 3plus
רוסטביף- 12:45
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:48
- 11.12.11
מדוע הסיר את תמיכתו, בגובה 100000 דולר בשנה, מהתנועה. הוא הגיע ב 2010 למסקנה שמדובר בגוף פוליטי והארגון שהוא עומד בראשו אינו מתערב בפוליטיקה הפנימית בישראל. אם אמנם ניסתה "אם תרצו" להסוות את אופיה הפוליטי המובהק בפעילות "צדקה" הרי שכך פגעה בארגוני החסד האמיתיים. מעשה נבלה בעיני כל אדם הגון. ואגב, גם החמאס עוסק בצדקה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:47
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:43
- 11.12.11
כניעה מביישת לקומץ שמאלנים קיצוניים הזויים ורעשנים
הפסדתם לפחות לקוח אחד.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:12
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:41
- 11.12.11
צריך להגיש תביעה נגד שלום עכשיו על הנזק שהיא גרמה לעמותות ובגללם 60 העמותות שהיו צריכים לקבל לפחות 25.000 שח יקבלו רק 10.000 ואני לא מדבר עם המקומות הראשונים שלהם זה נזק של מאות אלפי שקלים , אז הנה שלום עכשיו עשו עוד נזק לתושבי מדינת ישראל
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 1plus
לי- 12:13
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 5minus
- 5plus
- 10:41
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
איגור
- 12:10
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
bery
- 12:13
- 11.12.11
יש לך "מחשבה דגולה " ! שזה בא בד"כ עם נקניק מאוד קטן!!! כמו של כל שמאלן מדיף ריח ... ראה יריב הופ...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:28
- 11.12.11
סחטנות לשמה ופגיעה בעמותות יקרות למען גריפת הון פוליטי. בושה שבנק לאומי נכנע ברפיסות כזו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אלמה דן
- 10:46
- 11.12.11
בילבלת אותי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:14
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:25
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:14
- 11.12.11
רציתי לעזוב את לאומי אחרי 30 שנה ואחרי שראיתי שהמשת"פ משלום עכשו רוצה לעזוב אז אני מודיע שאני נשאר וכל חבריי ומשפחתי המורחבת ..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:44
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שומר חוק
- 10:51
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
bery
- 12:16
- 11.12.11
אתה כנראה אידי..ברמות על !!!
לדעתי אתה צריך להיות בראש תנועת שלם עכשיו ולא יריב הופ...- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:39
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:16
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 22:08
- 10.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:19
- 10.12.11
האם היא מסייעת לאנשים במצוקה? אזרחים ותיקים? ניצולי שואה? נוער בסיכון?
זה שיש רק עשרות שהצטרפו למחאת הפייסבוק שלהם, אומרת דרשני. הפיסניקים הללו
איבדו כל אחיזה בציבור. ראו הצלחותיהם בבחירות.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
2 מיליון סיבות לעזוב בנק לאומני
- 15:33
- 10.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:17
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
בבושקה
- 15:10
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:16
- 10.12.11
ממש בדיחה. תנועה שאמורה להיות תנועה שדוגלת בזכויות אדם. דוגלת בסתימת פיות של מי שאינו מסכים איתם. פשוט אוסף של קוויזלינגים באיצטלה של יפי נפש. אילו אותם אנשים שטוענים שמנסים לפגוע בזכויות שלהם ? פשוט עיוורון לכל מה שאינו בשמאל הקיצוני. ולגבי עיתון הארץ. יש הרבה סיבות להחרים את הבנקים וגם לצאת נגד הקמפיין המבזה הזה. זו בטח לא החשובה שבהן. רצוי שהעיתון ירחיב את הפרספקטיבה שלו קצת
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שומר חוק
- 10:54
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:39
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:37
- 09.12.11
אופן היי מר
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:33
- 09.12.11
אני רץ להצביע לאם תרצו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מישקפופר
- 17:07
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:36
- 09.12.11
ראוי שישקל כי אחרי 10 שנים של פעולת עמותה יבדק ממי נהנה מהכסף שקבלו ומה
השיגו. כמו למשל שלום עכשיו שרק בזבזו את כספי התרומות ולא תרמו דבר מטרה
שלשמה הוקמה העמותה להוציא את דיבת הארץ רעה
מידת הצלחה באותה הרמה מובטחת, יש מקום להעביר את הכסף למוסדות ראויים כמו
קרן לחיילים משוחררים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:48
- 09.12.11
הוא רק עוזר ללאומי בכך שהרבה יותר אנשים יפתחו שם עכשיו חשבון יש הרבה יותר אנשים שמזדהים עם מה שעושה ״אם תירצו״ מאשר עם השמאל ההזוי שלו ושל חבריו המפסידים היחידים הם שאר הבנקים ...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לי
- 12:18
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:39
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
-
מישקפופר
- 22:24
- 17.12.11
היתה מדינה אירופאית אשר תקצבה מפלגות ותנועות פוליטיות.
זו היתה תנועה פוליטית גרמנית שהיתה פעילה משנות העשרים עד 1945, היה להם מנהיג, נדמה לי ששמו היה היסטר, או היטלר.
תשמע, היה להם מצע מפלגתי מאוד אנושי, הם למשל שחררו את הגרמנים מהכיבוש הצכ'י בחבל הסודטים.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:15
- 09.12.11
לך תפקיד את הכספים שאתם מקבלים ברשות כך נצטרך לממן אותם פחות ולי ולעוד מליוני משפחות במדינה יהיה יותר להפקיד לבנקים כדמות לאומי. יישר כוח לבנק לאומי וכולי תקוה שיצטרפו עוד בנקים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:34
- 09.12.11
ועל סמך כספים אילו הם מנהלים מסע עיקבי במשך עשרות שנים להשמדת המדינה. האם להם קיימת הזכות להתלונן ? תודה לבנק לאומי שלא נגרר ולא מפחד מעלובים שנמצאים בשלום עכשיו. מקסימום הכספים שלהם מחו"ל יעברו לבנק אחר.... לא הפסד גדול לבנק.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 07:45
- 09.12.11
ידידי היקר אין מספק שמאל בארץ בשביל חרם צרכנים, אני בטוח שגליה מאור לא ישנה בלילה בגלל שכל ה200 שמאלנים הולכים לעזוב. אז במקום לכתוב שקים שאין ביכלתכם לפדות תחזרו להפגנות קטנות ומיותרות לבתי מוזיאון תא
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 07:16
- 09.12.11
למה רק בהארץ שלנו מתייחסים לכמה טרחנים מזיקים? אף לא כלי תיקשורת אחד מתייחס לקשקשת הזו. נימוקים מסחריים הם סיבה לעזוב. לא פעילות שיווקית של הבנק. בנק זה ביזנס ולא פוליטיקה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 06:33
- 09.12.11
הימין חסין.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 03:47
- 09.12.11
סגרתי בבנה״פ. שמחו בבל״ל שהעברתי 350 קילו לפקמ. סליחה פקמ זה של שרי. מקמ זה של גליה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 03:29
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 02:49
- 09.12.11
לאומי תומכים ב"אם תרצו, כי תנועה זו יצאה נגד המחאה החברתית שתפריע להם לקחת עמלות מופרזות מהציבור
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 01:55
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מורנו
- 10:40
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הארץ=טיביתון
- 12:35
- 11.12.11
המצב כיום בארץ שונה מכל דמוקרטיה אחרת בעולם. המיעוט הזניח של השמאל קובע את סדרי החיים פה, ולא מאפשר למפלגה השלטת כבר 35 שנים לשלוט.
אף אחד לא לקח למיעוט את הזכויות שיש להם, זכויות שצריכות להיות כמו לכל אדם אחר בארץ. כך הם זכויות אדם, זכויות בסיסיות.
השתקת הפיות שהמיעוט, השמאל בארץ, עוברת כל גבול ופוגעת בזכויות הבסיסיות של העם, שתומך בציונות.
ציונות אינה פוליטית, אלא אבן יסוד בקיומה של מדינת ישראל.
השמאל היום פושט את הרגל, ולצערי יש בנק שמאפשר את זה.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 01:09
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:57
- 08.12.11
זאת הבעיה במדינה, אם אתה ציוני ואוהב את המדינה אז אתה ימני קיצוני
אם אתה הולך לשירות מילואים בגאווה גמורה אז אתה ימני קיצוני
אם אתה קונה יין טוב מרמת הגולן אז אתה ימני קיצוני
אם אתה גר בפרפריה מתוך תחושת שליחות אז אתה ימני קיצוני
אם אתה חושב שהמסתננים לכאן זאת בעיה אתה ימני קיצוני,
אם אתה חושב שאין פרטנר לדבר איתו בחמאס אז אתה ימני קיצוני
אם באוניברסיטה אתה מתעצבן על מרצה שמדבר בגנות החיילים אתה ימני קיצוני.
בקיצור אני ימני קיצוני שאוהב את הארץ שלו למרות הכל,
כל הכבוד בנק לאומי קצת פטריוטיות לא הזיקה מעולם ..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוני
- 15:23
- 11.12.11
אם אתה אוהב את המדינה ושונא את יושביה - אתה ימני קיצוני
אם אתה הולך למילואים כדי להרביץ למיעוטים - אתה ימני קיצוני
אם אתה קונה יין טוב ברמת הגולן ועוקר עצי זית של פלשתינאים - אתה ימני קיצוני
אם אתה גר ב"פריפריה" מתוך משיחיות התאבדותית - אתה ימני קיצוני
אם אתה חושב שהמסתננים לכאן הם בעיה שתיפתר על ידי מחנות ריכוז - אתה ימני קיצוני
אם אתה חושב שאין פרטנר בחמאס, בפתח, ובבית הלבן - אתה ימני קיצוני
אם אתה מתעצבן באוניברסיטה על מרצה שמדבר בגנות החיילים, ואז מנסה להעביר חוקים שיסתמו למרצה את הפה - אתה ימני קיצוני
בקיצור אתה ימני קיצוני, שמדרדר את המדינה לאבדון למרות הכל, ומוביל לפיתרון בלתי נמנע של מדינה אחת לשני עמים - כי זה מה שיקרה אם לא תחזיר את השטחים- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:55
- 08.12.11
זאת הבעיה במדינה, אם אתה ציוני ואוהב את המדינה אז אתה ימני קיצוני
אם אתה הולך לשירות מילואים בגאווה גמורה אז אתה ימני קיצוני
אם אתה קונה יין טוב מרמת הגולן אז אתה ימני קיצוני
אם אתה גר בפרפריה מתוך תחושת שליחות אז אתה ימני קיצוני
אם אתה חושב שהמסתננים לכאן זאת בעיה אתה ימני קיצוני,
אם אתה חושב שאין פרטנר לדבר איתו בחמאס אז אתה ימני קיצוני
אם באוניברסיטה אתה מתעצבן על מרצה שמדבר בגנות החיילים אתה ימני קיצוני.
בקיצור אני ימני קיצוני שאוהב את הארץ שלו למרות הכל,
כל הכבוד בנק לאומי קצת פטריוטיות לא הזיקה מעולם .
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:40
- 08.12.11
אוטוטו בגלל העמלות.
בכל בנק אחר שפניתי אליו (חוץ מפועלים) הובטחו לי עמלות נמוכות יותר
מלאומי....אז למה לתת שידפקו אותנו?....התשובה שלהם אליי היא "אנחנו
בנק גדול, את העמלות שלנו אנחנו מיחסים רק לבנק הפועלים ולא לשום בנק
אחר"....סיפור אמיתי שאמר לי הממונה על מנהל תיק ההשקעות שלי
בבנק........והוא עוד חושב שאם הוא לא שמע ממני בשבוע האחרון, אז הוא שכנע
אותי...אז זהו, שלא!...סיפור אמיתי אמיתי אמיתי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:39
- 08.12.11
אחר כך אל תבכו שהלכה הדמוקרטיה ומלחמה למען הדמוקרטיה עםכתבות כאלה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
פייסבוקיסט
- 04:30
- 09.12.11
500 הלקוחות שיעזבו שווים כמו 20,000 לקוחות בקבוצה שקוראת לחרם על קוטג'.
וזה לא משנה לצורך העניין מה מצב החשבון שלהם (הבנקים מרוויחים בכל מצב).- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:33
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מכשירי השרצים
- 19:17
- 10.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:24
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:22
- 08.12.11
Once the bank took a political stand, I am closing my account!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:20
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:18
- 08.12.11
איבדתם את האובייקטיביות שלכם כבר ממזמן. לא נמאס לכם?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:15
- 08.12.11
יודעים מה יקרה למאזן - ולתדמית - בל"ל, אם כל אוהדי שלום עכשיו, כולם כולל כולם, יסגרו את החשבונות? כלום. שום דבר. עשרות בקבוצת מחאה בפייסבוק. עשרות! וואו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:14
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:12
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:11
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:09
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 0minus
- 3plus
- 21:07
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:07
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:05
- 08.12.11
What kind of left is that? Pluralism? NO way!!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:03
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:57
- 08.12.11
גם אני מרגישה " בדד" בבנק לאומי! ורוצה לעזוב כבר הרבה זמן. עכשיו עוד יותר!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:56
- 08.12.11
גם אני מרגישה " בדד" בבנק לאומי! ורוצה לעזוב כבר הרבה זמן. עכשיו עוד יותר!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:56
- 08.12.11
גם אני מרגישה " בדד" בבנק לאומי! ורוצה לעזוב כבר הרבה זמן. עכשיו עוד יותר!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:55
- 08.12.11
גם אני מרגישה " בדד" בבנק לאומי! ורוצה לעזוב כבר הרבה זמן. עכשיו עוד יותר!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:55
- 08.12.11
גם אני מרגישה " בדד" בבנק לאומי! ורוצה לעזוב כבר הרבה זמן. עכשיו עוד יותר!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:53
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:49
- 08.12.11
כאדם שחופש הביטוי בשבילו הוא לא ביטוי ריק מתוכן, אני רואה במתקפה על בנק לאומי מתקפה על חופש הביטוי ועל מגוון הדיעות. כל עוד בית המשפט לא הוציא את אם תרצו אל מחוץ לגבולות החוק, מותר להם לפעול ולהביע את דעתם בדיוק כמו לי, לך וליריב אופנהיימר.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:47
- 08.12.11
להיכנס ולהירשם ל"אם תרצו" בטונות!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:47
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:44
- 08.12.11
עוש סיבה להישאר בבנק ואני קורא לבנק לא לשתף עמותות שמאל
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:44
- 08.12.11
לראות את המציאות .אין שלום בטווח הנראה לעין ולא יהיה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:41
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:40
- 08.12.11
זו זכותו הבלבדית של יריב אופנהיימר להחליט מי לגיטימי ומי לא.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:38
- 08.12.11
כי אני אוהב את הלאום שלי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:23
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:01
- 08.12.11
וממליץ לאנשי שלום עכשיו לא להפסיק בצעד הזה- אם כבר לעזוב- תעזבו גם את הארץ בבקשה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:00
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
למה? כי ימין סהרורי כמוך ואינטלגנציה מינימלית - זה קווים מקבילים
- 21:33
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:42
- 08.12.11
כדאי להקדיש לתנועת ההמונים החדשה את כל מוסף השבת של "הארץ". יש
מספיק עמודים לכתבת צבע על כל מי שחתם על העצומה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:35
- 08.12.11
ולא פותחת שם חשבון לילדיי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:34
- 08.12.11
הם בהחלט פוליטיים בכל מהותם, ולצערי אף נוקטים בפעולות הקרובות להיות אנטי דמוקרטיות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תעשו וויקיפדיה על בחור בשם John Hagee
- 21:20
- 08.12.11
http://www.youtube.com/watch?v=8mQvvGJYQaM
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:28
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:22
- 08.12.11
עכשיו נפתח חשבון בלאומי ונתרום בלי נדר לאם תרצו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:18
- 08.12.11
תודה לאופנהיימר. עכשיו אצטרף ללאומי. כמה ימני ככה טוב.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:11
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ימין זה לילדים חסרי אינטלגנציה
- 21:35
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:10
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רותם
- 16:01
- 09.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:56
- 08.12.11
עכשיו אצביע בעד אם תרצו.
ובהחלט אשקול לעבור ללאומי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:42
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יריב שלם עכשיו
- 20:21
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:30
- 08.12.11
זוכר שלא היה לה אישור של רשם העמותות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:54
- 08.12.11
ואם הוא לא נכנע לתכתיבים של אופנהיימר אני מעביר גם את החשבון של העסק ללאומי.
למען הסר ספק, אינני משייך עצמי לצד הימני של המפה, אני רק מתעב כמו רוב
מוחלט של הציבור הישראלי את האג'נדה האנטי ציונית של קיצוני השמאל.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 2minus
- 3plus
תסביר לי: איך 70% מהעשירון העליון שמאלנים? איך 100% מהחציון התחתון ימנים?- 21:23
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אזרח
- 02:06
- 09.12.11
אבל כן יש כאלו, גנבי מפלגת העבודה וקדימה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 0plus
לי- 12:25
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:30
- 08.12.11
כולנו אם תרצו ואנו תומכים בבנק לאומי אנו לא מלשינים למדינות זרות על התיישבות ביהודה ושומרון
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:25
- 08.12.11
אני מצטרף לבנק לאומי ולא מוכן לקבל את האיומים של יריב אופנהיימר שמראה כי
הוא סותם פיות ומאיים . ולא כמו הימין שלא מאיים בתגובות של חרם ,למי
שלא מציית לקו של שלום עכשיו
אין מקום לבלל לדאוג מקבוצה שולית של "שלום עכשיו"
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:09
- 08.12.11
אמנם אני חושב שניתן להיות שמאלני וציוני אך מר אופנהיימר כנראה לא חושב כך
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:02
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 1minus
- 4plus
לא באמת: מי מממן אותם?- 21:26
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:57
- 08.12.11
אני גם עוזב את בנק לאומי הלאומני
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יריב שלם עכשיו
- 19:42
- 08.12.11
מוטב שתקבל את ההצעה הנ"ל כמה שיותר מהר.
בבנק יהיה יותר ריח נעים !!- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:45
- 08.12.11
אם הייתי יודע שאתה מנהל את חשבון הבנק שלך היכן שאתה מנהל הייתיי עוזב, מזל שאתה עוזב חסחתה לי כאב ראש
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 01:48
- 08.12.11
בוא טמבל, תחשוף את כל מקורות המימון שלך!!!!!
שלום עכשיו? מלחמה עכשיו! בעמותות האנטי ציוניות ואנטי יהודיות!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רמז: הכומר הזה אמר פעם "יש יותר מדי רוטשילדים בניו יורק ששולטים בנו"
- 07:25
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יריב שלם עכשיו
- 19:54
- 08.12.11
חבל להגיב לשטויות שלו..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
באנגלית: John Hagee
- 21:27
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 01:08
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 00:46
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 00:10
- 08.12.11
אם השמאל הקיצוני עוזב את לאומי אני מצטרף
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
צריך להוציא הודעה דחופה לבורסה
- 21:28
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 00:01
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:51
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תעשה עליהם וויקיפדיה רגע יא בור
- 07:26
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
נוחוש
- 10:32
- 08.12.11
ממשלות שמשקיעות באינטרסים במדינה זרה זו התרסה. אנשים פרטיים יכולים להשקיע איפה שהם רוצים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתה יודע שהתוכנית שלו היא שכל היהודים יתנצרו - או ימותו - אחרי שהיהודים יגאלו את הארץ. נכון איש מלומד שכמוך?
- 21:30
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:15
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:14
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:07
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חשבתם שהם תנועה יהודית? תחשבו שוב.
- 07:27
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 22:49
- 07.12.11
כנ"ל, כל הכבוד לקולגות מלאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 22:21
- 07.12.11
של שלום אכזב ניגלית בכול הדרה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 22:10
- 07.12.11
כל הכבוד לקולגות מלאומי (ישראל)
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:46
- 07.12.11
שמאל צעקני אופייני: זועק נגד חרמות ומחרים בעצמו. צבועים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הם ציוניים..? תקראו עליהם ותחשבו שוב
- 07:28
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:28
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:22
- 07.12.11
כשהמדינה רוצה להגביל את התרומות לתנועות ועמותות עוינות והרסניות! זה
פגיעה בדמוקרטיה אה אה!!?? כשזה טיפונת הפוך, מיד סנקציות וחרמות אה אה!!
זה כבר לא צביעות ,זה ממש ליזול..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:54
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:50
- 07.12.11
ואעביר עוד מה'פועלים'
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 6minus
- 6plus
- 20:35
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:50
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:47
- 07.12.11
אני גם עובר ללאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:43
- 07.12.11
כל הכבוד לקולגות מלאומי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:35
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:20
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:33
- 07.12.11
אני וכל בני משפחתי עוברים ללאומי אם באמת הוא עוזב
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:31
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
גל
- 18:52
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אבי
- 19:59
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שלמה
- 20:37
- 07.12.11
הוא לגיטימי וצריך להתקיים בשביל שהמדינה שלנו תמשיך להתקיים. המקומות היחידים שאינם לגיטימיים הם בקצוות - להיות ימני שמאמין בתג מחיר זה לא לגיטימי, להיות שמאלי וללכת לזרוק בקבוקי תבערה בשייח ג'ראח זה לא לגיטימי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אחד
- 21:28
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יהושע קוצינסקי
- 01:51
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מורנו
- 10:41
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:24
- 07.12.11
לנוכח תגובת מנכ"ל שלום עכשיו וקריאתו לקומץ תומכיו (ביום טוב הם ממלאים את כיכר הסינמטק בת"א) לעזוב את הבנק, אני מתכוונת לפתוח חשבון בבנק לאומי ולהמליץ למודעי לעשות כן, ובלבד שהבנק לא ישתפןץץץ
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:23
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:22
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:57
- 07.12.11
ואם לא אז בדויטשה בנק סניף אופנהיים בגרמניה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הכלב של פרויד
- 18:25
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:52
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:42
- 07.12.11
לא בנק לאומי אלא בנק לאומני קיצוני
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:30
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:27
- 07.12.11
אופנהיימר וחבריו מרעישים הרבה מעבר לכח האלקטוראלי שלהם,הם מיעוט קולני
ואלים,אבל רוב עם ישראל נמצא באמצע עם נטיה ימינה.
נכון,התקשורת לצידם אבל בכל זאת עם ישראל לא בחר בהם והרוב שאוהב את ארץ
ועם ישראל הוא אקטיבי יותר בהיזדהות ובחרמות.
'דיר באלקום'.
,,מה באמת קורא עם דפני??
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:26
- 07.12.11
עצוב!
במהלך המהפכה הצרפתית שלמעשה החזירה את הדמוקרטיה כשיטת מימשל במערב צוטט
אחד המנהיגים כאומר ליריבו "איני מסכים עם דבריך אך אני מוכן להקריב
את חיי כדי שתהיה לך הזכות להשמיעם" אין זו הפעם הראשןנה ש"שלום
עכשיו" נלחמת כדי לסתום את פיות הימין. לא מפתיע לכן שהימין מנסה
לעשות דבר דומה באמצעות החקיקה. כש"שלום עכשיו" סותמת פיות זה
*למען* הדמוקרטיה, כשהימין עושה זאת זו *סכנה* לדמוקרטיה.
איזו צביעות, איזו נאורות.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
Dorit
- 18:34
- 07.12.11
The funny thing is that each political side blames the other (in the talk backs) for supposedly being paid for its response. Really said that even intellectuals have gotten so low....
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רובספייר
- 11:24
- 11.12.11
שאני לא יודע מאיפה להתחיל. בכל אופן, אתם מתעקשים לקרוא את קריאת הקוזאק הנגזל, כבר 35 שנים הימין שולט במדינה (עם הפסקות קלות), שולט בתקשורת (באמצעות דובר צה"ל, רשות השידור, ישראל היום ועוד), מכתיב את סדר היום (ופועל בדרכו של השמאל -שטחים תמורת שלום, שיחות עם אויבנו ועוד), והמדינה עם או בלי קשר נהיית יותר ענייה, יותר בורה, יותר קיצונית, יותר מבודדת, יותר חסרת סיכוי. אף אחד (שאני שמעתי) לא קרא להשתיק את 'אם תרצו'. הקריאות היו להוציא אותה מהתחרות בגלל שהיא לא עומדת בקריטריונים שהבנק קבע בעצמו. ההתעקשות שלכם ושל העמותה עצמה לקרוא לעצמה עמותה א-פוליטית (למרות שברור שעיקר פעילותה הוא פוליטי, כפי שעיון קצר באתר שלהם ממחיש) הביאה לביטול התחרות, ולא של מי שקרא לעמידה בכללים. אבל, התגובות הפבלוביות (תבדוק מה זה בויקי) של פעילי הימין (בתשלום ושלא בתשלום) באות ברפלקס, ובלי בדיקה של הפרטים (רוב המגיבים, היו גם כמה שניסו להתמודד עם הטענות בדרכים קצת יותר אינטילגנטיות). אף אחד לא הוציא את 'אם תרצו' מחות לחוק, רק ביקשו להוציא אותם מהתחרות. אגב, אני לא ביקשתי ולא איימתי. "סבלתי" את נוכחותם כדי לא לפגוע בעמותות אחרות שעשויות היו להנות מהכסף. כנראה שמאוחר מידי לזה. יאללה תצאו מלאומי - תצטרפו מלאומי, כאילו שמשהו היה באמת קורה מהאיומים האלה. יותר מטוקבק הרי לא תעשו כלום.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:13
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:10
- 07.12.11
שימוש לרעה של הדמוקרטיה
בלי קשר לדעותי - אינני מכיר אפילו את הקבוצה הזו
אני דווקא מעביר את חשבונותי ללאומי ואסגור אותו אם הם יבטלו את השתתפות של
אם תרצו
היום השמאל היה מעיף גם את הרצל מהבמה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
Dorit
- 18:31
- 07.12.11
It is interesting that the Israeli left (and I am neither rightist nor leftist) is always shouting about shutting up the others, but they have been doing it day by day (including with Yariv's call for leaving Leumi- they are other good reasons to leave Leumi:) shutting up everyone who doesn't agree with their agenda- that applies also to the media: you decide what talk backs you would publish "according to our policy." Unfortunately, it seems that the media are content with all the bad language and badmouthing others, but discard responses that are written in good taste but don't go with their political agenda.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:10
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:08
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:07
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:55
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
עכשיו הבנת?
- 23:53
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:39
- 07.12.11
איזה צביעות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:37
- 07.12.11
עזוב הארץ וקח איתך כל הזבל האנושי התומך בך.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לוקח את ה300 א' שח מסים שאני משלם לך בשנה איתי.
- 07:32
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אריאל
- 11:06
- 08.12.11
עלה על מטוס, יהיה לך כסף לפירסט קלאס.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:37
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:34
- 07.12.11
כמה ממכם - טוקבקיסטים קראתם את אלטנוילנד. שם באחרית דבר אומר הרצל את
המשפט: ... ואילו אם לא תרצו , הרי כל אשר סיפרתי לכם אגדה הוא, ואגדה
יוסיף להיות.
בספר שלו יש גם את הדמות של רשיד בי - ערבי שחי בארץ לפני תחילת התנועה
הציונית. והרצל בחזיונו מנסה לשכנע שאנחנו יכולים לחיות ביחד ושאין סתירה
בין שאיפותנו למדינה ולקיומם של הערבים פה. הוא מספר שהתנועה הציונית בעצם
גם תורמת לאלו שהיו פה. ושכל הדתות יכולות לחיות כאן בשלום. בירושלים הוא
משרטט את הדרך לשמור על המקומות המקודשים לכולם. תקראו תשכילו , אבל עמותת
"אם תרצו" מסמלת בדיוק את חוסר הסובלנות לאחר ואת ההיפך
מאמונותיו של הרצל.
אם כבר "שלום עכשיו" יותר מתאימה לחזון של הרצל למדינת היהודים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אביב
- 00:03
- 08.12.11
שבעצם הינה גישה מתנשאת.
אתה רוצה לאמר להם מה טוב להם?
חזון ותקווה זה יפה, הוא יתממש כנראה אם בוא המשיח - עוד חזון- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 3minus
- 2plus
- 16:25
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שלמה
- 17:19
- 07.12.11
אבל את זה אפשר לומר על כל לובי משפיע, כמו הירוקים , נניח.
השפעה פוליטית (לוביינג) אין פרושה עמותה פוליטית.
גם עמותה לקידום מעמד הנכה או העיור או לקידום החינוך או זהירות בדרכים עושה לוביינג פוליטי- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:24
- 07.12.11
לפי הטוקבקים - אסופה של אנשים חסרי תרבות ויכולת לקבל את הדעה של האחר . לרגע הייתם הבנק הגדול במדינה - אתם בדרך למטה.... כדאי שתעצרו את כדור השלג שבו אתם נמצאים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אני מצדי זורק את המניה הזאת
- 07:33
- 08.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:17
- 07.12.11
וכל השמאלנים - מוזמנים להעביר את חשבונם לבנק "ערבי ישראלי" - ישתלבו שם יופי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מספיק שתסתכל על הלוגו
- 16:41
- 07.12.11
אתם כל כך בורים שפשוט אין מילים.
אילו היתי ערבי ו"אם תרצו" יקבלו את התרומה היתי ממוטט להם את בנק ערבי ישראלי על ידי משיכה המונית של כל הכספים.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:07
- 07.12.11
חשבתי שרק בימין אוהבים לעשות פרסומות למחנה הנגדי ...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לעזוב את לאומי
- 16:57
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:56
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:56
- 07.12.11
בבקשה לא להיכנע! יריב כשמו כן הוא, מחפש רק לריב. אם הוא יעביר חשבון, נעביר אנחנו חשבונות אליכם. וליריב, בנק לאומי כשמו כן הוא-בנק של הלאום. וככזה אינו נשלט בידי טייקונים. באסה שאין איזה תשובה להאשים.... הא?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:54
- 07.12.11
יש הבדל בין דעה של אדם מה לעשות בשטחים שנכבשו במלחמת המגן.האם טוב
להחזיקם או להחזירם.לבין דעות של מיעוט שולי והזוי שמטרתו מדינה לכל אזרחיה
שזה שם מכובס להפיכת ישראל למוסלמית.
כל הכבוד לאם תרצו.היכן פתאם הדמוקרטיה של השמאל.אולי כדאי להחרים גם את
מקדונלד שלא רק בעליה שמאלני קיצוני אלא היא מוכרת קציצות מחורבנות שאינן
טעימות ואינן בריאות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רמי
- 19:03
- 07.12.11
פשוט יהיו אזרחים מסוגים שונים:
שמאלנים סוג ב
ערבים סוג ג
אני לא בטוח בסדר....
השמאל בעד מדינה לכל לאום - השמאל הוא המחנה הלאומי האמיתי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:45
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:44
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:44
- 07.12.11
עכשיו אני הולך להצביע ל"אם תרצו"
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 1minus
- 11plus
- 15:44
- 07.12.11
אולי צריך להפסיק עם הדבר הזה? הבנק נותן תרומות מסיבה אחת ויחידה - תדמית. ואם לתת לאם תרצו היום מעלה בתדמית הבנק יותר מאשר חלוקת התרומות לשלום עכשיו, אז אופנהימר הוא אחד האחראים למצב הזה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:39
- 07.12.11
די אני לא יכול יותר עם ההקאות האלו. רק אתמול הוא בכה שלוקחים לו את הכספים מנורווגיה והיום הוא מנסה לעצור כספים לאחרים. הצביעות שלהם פשוט מעוררת בחילה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:38
- 07.12.11
איזה צבוע. בדיחה עצובה השמאלנים האלו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:28
- 07.12.11
סוף סוף יש עמותה שמגלה את פרצופם האמיתי של ארגונים הפועלים בשליחות ומטעם
הפלסתינים אשר מסווים עצמם לארגונים וולנטריים אם אם תרצו לא היתה קיימת
היו צריכים להקים אותה וכל ארגוני השמאל הפשסטי
יודעים שעמותת אם תירצו היא תנועה לאומית ומגלה את פרצופ ההאמיתישל כל
שונאי ישראל המסווים עצמם ללוחמי הדמוקרטיה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
sool
- 11:07
- 08.12.11
תגובה צודקת, מעניין ש"שלם עכשיו" ו"יש גבול" ו"עאדלה" וכדו' לא נקראים "שמאל קיצוני", רק הימין נקרא "קיצוני".
כל הכבוד והערכה לבנק לאומי !
אולי גם אני אעביר כספים לבנק לאומי !!!- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:23
- 07.12.11
איפה התגובה של אם תרצו?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:22
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:21
- 07.12.11
ואם שקל אחד יעבור מבנק לאומי אליה, גם אני אעזוב את הבנק
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
bery
- 15:47
- 07.12.11
אין צורך להכביר מילים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:16
- 07.12.11
טוב לדעת שאדם המייצג גוף שבעיני הנו גייס חמישי במדינת ישראל לא יהי לו חשבון בבנק שבו יתנהלו חשבונותי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:15
- 07.12.11
עד עכשיו הצבעתי לגרעין 'הנני' של משפחות של אקדמאים עולים מאתיופיה. ועכשיו היריב הזה מכריח אותי להצביע לאם תרצו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:15
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
bery
- 15:50
- 07.12.11
אם הייתי יודע ש- 30 לקוח של הבנק אזי מזמן הייתי עוזב לבנק אחר
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:12
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:09
- 07.12.11
איזו סחטנות עם מאפיינים בולשביקיים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:08
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:59
- 07.12.11
לו אין בעיה כי מקבל את הכסף שלו מממשלות זרות לעבוד נגד האינטרסים של עם ישראל...
כל הכבוד ללאומי שלא התקפלו בפני המלשן הזה.
חושב שמאיים על מישהו שיסגור את החשבון!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:58
- 07.12.11
מה שרע ליריב אופנהיימר - טוב לכווולם
סיבה טובה לעבור ללאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוסי
- 16:36
- 07.12.11
ציונות זו לא מילה גסה - עם ישראל חי וקיים !!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:56
- 07.12.11
רק מהשם שלו אפשר להתרשם שהוא חובב מדון ושנאה.
פיכס. מזכיר לי את המוכר ארטיקים מהים ....אני הולך.....לך.!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:54
- 07.12.11
שנאת אחים. אני כנראה לא ארוץ לסגור את חשבון הבנק שלי אבל בהחלט אתעצבן אם הם יזכו ב 2 מ׳
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:51
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:49
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שומר חוקן
- 17:27
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אחת
- 10:43
- 11.12.11
ולא ידעתי שהימין מגייס גם פנסיונרים כטוקבקיסטים בתשלום.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:45
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:40
- 07.12.11
מי השטינקר שמסתובב ביישובי יהודה ושומרון ומדווח לארגונים בינלאומיים ומספק חומר נגד ישראלים וישראל?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:38
- 07.12.11
מהבנק שלכם.שזה אומר, 1. חשבון אישי,1. חשבון משפחתי,1. חשבון עסקי. סה"כ 3 חשבונות עם חסכונות בסכום העולה על 1.500.000 ש"ח. תעשו את החשבון בעצמכם. שווה לכם?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חבר של ירון
- 14:48
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוסף
- 15:11
- 07.12.11
האם גם אתה מתקמצן על אשתך \ משפחתך ?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
-
שפוי
- 15:47
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אבי
- 16:37
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ax
- 10:50
- 11.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:35
- 07.12.11
תודה יריב, אני רץ להצביע להם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:32
- 07.12.11
חופש הביטוי? השתקת פיות של השמאל, שכל מה שלא נראה לו, הוא ישר משתמש באלימות.
כמובן שחשבון בנק גדול והכנסה עקבית של עשרות אלפי שקלים מממנים מחו"ל
אין לי, אבל גם בתור שכיר פשוט, אני מבטיח להביא לקוחות חדשים לבנק, שתומך
כנראה בזכויות בסיס ליהודים, בעזרה לזולת, בקידום אוכלוסיות מיעוט בארץ,
בתמיכה בצה"ל... כמו רוב העם...
לא כמו 1.5% מהעם - בדיוק מה שיריב אופנהיימר, שהתבלבל עם באן קי מון, חושב שהוא
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:26
- 07.12.11
אולי כבר תפתח חשבונך בגינבה ( השויצית) יחד עם "הפודל" ולא נצטרך לסבול את נוכחותך!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:22
- 07.12.11
לצערי אני לא יכול להצביע לאם תרצו כי מצביע כל יום לאנונימוס שהיא עמותה
החשובה במדינה כי היא מטפלת בצער בעלי חיים אדיר של מליוני
פרות,תרנגולות,כבשים ,חזירים ודגים בתעשיות המזון הנוראיות.
אבל אשמח מאוד שהם יהיו גבוה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רועי
- 14:28
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 14:21
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
נמאס משלום אכזב
- 14:44
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שומר חוק
- 14:47
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אבי
- 15:19
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:09
- 07.12.11
אני כעת יעבור ללאומי וישכנע את חברים לעבור ללאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:07
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:01
- 07.12.11
פתאטי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:56
- 07.12.11
רדיפה פוליטית? השתקה? אלו סימני היכר מובהקים של השמאל הקיצוני דוגמת שלום עכשיו!! אני עובר עם כל חשבונות הבנק שלי ושל משפחתי מפועלים ללאומי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:55
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:51
- 07.12.11
ואיפה כל השאר.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:49
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אור
- 14:34
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
עמך
- 22:01
- 07.12.11
אתה טועה! אם יעזוב המדינה רק תרוויח. והרבה!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:49
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:35
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אור
- 14:35
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חצאית
- 14:57
- 07.12.11
עיתון מגויס?
לא יכול להיות :-0- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:32
- 07.12.11
לבנק יש לי הצעה במידה ויריב יקרא או קרא לחרם על הבנק אז יש לתבוע אותו בבית המשפט בעקבות חוק החרם דבר שני אני מציע ליריב להעביר את חשבון הבנק שלו לרשות הפלשטינאית ועוד יותר שיחיה שם הוא לא יחסר לאף אחד
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:30
- 07.12.11
אני ועוד מספר חברים נשתדל להעביר את חשבוננו עד סוף השבוע ללאומי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לעזוב את לאומי
- 17:01
- 07.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 0plus
לקוח לשעבר- 11:48
- 12.12.11
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תיק אישי
-
קפה
-
פייסבוק
-
תגובות
-
רשימת קריאה



