- הדירוג המלא לשנת 2012 מופיע בגיליון ספטמבר של מגזין TheMarker
- לקבלת גיליון הכרות חינם חייגו 1-700-700-250
"אין לך באמת תחושה של יציבות. אין לך שום דבר. אתה מסיים תואר ולוקחים אותך כפרילנסר, בשכר רעב של 5,000 שקל. דברים מגוחכים כאלה. אתה הולך ומשיג תואר, עושה הכל לפי הספר, לומד קשה וממלצר (כל תקופת התואר עבדתי לפחות בשתי עבודות, ובתקופות מסוימות ביותר משתיים), ומנסה להחזיק. אתה נאלץ להישאר במרכז, כי בפריפריה המצב אפילו יותר גרוע, ונתמך על ידי ההורים אם יש לך מזל. לא לכולם יש
"לי יש מזל, ואני אומרת מזל על אף שאני אדם עצמאי. הרבה מאלה שלמדו איתי עשו הסבה מקצועית או עדיין ממלצרים. גם אני נכנסתי לשוק, ראיתי את המצב והבנתי כמה קשה למצוא עבודה. מעולם לא חשבתי שאסיים תואר ועדיין אתקשה להסתדר בלי ההורים, ואני רואה שגם החברים שלי לא יכולים להסתדר בלי ההורים שלהם. כשהורינו היו בגיל שלנו הם כבר עמדו על הרגליים, ואילו אנחנו דור שעדיין שאין לו שום יציבות, שלא יכול לקנות בית ואפילו לא אוטו, והעסק לא הולך ונהיה יותר מבטיח.
"אי אפשר להתקיים ככה. אני מפחדת להקים משפחה כשהחרב הזאת מרחפת מעל הראש שלי. זה מה שהביא אותי למחאה: הרגשתי לבד בתוך זה, וראיתי שעוד ועוד אנשים בגיל שלי מאוד פסימיים ומדברים על לעזוב. גם לי היו מחשבות כאלה, של ללכת למקום אחר שבו אולי יהיה יותר קל. בסופו של דבר נתב"ג קרוב, והדרך החוצה לפעמים נראית כמו המוצא היחיד. בסוף הבנתי שאין מקום אחר בשבילי, והחלטתי שאעשה כל מה שאני יכולה כדי שהמדינה הזאת תהיה מקום שראוי לגור בו, עם ביטחון אישי ותעסוקתי, ובלי ההרגשה הזאת שאתה לא יודע מה יהיה".
הדירוג המלא מתפרסם בגיליון ספטמבר של מגזין TheMarker
לקבלת גיליון הכרות חינם חייגו 1-700-700-250
- 18:38
- 26.09.12
היום מי שעושה כסף זה מי שלומד מקצועות שקשורים להייטק כל ההנדסה למיניהם או מנהל עסקים כלכלה אין כסף בכל המקצועות ההומניים למיניהם אולי למעט משפטים תואר לא מבטיח היום פרנסה טובה רק בתחום ההיטק צריך להבין ולקבל את זה...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:27
- 17.09.12
לפי דעתי , ומנסיוני ,שטיפת המוח מצד כלי התקשורת כל כך דומיננטית שפשוט
צריך להיות מאד חזק נפשית.
האם לא ראית בטלביזיה את הצעירים מוצאים מאות אלפי שח על חתונה, ריהוט יקר
, ולאחר מכן מתחילים לריב...
באי תקבלי עצה , תמצאי שותף , תחליטי לעבוד שניכם ב-2 עבודות , ובתנאי שלא
תביאו ילדים בשנתיים הראשונות...ואז תראי את האור !
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ליאור
- 15:14
- 22.11.12
למה שתקרע את עצמה בשתי עבודות מה היא כלב
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:37
- 13.09.12
בארהב 8-9 אחוזי אבטלה. רוב אירופה כמונו ויותר. ספרד 24%. נראה מה תעשי שם עם התואר שלך. אנחנו בעיצומו של משבר עולמי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:48
- 13.09.12
הבעיה שמליוני עובדים במצבך מתנגדים או מוסתים נגד עבודה מאורגנת.
למען האמת זו תופעה שקשה מאוד להסביר אותה, איך מצליחים קומץ יחצני"ם
ופוליטיקאים לבלום התאגדויות עובדים, באמצעות תעמולה זולה ויצירת אווירת
"עליהום" על אלה שכן מאוגדים.
במצבם של מליוני עובדים במשק יחול שיפור, אך ורק לאחר שיהיו מאוגדים ויוכלו
לדרוש מהמעסיקים דרישות צודקות ונכונות. מאבקם של עובדי פלאפון ואחרים רק
מדגיש שעוד ארוכה הדרך להשגים בתחום יחסי העבודה מול המעסיקים. זהו מאבק
אשר שווה להאבק ולהלחם למענו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דותן
- 21:41
- 13.09.12
בתאוריה אתה צודק. בפועל רוב הוועדים מושחתים .ההסתדרות דואגת למקורבים ולא לחלשים -ראה תגובה 115 ותבין
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:01
- 12.09.12
מעדיף לחיות בכל חור באירופה מאשר במדינת הבהמות המושחתת הזו שאין סיכוי להתקדם בה לכלום. אומנם יצרו פה גטו שקשה לברוח ממנו בגלל הסכמים עם מדינות שלא יאפשרו קבלת ישראלים כי אחרת כולם יברחו מפה אבל עדיין יש דרכים להגר ורובינו לא מעוניינים לחיות את חיי הסבל שיש פה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 02:51
- 12.09.12
לא ברור לי מי המגיבים כאן (ובמיוחד עשרות התגובות הראשונות) - אבל הארס שלהם כנראה בא ללטף להם את האגו. סביר להניח שרובם מתוסכלים על כך שהלכו ללמוד מקצוע "מכניס" והשאירו את המקצוע שאהבו כחלום לשנות הפנסיה. מאחל לך שנה טובה והרבה הצלחה. אני מאמין שלאור החשיפה שלך כאן משהו טוב יקרה לך בקרוב.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:33
- 11.09.12
ליאתי,
על חוכמת הקבלה שמעת? בואי ללמוד על החיים החדשים שפקדו אותנו... איננו
יכולים להיות כמו דור של פעם... עם ערכים של פעם. היום יש חוקים אחרים
לעולם הזה - הוא שונה מאוד ממה שההורים שלנו מכירים: קריירה, עבודה, הקמת
משפחה... בינינו, מי צריך את כל הנטל הזה. מה גם שזה בכלל לא כיף ומרגיש
כמו עבדות... מזמינה אותך ללמוד קצת את חוכמת הקבלה - את תקבלי הרבה
תשובות, מבטיחה לך
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
איש
- 15:54
- 12.09.12
בטח, בואי תהיי פרזיטית ותפילי את הצרות שלך על דמות דמיונית כי רק ככה תרגישי טוב עם עצמך... אחלה פתרון. אה כן - המדינה כבר תדאג לממן אותך.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:57
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 0minus
- 7plus
- 10:58
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
האמת העירומה
- 20:11
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אילנה
- 13:11
- 19.09.12
אם שלי יחימוביץ', יאיר לפיד או ציפי ליבני היו ראש הממשלה, לכולם היתה עבודה מובטחת. בוגרי תואר ראשון היו מיד מקבלים עבודה יציבה ומפרנסת.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 01:09
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:10
- 10.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13minus
- 2plus
- 13:47
- 10.09.12
כל מי שעוזב כי לא מסתדר לו פה - לא יצליח בשום מקום אחר.
יש לוזרים שאוהבים לקטר וחושבים שאם הם יצעקו מספיק חזק אז מישהו ישים לב
אליהם ויתן להם דבריפ בחינם.
אז בחיים כלום לא בה בחינם. צריך לעבוד קשה ולילמוד קשה ולחסוך ולהשקיע -
והכל לוקח זמן. אבל, מי שמקדיש את הזמן והמאמץ - בסוף מצליח.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לוקח זמן להבין שאין תקווה
- 23:30
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:30
- 10.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לא ביבי -צעירים לא עוזבים את הארץ
- 23:31
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:05
- 10.09.12
לא זולג ממקומות הוא נמצא בשפע
לאנשים צעירים שזקוקים לו יותר מכל להתפתח
אני לא רחוק ממך חושב על להגר ..........
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:02
- 10.09.12
צריכים ללמוד להבחין בין השכלה לידע.
את השכר משלמים עבור יכולת ביצוע. מי שלא מסוגל או לא יודע לעשות, תמיד
יקבל שכר רעב כי עבור עבודה שחורה או עשיה כללית לא ניתן לתגמל ביד רחבה.
יש מהנדי חשמל שמרוויחים 20000 שח בחודש ויש כאלה שמרוויחים 6000 שח בחודשץ
ההבדל נובע בדרך כלל מהיכולת השיווקית שלהם ומהההבנה יכולת הביצוע שלהם.
נכון, קשה כאן, אבל אל תבנו על זה שמחר יהיה יותר קל. תבנו על זה שיכולת
הביצוע שלכם תשתפר וכך ישמחו לתגמל אתכם טוב יותר.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 07:01
- 10.09.12
כלומר הם יכולים גם לא לפרנס פשוט אז הם יהיו בכלא.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דוד
- 07:42
- 10.09.12
אבל כמה גברים שיבקשו לגדל את הילד אתה מכיר ?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אלליי
- 09:05
- 10.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 00:39
- 10.09.12
אז הימין עדיף
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:54
- 09.09.12
אחרי שמבינים שאין מה להשוות בין הפרנסה בארהב למשל לעומת מה שיש להציע
בארץ. וזה בדוק בכמה וכמה מקרים. הם לוקחים את סל הקליטה עם עשרות אלפי שח
שהמדינה נותנת , עושים בית הבראה בארץ, ונעלמים בחזרה לארהב.
שנית לגבי רפואה אי אפשר להתקבל פה בארץ. מקצוע טוב מאוד שאפשר לעבוד בקלות
בכל מקום בעולם אבל אי אפשר להתקבל בארץ ללימודים כי זו קליקה סגורה שלא
רוצה שיקרה לה מה שקרה לעורכי דין שיש היום כמו זבל
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לא בדיוק
- 09:09
- 10.09.12
שהם לא יודעים איך לקחת את האנשים הטובים ללמוד את התחום
לקחת אנשים עם פסיכומטרי מעל 750 אין כל קשר ללהיות רופא טוב
הרבה פרמדיקים וחובשים יכולים ללמוד את התחום ולהיותר רופאים יותר טובים מאשר אלו עם 750 פסיכומטרי שיכלו להיות גם מהנדסים
זה קשקוש שלא היה בשנות ה60 ותראו את כל הרופאים המבוגרים שמטפלים בך היום הם לא היו צריך פסיכומטרי ובגרויות גבוהים כדי להתקבל ואין כל קשר ליכולות שלהם כרופאים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:18
- 09.09.12
בהפגנות האחרונות היו מאות בודדות של מפגינים, ורובם עם חולצות כחולות. לי נראה שהדור הזה מיואש - אבל בשינה. בן 55 ומפגין...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 23:06
- 09.09.12
השיטה לפיה כל הבונוסים הולכים למנהלים על חשבון העובדים הביאה לכך שהכסף הולך לפה שכבר שבע.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 10plus
גבי- 06:29
- 10.09.12
בקפיטליזם יש תחרות - לא הפרטה
הפרטה (הפרטה לפי ביבי = לתת לגוף פרטי אחד זיכיון לתחום מסויים שהיה בשליטת הממשלה) זה הדבר הכי אנטי קפיטליסטי שיש.
חברת החשמל, תאגידי המים, הנמלים, חברת נשר, מפעלי ים המלח, בתי הזיקוק, כל אלה דוגמאות להפרטות כושלות- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 22:28
- 09.09.12
עם כל הצער שבדבר, אם היא היתה בוחרת במדעי המחשב אולי היה יוצא ממנה משהו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
המגיבה
- 23:12
- 09.09.12
לי יש תואר במדעי המחשב (מאוניברסטיה, לא מכללה). שנה חיפשתי עבודה כשסיימתי, עד שמצאתי משהו, וגם אז שילמו לי שכר רעב. רק מקומבנים מוצאים עבודה בישראל. בסוף, דווקא בזכות זה שלמדתי תחום "לא רווחי" ממדעי הרוח לתואר שני הצלחתי להתקבל ללימודים בארה"ב עם מלגה, ומה אני אגיד. המלגה שלי יותר גבוהה מהעלבון ששילמו לי כמשכורת בישראל. מזלי שגם התחתנתי עם אזרח אמריקאי אז אני יכולה להשאר באמריקה בסיום הלימודים...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 22:10
- 09.09.12
ומרוויח 5.5 נטו נשבע לכם ביקר
לי , ולמדתי באוני מוכרת , אז בישראל גם מי שלמד הנדסה באוני' לא ממש מוצא עבודה
כי בלי קשרים הייתי נשאר כבר מובטל שנה בדיוק
8 חודשים לקח תמימים של חיפושי עבודה עד שבסוף קיבלו אותי
ולא אין לי חשמל חינם ולא את כל התנאים שחושבים שיש לבובדי חחי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
גידי
- 23:19
- 09.09.12
כל מי שאני מכיר שלומד הנדסה (כולל חשמל) כבר עובד בשנה השלישית של הלימודים ומרוויח יותר ממה שאני (סטודנט לקולנוע) ירוויח כנראה כל חיי..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דופקים את הלבנים
- 12:59
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:28
- 09.09.12
במדינות אחרות, כמו דנמרק למשל, כל מי שעובד שרה מלאה (גם בסופר!!!!!) יכול להתקיים בכבוד. כול להקים משפחה. יכול לקנות דירה - גם אם לא בית במרכז... זה לא קשור לתואר. זה קשור ליכולת להתקיים בכבוד. ולזכות להתקיים בכבוד. מה שהטוקבקיסטים בעצם אומרים שמי שלא למד הנדסה בישראל, אין לו זכות להתקיים בכבוד. נשמע לכם הגיוני? לי לא. עובדה שב סקנדינביה אפשר אחרת. סוציאל דמוקרטיה לכולם. לא סוציאליזם למקורבים. לא קפיטליזם למקורבים. לכולם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ח.ב
- 22:53
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ח.ב. צודק
- 01:34
- 10.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
כמה נמוך
- 06:27
- 10.09.12
ואיך בדיוק נראה העולם על פי החזון הזה. אין בו עובדים במוסכים, אחיות, משוררים, סופרים, פילוסופים, גננות, מנקים, אמנים? רק מהנדסים וחיילים?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מ
- 15:41
- 10.09.12
חבל רק שיש לה בעיה להאכיל אחרים רק בגלל העדר קשרים
(ומאכילם אותם רק גורמה)
הבעיה בישראל היא הנפוטיזם שמיצר רבבות משרות מיותרות מידי שנה בעלויות מטורפות כשבדרך עסקים ועובדים מתרסקים תחת הנטל לממן אותם- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
י.
- 16:47
- 10.09.12
בשבדיה או דנמרק כולם אותו דבר, בלונדיניים עם עיניים כחולות שנשרפים בשמש. כולם חיים פחות או יותר אותו דבר לפי אותם ערכים.
אז אין בעיה לשלם מיסים מאוד גבוהים כי אני יודע שהכסף ששילמתי מגיע למישהו כמוני שצריך אותו וישלם גם הוא מיסים גבוהים כשתהיה לו הכנסה גבוהה.
אבל בישראל יש חרדים שלומדים בישיבה ויש שמאלנים שמשתמטים מהצבא, יש ערבים שתוקעים סכין בגב האומה ויש מתנחלים שעושים אותו דבר רק בשביל יו"ש, יש אשכנזים ויש מזרחים וכל אחד חוש כל הזמן שכל הקבוצות האחרות דופקות אותו.
כשכל אחד מסתגר בחמולה שלו ולא מוכן לשתף אז אי אפשר לעשות מדינת רווחה.
כשברגע שנכנס חוק חברתי ישר מתחילים להתחשבן כמה זה יתן לחרדים אוכלי החינם ולמה לא בעיירות הפיתוח ואיך זה שגם האשכנזי מההי טק שמרויח 20 אלף יהנה מזה אז ישר יש התנגדות והכל נופל.
רוצים כמו סקנדינביה, אז תהיו הומוגניים, כולם ילכו לצבא, כולם יראו בעבודה ערך לאומי והגשמה ויתביישו לחיות בצורה פזרנית. אז נוכל להביא פה מדינת רווחה אבל עם הערכים שיש לכולם היום זה לא יעבוד.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אני
- 15:56
- 12.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:19
- 09.09.12
Change products and services without using money and we will prosper. All the value now is taken by the finance sector.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
Vladimir
- 01:30
- 10.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:40
- 09.09.12
עם הזמן הדברים מסתדרים אנסטנט זה קשה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:17
- 09.09.12
יש לי מכרה איטלקיה, מספרת שבאיטליה אחוז האבטלה עומד על 50% לאנשים בגילאי 20-30. מה אני אגיד, ההורים שלנו חגגו ואנחנו נתקענו עם החשבון...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:12
- 09.09.12
בעבר אדם היה לומד 8-12 שנים, לא בהכרח עם בגרות, עושה שנתיים צבא (אז היו
שנתיים לבנים ועוד פחות מכך לבנות), מוצא עבודה - לרוב בתעשייה או בפקידות
זוטרה - ומרוויח ממנה מספיק כדי לקנות דירה קטנה ולפרנס משפחה של 5 נפשות.
נכון, לא היו הרבה מותרות אבל אפשר היה להסתדר בחיים בלי עודף פרוטקציה
ובלי סיכון גדול מידיי.
כיום אדם מסיים 16 שנות לימוד לכל הפחות (יסודי, חטיבה, תיכון ואוניברסיטה
עם 3 שנים צבא באמצע), מוצא עבודה זמנית במשרה חלקית, נמצא כל הזמן תחת חרב
הפיטורים ובקושי מפרנס את עצמו, שלא לדבר על אישה וילדים.
איפה מדינת ישראל שלנו?!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:49
- 09.09.12
בואו נכניס לשיח קצת איראן וחיזבללה ולא נחשוב על דברים שוליים כמו משכורת, פרנסה ומשפחה, הא לכם הסיבה שהמחאה החברתית לא הרימה ראש הקיץ, קיבלה סיכול ממוקד מביבי וברק עם השטויות האיראניות שלהם...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 19:49
- 09.09.12
הבעייה של עובדי התקשורת בא רץ היא מלך הקזינואים אידלסון חברו הטוב של נתניהו ויריבו של נשיא רצות הברית אובמה.הוא מחלק עתונים חינם ברמה ירודה ווהאנשים קשיי יום רצים מוקדם בבוקר לקבל עתון .הוא עושה את הונו אידלסון מאנשים שאוהבים להמר וחולמים ליהיות עשירים.בעייה שניה בארץ היא השכר הנמוך שדומה לשכר המינימום.זו גם המצאה של הכלכלה הימנית כמה שהשכר יותר נמוך יש יותר עשירים מזה והם לפי תורת נתניהו הם נותנים עבודה לצעירים ומקימים עוד מקומות עבודה בשכר רעב .זו גם הסיבה שהכלכלה בארץ במצב טוב לפי הסטנדרדים אבל עם הרבה אנשים עניים.התקוה היא שבבחירות הבאות העם כמו בצרפת ארץ המהפיכות יבחר בהנהגה סוציאליסטית עם יותר צדק חברתי פחות מיליונרים ופחות עניים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:50
- 09.09.12
מוזר שצעירים מאיימים לעזוב. תעזבו וזהו. למה לאיים? לא קונה את רוב ההצהרות. מי שרוצה ויכול, עושה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רררררררר
- 09:27
- 10.09.12
וכן אנשים עושים. מה נראה לך...שישבו כאן ויחכו שיגייסו להם את הילדים לצהל? חלילה וחס. והיום זה אולי יותר קשה בגלל התנאים אבל המעבר עצמו יותר קל בגלל קשרים עם יהודים שם וקבוצות בפייסבוק.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
י.
- 16:49
- 10.09.12
אולי כמה עשרות בשנה. אם לא הוצאתם דרכון קנדי עד היום וכל מה שיש לכם להציעלקנדה זה תואר בתקשורת תשכחו מלקבל ויזת הגירה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 0minus
- 12plus
- 18:27
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:02
- 09.09.12
עזבתי את ישראל לפני 28 שנים לארה"ב. אחרי 4 שנות שירות צבאי בסיירת
צנחנים. בלי שום תואר ובלי שום אמצעים.
במשך מס' שנים עבדתי קשה אבל קיבלתי לא מעט תמורה ולפני גיל 30 הייתי במצב
כלכלי מבוסס מאד. בעקבותי היגרו גם הורי ושאר המשפחה וכולם חיים ברווחה
וברוגע. ילדי חונכו כאמריקאים לכל דבר.
במשך השנים סיעתי לחברים נוספים שרצו להגר וגם הם חיים חיים נוחים ורגועים בארה"ב.
על הדרכון הישראלי ויתרתי לפני מעל לעשור ואין לי שום עניין בו.
הקמתי משפחה בארה"ב ואנחנו מבלים חופשה מדי כמה שנים בישראל ולמטרה
הזו ישראל היא יעד נחמד.
בשום פנים ואופן לא הייתי חוזר לגור כאן גם היום למדינה שכל יום בה היא
מלחמת השרדות מכל הבחינות.
ברור לי שהיום הגירה היא תהליך הרבה יותר מורכב אך עדיין אפשרי אם יש למהגר
מה להציע. אני ממליץ לכל אדם שיכול.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
f
- 22:22
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ערן
- 23:13
- 26.10.12
מה להציע?
מה למשל? תואר ראשון בכלכלה עם ניסיון ככלכלן ותואר שני במנהל עסקים זה משהו שנחשב שיש מה להציע או...?- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:56
- 09.09.12
ואני יכולה להגיד אחרי שחייתי גם בחוף המזרחי וגם בחוף המערבי שההבדל
המשמעותי הוא ששם, גם עבודות פשוטות כמו פקידה, מטפלת או כל עבודה בחנות או
בריטייל שמכניסות לא הרבה כסף, עדיין נותנות לך איכות חיים גבוהה יחסית.
למה? כי הירקות, הפירות, המכוניות, הדלק, הבגדים, מוצרים לילדים ולתינוקות,
אוכל אורגני, מסעדות - הכל מתומחר בצורה סבירה. בהשוואה לישראל, הכל מתומחר
שם במחירי רצפה. גם כשהייתי סטודנטית והרווחתי מעט, עדיין חייתי טוב
ויכולתי גם לממן לימודים, דירה וגם לטוס מדי פעם, לצאת לבלות וכו'.
ולכל אלו שאומרים שהמצב שם קשה - כן, קשה ,אבל עדיין רמת החיים יותר גבוהה
גם עם משכורות נמוכות. ומי שעובד, יצליח לכלכל את עצמו ולחיות כמו בנאדם.
חזרנו אך ורק בגלל המשפחה כי כבר לא יכולנו לשאת את הגעגועים ונדהמנו לגלות
מה קורה פה. כנראה שכחנו. אנשים פה חייבים להבין שאפשר גם אחרת וכן, שיש
מקומות שיותר קל לחיות בהם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אבי
- 20:28
- 09.09.12
ומשיחות אין ספור המצב שם קשה מאוד, אומנם ישנם יתרונות מועטים המתקזזים עם יתרונות כאן בארץ. ממש לא כמו סיפורי הסבתא של כל היורדים, המצב שם קשה ולא סימפטי וממש ממש לא יותר טוב מהארץ.
בשורה התחתונה ממה ששומעים שם, כנראה שיותר קל להתמודד עם הקשיים פה בארץ מאשר שם.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ח.ב
- 22:55
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
גידי
- 23:25
- 09.09.12
צריך להסתכל ברמת המאקרו על מה שקורה בארה"ב. ברגע שיש מחירי רצפה ומשכורות שהן לא משכורות רצפה יש חוסר איזון בשוק.. ארה"ב במשבר גם אם לא כולם רואים את זה כרגע. גם את המשבר הגדול לא הרבה ניבאו זה בא בהפתעה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דעה
- 18:04
- 10.09.12
יהיה פה בישראל מצב כלכלי קשה פי 500 ממה שיש עכשיו.
יש לי חברים מאמריקה שעשו עלייה לישראל והם מאוד מאוכזבים....כמה חודשים של אופוריה משוללת כל בסיס מציאותי ואז המציאות מכה בך בעוצמה. (תבינו זה לא בא ממני) הם קוראים לישראל הביצה, הודו, תרבות של בהמות.....וכו- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:48
- 09.09.12
צריך להיוולד נסיכים כמו בגין או מרידור.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:25
- 09.09.12
שעדיין לא הפנימו שהכל טוב ויפה כל עוד אנחנו "הודו" מבחינת
האמריקאים. ביום שההודים יהיו מספיק טובים כל חברה לא ישראלית (וגם הרבה
מהישראליות) ישתמשו במהנדסים ומתכנתנים הודים שעולים בערך שליש. - כבר היום
זה מתחיל לקרות, תפקחו עיניים ותסתכלו סביבכם, הסטארט אפים הישראלים רובם
מתעסקים בשטויות (כי הן מתעסקות אך ורק באקזיטים מהירים, שם פיתוח ארוך
טווח, אחרת אי אפשר לממן אפילו שכר דירה), והתעשייה מורכבת כמעט אך ורק
מחברות אמריקאיות (אינטל וחברותיהן).
בהצלחה לכולכם
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
כלכלן
- 18:10
- 09.09.12
בתור איש עם תואר, אתה צריך להבין שהעולם הוא דינמי.
לגבי ההודים (נעזוב לרגע איכות ואמינות):
- לפני חמש שנים הם עלו שישית ממהנדס ישראלי
- כיום הם עולים שליש
- בעוד חמש שנים הם יעלו חצי
- ובעוד 10 שנים הם יעלו שני שליש
כל מרכז פיתוח שמקימים, מסתכל 5-10 שנים קדימה.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
פיסיקאי וגם מהנדס
- 18:15
- 09.09.12
מי קבע שהסטרטאפים הישראלים מתעסקים בשטויות? אתה?
אם הם מרויחים כסף, זה אומר שהם לא מתעסקים בשטויות כי הם ממלאים צרכים של אנשים.
וגם אם זה היה שטויות, איזה מין טיעון מקולקל זה לקשר את האקזיטים לשכר הדירה?
היית צריך ללמוד קצת כלכלה - אם למדת פיזיקה זה יהיה לך קל (לי זה היה), כי אתה צריך לדעת את זה:
כבר כמה וכמה פעמים המהנדסים שלנו הפכו להיות יחסית יקרים ולא היתה נהירה להודו, ונראה לי שמי שלא מבין שיש לנו פה באמת יתרון יחסי ששווה את היוקר זה אתה.
זאת ועוד - אם עוד אנשים ילמדו הנדסה מה שיקרה הוא דווקא שמחיר המהנדסים שלנו *ירד* ונהפוך לעוד יותר אטרקטיבים.
לעומת זאת אם המהנדסים שלנו צריכים לממן אנשים שלומדים תקשורת (וזה מה כשקורה שממשיכים לסבסד שטויות כאלה דרך המיסים שלנו) אז יש אפקט הפוך - אמנם חלש יותר אבל קיים, של פחות כדאיות להיות מהנדס עם שכר גבוה (כי צריך יותר מס ואת המהנדסים דופקים אותך יותר כי הם מרוויחים יותר) ואז המשכורות הופכות לגבוהות אפילו יותר והאטרקטיביות שלנו יורדת.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דניאל
- 18:25
- 09.09.12
מברזיל, ארגנטינה ואפילו ממזרח אירופה. מישראל לא בגלל היוקר
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
צב מעבדה
- 20:16
- 09.09.12
זה בסדר, אף אחד לא חושב שכל העולם צריך לגייס דווקא בישראל. למהנדסים טובים לא חסרה כאן עבודה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתם לא רואים כמה זה עקום
- 09:11
- 10.09.12
רואים בבירור את ההתנייה שעשו לכם - תלמדו הנדסה/מדעי המחשב כי זה הדבר היחיד שיש לעשות איתו משהו בארץ.
אני דרך אגב למדתי מתמטיקה/כלכלה באוניברסיטת תל אביב עם הצטיינות, ואין לי מה לעשות עם זה אלא אם כן אני הולך להייטק. למזלי אני עושה תואר שני כרגע ככה שהבעיה תופיע רק בהמשך.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מ
- 15:46
- 10.09.12
אז אולי לא כל כך כדאי לכם שכולם יהנדסו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:20
- 09.09.12
בשום מדינה לא תוכלי להישאר יותר מ29 יום. האיום הזה מגוחך. את נולדת בישראל ותמותי בה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
MikeMike
- 17:37
- 09.09.12
We immigrated to Canada a few years back without a problem. It takes a bit of time and costs a bit of money but it's worth it.
If you have good English (or French) and have a degree and some years of experience, you can do it too.
If you want to that is...- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
Happy Palitt
- 17:55
- 09.09.12
What else do you call people who teach the story of Hanna and her seven children, and think it is sane? I left, am now a happy Canadian, and so are my children. They have friends of all religions and all colors.
What you must understand, is that for a future parent it is IMMORAL to stay and put their future child into such conditions. It is putting their own insanity ahead of their children.
I am a FATHER first, a human being second, and a Jew last, maybe, for the sake of contact of my family that remained in the insane asylum called Israel- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
קנדית
- 18:31
- 09.09.12
זה אולי היה נכון לפני עשור, אבל היום זה ממש, אבל ממש, לא מספיק שתהיה אנגלית טובה וסתם תואר אקדמאי בתקשורת. היום צריך מקצוע מבוקש בלבד (אחיות, חשמלאים...יש לקנדה רשימה שמתעדכנת פעם בשנה, ונכון לעכשיו תכנית ההגירה בכלל מוקפאת עד להודעה חדשה), וזה הולך לפי שיטת נקודות שאם אתה לא עומד בה, לא מתייחסים אליך בכלל. חבל סתם לפרסם שטויות באינטרנט.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
נדב
- 00:35
- 10.09.12
לא שהיא יכולה. עני נשאר עני. תמיד נשאר עני
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
י.
- 17:06
- 10.09.12
יש לה תואר אבל אין לה עבודה ככה שאין לה נסיון (אלא אם נסיון במלצרות נחשב), ואין לה כסף.
תוסיף את העניין שב 5 נים האחרונות גם קנדה וגם אוסטרליה הקשיחו את תנאי ההגירה ותקבל אוסף של צעירים שמדברים על לעזוב את הארץ וכמה שהנתבג קרוב אבל מבינים לאט לאט שבשום מקום לא ממש מחפשים אותם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
עוגד
- 00:15
- 16.09.12
כל מי שמוכן לעבוד קשה בשנתיים-שלוש הראשונות, יצליח.
כמו כן ניתן לבוא לצורך לימודים ולהמשיך. זו ארץ הגירה שמעריכה עבודה וכישורים.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:11
- 09.09.12
כל המגניבים למיניהם פתאום מגלים שכל כך קשה להם. אז בתיכון לא יצאנו לבלות ולמדנו מתמטיקה ופיזיקה. באוניברסיטה גם לא ממש בילינו כי למדנו הנדסה ומתמטיקה. מה לעשות ההורים שלי עבדו בניקיון חדרי מדרגות (עם תואר שני לכל אחד מהם) כנראה שלמדתי מהם שלעבוד זה קודם בשביל להרוויח כסף ולא בשביל "להגשים את עצמי". עכשיו אני צוחק כל פעם שאיזה כתב/ב בן/ת 26 בדה מרקר מחליטה לכתוב על החבר/ה שלה/ו לספסל הלימודים....
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אמיר
- 17:31
- 09.09.12
מצחיק שאנשים כותבים על הקשיים שלהם?
5000 בחודש או 50000, העיקר לא להיות אדם קטן ששמח מעצבותם של אחרים.
החלמה מלאה ומהירה- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
T
- 19:21
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:10
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:56
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שרון
- 18:52
- 09.09.12
5 אחוז מהמתנגדים לביבי, מגיבים פי מאה מהמצביעים לו. זה בלוף
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתה מתכוון
- 21:52
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יאנה
- 01:35
- 11.09.12
ברק התפורר. ואוסף העטים גם
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
צפונית
- 11:15
- 11.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:56
- 09.09.12
חחחחחחח נתבג קרוב אבל אם היה קלי קלות לעזוב כבר 85% מהחילונים לא היו פה...אף אחד לא מחכה לך בחו"ל.....
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:53
- 09.09.12
עכשיו הזמן שלכם לעשות את זה. אל תבכו אחר כך שאתם עניין ואין לכם יכולת. קנדה ואוסטרליה מאפשרות לצעירים לעשות הגירה. בגיל 40 נסתם הגולל. מי שיכול שיוציא ויזה החוצה. תשאירו את הטרולים ממשרד הבטחון בישראל ותבנו את החיים שלכם בתקשורת באומנות בעיצוב או בכל דבר מעניין ויפה אחר. תשאר כאן מדינת טנקים ונשק כי זה מה שיודעים ליצר בישראל.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:50
- 09.09.12
אף אחד לא יכול לטעון שהמצב טוב. אבל הטיעון שב"מקום אחר" יותר
טוב הוא פשוט אווילי.
כל העולם המערבי סובל ממיתון עמוק, המתבטא בראש ובראשונה באבטלה גבוהה.
מיוון וספרד ועד ארצות הברית, כל מדינות המערב חוות אבטלה גבוהה שמסרבת
לרדת.
אז אנא, בלי הטיעון הזה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:26
- 09.09.12
לדעתי - מדינה דו-לאומית בעתיד הלא רחוק.
ז"א - סוף החלום הציוני.
אני מציע לכולנו להביא את זה בחשבון לגבי העתיד.
זה לא עניין של שמלאני או ימני - זה פשוט מאוד מבט קדימה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:20
- 09.09.12
מחפש כבר חודש עבודה בחול , בשניה שאני מוצא אני עוזב בתקווה לחיים טובים יותר. ובתקווה גם לחזור
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:18
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:16
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
tr
- 16:33
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:13
- 09.09.12
כל עוד את צעירה ללא משפחה זאת ההזדמנות שלך לברוח מכאן, אל תהי כמוני,
תקוע בישראל המקוללת ולא יכול לברוח מכאן, נגזר עלי לחיות בתסכול ולהתחבא
מפני הגראדים והסקאדים שבדרך.
תברחי מכאן כל עוד את חופשייה וצעירה, אין לך עתיד כאן !!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
עלי בבא
- 16:47
- 09.09.12
רצוי לקרוא בעיתונים על משבר הדיור באמריקה על הכלכלות הקורסות של ארצות אירופה, על העולם הערבי המנוון ואז לקבל פרופורציה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:09
- 09.09.12
אבל מאז השכר תקוע ויוקר המחיה עלה פי 2 לפחות. ביבי וחבריו דואגים רק לטייקונים ולחרדים ושאר האזרחים מבחינתם הם מיותרים. המדינה קורסת בקצב מהיר. למי שכתב למה בחרה בתקשורת- ואם היתה לומדת חינוך או עבודה סוציאלית או רפואה מצבה היה טוב יותר? מי שמנסה להתפרנס בארץ מעבודה מגלה שזה בלתי אפשרי רק הייטק מאפשר שכר ראוי ורק אחוז קטן מועסק בו. לכן הרבה גונבים ומרמים ומשחדים כמו בגטו. תודה לביבי ומצביעיו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רעות
- 17:18
- 09.09.12
לא עושים בשבילנו כלווום!!אנחנו שקופים בשבילם. כספומט. עוברים לידנו, עוצרים לקחת כסף וממשיכים הלאה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:07
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:04
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יאנה
- 01:37
- 11.09.12
אז בלי עצות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:01
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
פרולטריון של "אקדמאים" דמיקילו
- 16:17
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אמיר
- 17:38
- 09.09.12
נכון שישנם תארים רבים שאין בהם ממש פרנסה. עם זאת, כמה אנשים יכולים ללמוד רפואה? מחשבים?
רובנו יכולים לוותר על אוניברסיטה אך גם בעבודות פשוטות מעדיפים אקדמאים.
לכן התגובה שלך הינה תגובה מתלהמת, כוללנית וחסרת בסיס אמיתי.
ישנם פגמים מובנים בכלכלה הישראלית ואותם יש לתקן.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לא מציאותייים כשמס' מקומות מוגבל!
- 19:06
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אבי
- 22:47
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:56
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:54
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:50
- 09.09.12
אין עתיד למעמד הביניים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
איהאב
- 15:55
- 09.09.12
רק לערבים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תיקון טעות
- 10:02
- 10.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:50
- 09.09.12
אין עתיד למעמד הביניים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:48
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
כמה שאתה טועה
- 17:56
- 09.09.12
משפטים, כלכלה וניהול- מקצועות פרקטיים בהחלט, רק שהשוק מוצף. קשה למצוא עבודה והשכר לא משהו. רפואה- שנים ארוכוןת של שכר נמוך מאד ומשמרות מסביב לשעון עד שניתן לפתוח פרקטיקה פרטית ולהתחיל לעשות כסף. מה נשאר- ראיית חשבון והנדסה/תכנות. גם מתכנתים יש המון, ובסביבות גיל 40 אתה נחשב לזקן מדי, וקשה מאד למצוא עבודה, אלא אם סגרת מראש על עבודה במגזר הציבורי (תעשייה אוירית, אלתא וכדומה). שב לשיחה עם כמה הייטיקיסטים והם יספרו לך כמה שבהיטק לא קל, בעיקר אחרי גיל 40. מעבר לכך, זה אבסורד שאדם יכול להתפרנס בכבוד רק מהנדסה! זה נשמע לך הגיוני וראוי שרק כ- 10 מקצועות מאפשרים קיום כלכלי הגיוני? בכל מדינה נורמאלית בעולם גם בוגר מדעי החברה /אמנות/ מדעי הרוח יכול למצוא עבודה הגונה ולהתפרנס. האם אנחנו רוצים חברה לללא ציירים/סופרים/עיתונאים/פסלים/מוזיקאים וכו?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מוטה עבודה
- 19:34
- 09.09.12
אז אין פלא שהצעירים נוהרים לראיית חשבון ועריכת דין. בסוף כולם ינסו למכור לכולם איזה אג"ח, פורקס ואופציות שאין מאחוריהם כלום והבלון יתפוצץ. כל הפיתוח בורח לארה"ב ומדינות אחרות
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
טול קורה מבין עיניך
- 19:40
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ח.ב
- 22:22
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:44
- 09.09.12
היום רק תארים בהנדסה ובהנדסאות משתלמים, כמעט ואין אף תואר אחר. אתם יכולים להטיף לה מוסר כמה שאתם רוצים אבל זה המצב בארץ, הכל יקר ורק מתייקר והמעסיקים עושקים את הצעירים בשכר עלוב מתוך ידיעה שמחר יבואו 5 אחרים. אני עובדת היום, בנוסף על משרה מלאה, בעוד 4 משרות אחה"צ וסופ"ש רק בשביל להרוויח 6,000 ש"ח בחודש אחרי מיסים. על משפחה משלי אני יכולה לחלום, שלא לדבר על בית, ואני לא רוצה לעזוב, זה הבית שלי, התרבות שלי, השפה שלי, אבל נשבר הלב כמה קל בחו"ל לאנשים כמוני וכמה קשה כאן.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
לא רק צעירים
- 15:56
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:44
- 09.09.12
או תותחים, או "מקובלים", או מוערצים יותר. שאקלים בקיצור.
בתכלס אף אחד לא באמת יכול ולא באמת רוצה לעזוב
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
איתי
- 18:44
- 09.09.12
והרבה ממשיכים לעזוב,
ואתה תישאר, לכתוב את התגובה שלך.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
י.
- 17:10
- 10.09.12
מי שעוזבים זה הרופאים, המהנדסים והמדענים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:43
- 09.09.12
השמאלנים אחוזי הטירוף - או בו נקרא להם בשמם - אותם שכירים ממעמד גבוה שתורמים פה הכי הרבה למדינה - הרי העשירים מתחמקים מתשלומי מס באדיבות ראש הממשלה שלך - אכן יעזבו לאט לאט - אני כבר בחודש הבא. ואתם הימניים הקיצוניים, המתנחלים ששורפים את כספי המיסים, החרדים שלא מייצרים פה שקל אחד לטובת המדינה - כולכם תישארו פה בלי צבא - אין צבא בלי כסף לידיעתך, בלי תמיכת האמריקאים שסולדים גם הם מאנשים כמוך, ובלי שקל לקיום המדינה הזו שתתבע בים של קיצוניים ופלסטינים.... אלא אם כן תתחילו להתעשת, אתם וראש הממשלה שבחרתם
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:42
- 09.09.12
מי לומד תקשורת.... זו כנראה הסיבה שאת מוצאת עבודה ב-5000 ש"ח. יש
אנשים שסיימו את אותו התואר וגם את זה אין להם.
ככה זה שחוגגים כל התואר ומאבדים 3 שנים מהחיים. הגיע הזמן לאבד 3 שנים
נופים על מנת להוציא תואר שניתן לעשות איתו משהו....
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:39
- 09.09.12
למה הישראלים חושבים שכל כך קשה יהיה להם בחוץ? חבורת עצלנים פחדנים.
היהודים לא מסתדרים כשהם ביחד, זה עובדה מדעית. הצלחנו והסתדרנו טוב בהרבה
רק בתפוצות.
במדינת ישראל אין עתיד, ואם יש אז הוא ממש לא חיובי.
ממליץ לכל מי שרק יכול, לפנות לעו"ד להגירה או לשקול רילוקיישן
מהעבודה מי שיכול כבר החודש.
בקרוב זו תהיה מדינת הלכה, החילוניים יהיו מיעוט ואז המיסים הישירים יגיעו
גם ל80 אחוז מההכנסה. למה לא? הרי צריך לקחת ממישהו לא?
שמואל מקליפורניה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:35
- 09.09.12
אם את מצפה לסיים תואר ולמחרת להיות מתוגמלת במשכורת גבוהה.את כנראה חיית
בטלנובלה.הלל הזקן אמר :יגעת.מצאת.תאמין". רוצה לומר שהמאמץ כדרך חיים
משתלם ובכך הוא הבהיר את "בזעת אפך.תאכל לחם" כדרך נעלה בחיים
ולא כעונש. שלמה המלך אמר :"טובים השניים מהאחד". את העתיד
הבודד בוחר ובונה. בהצלחה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
איתי
- 18:46
- 09.09.12
בזמן שהוא מקבל קצבאות בחינם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 8minus
- 5plus
- 15:31
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
-
פנינה
- 19:45
- 09.09.12
לא סיימת תואר ראשון?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:26
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
-
אריקו
- 16:28
- 09.09.12
כל מילה - בול. זה המצב המדוייק.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:24
- 09.09.12
יופי לנו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:21
- 09.09.12
את נכשלת, לא אף אחד אחר. אני חי בישראל טוב מאוד, פשוט כי בחרתי ללמוד
ולעבוד במקצוע נידרש, הקמתי עסק, לא נחתי, התמדתי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דן
- 15:30
- 12.09.12
אני כבר לא גר בארץ. לך לעזאזל אתה והעסק שלך.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:12
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:11
- 09.09.12
מי שלומד תקשורת, פילוסופיה, תיאטרון או מדע המדינה הם אנשים שלא באמת רוצים להתאמץ ולעשות משהו פרקטי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הן בלתי אפשריים כאן!
- 19:50
- 09.09.12
מדינה בלתי אפשרית.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:09
- 09.09.12
לא נוח ולא נעים אבל צריכים לצאת לרחובות. זה הכל סידרי עדיפויות של הממשלה הנוכחית. כן, והכל פוליטי. לפתוח אוניברסיטה באריאל כשכל העולם האקדמי מחרים אותנו לזה יש משאבים, לדברים אחרים לא. יודעים איך קוראים למדינה שחשובה יותר מהאזרחים שלה? ושהאזרחים כל הזמן מוחזקים קצר? מדינה פ ש י ס ט י ת!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:09
- 09.09.12
ארץ אוכלת צעיריה. יום שעובר אינו חוזר. חבל על כל דקה של סבל והשרדות בג'יונגל הישראלי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:09
- 09.09.12
ארץ אוכלת צעיריה. יום שעובר אינו חוזר. חבל על כל דקה של סבל והשרדות בג'יונגל הישראלי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:02
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:00
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ערן
- 15:40
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אפילו קבר לא נותר
- 15:56
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוספוס בר-כוכבא
- 19:10
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:59
- 09.09.12
מסכים איתך שהמצב אינו מעודד אבל גם ללכת ללמוד "תקשורת" זה דיי מיותר וכולם יודעים את זה - מדוע לא ללכת ללמוד מקצוע שאת יודעת שיהיה לך קל יותר למצוא עבודה? בכול מקרה אני מקווה שיהיה לך בהצלחה ושבסוף תחליטי לא לעזוב
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:57
- 09.09.12
החיים פה לוקסוס למרות המשבר החריף ביותר בארצות הברית ובאירופה ישראל שרדה במצב מדהים, השמאלנים אחוזי הטירוף שמביאים אותנו לאבדון שיעשו ירידה יתבוללו בין עמי הארצות, יחתתנו עם גויה ויבקשו קבורה ע"י שריפת עצמותיהם, ויתנתקו מהעם היהודי. הם לא שייכים אלינו הם רק מביאים חרפה והרס ומוטב שיעזבו אותנו לנפשנו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אלי
- 16:24
- 09.09.12
ואז נראה ממה תחיו, מי יחזיק את המדינה הזו, מי יממן חרדים, מתנחלים וסתם ערסים, מי ישרת בצבא וישלם מיסים ויעשה הי טק ומחקר. זה הזמן שבו באמת אפשר יהיה לראות אם "בעזרת השם" זה שיטה כלכלית - בטחונית ממש...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
נשוי לרוסיה אמיתית
- 18:47
- 09.09.12
ואני מבין את כאבך כשאתה רואה את הנשים הגויות הטובות היפות ומתקנה בבנינו החכמים הטובים והיפים.
ברגעים אלו הגזענות והשנאה מעבירים אותך על דעתך.
האמת היא שאתה בושה לעם היהודי וטוב היה אילו היינו מנדים אנשים כמוך ומקיאים אותם מתוכינו.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:54
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אייל
- 16:01
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:52
- 09.09.12
א) בארהב יותר קל וטוב. ב) יש את אוסטרליה, סקנדינביה, גרמניה וכו׳. ג) מצב השכר לעומת יוקר המחיה גרוע פה בהרבה ! ד) מצב בטחוני גרוע פה בהרבה. חלאס להעמיד פנים שבגלל שיש כמה מדינות בקשיים, אז פה הכל טוב ! זה לא !
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:46
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:43
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:43
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:42
- 09.09.12
תואר ראשון זה כמו לסיים בי"ס יסודי לפני 30 שנה
מינימום דוקטרט ואז כבר תוכלי להרוויח משכורות כמו שצריך 6,000 או 7,000
ש"ח אם תהיה טובה בהצלחה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:40
- 09.09.12
כמה תצליחי איתו בחול ... רק מקווה שלילדים שלך תמליצי ללמוד תואר אמיתי ולא תואר של עצלנים ובכיינים...(כותב בוגר תכניון בהנדסה שקרא תתחת 4.5 שנים ומרוויח לא רע וכך גם חבריו מהפקולטה )
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
YRK
- 15:12
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
-
קורא קצת
- 16:20
- 09.09.12
במקור זה תכניון מלשון המילה תכן (תכנון) רק אחרכך השתנה לטכנולוגי
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דני
- 17:03
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:38
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
עידן
- 15:45
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
גל
- 16:02
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 0plus
tr- 16:03
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 1plus
tr- 16:25
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
גולי
- 17:26
- 09.09.12
אם זהו מדינה קפיטליסטית והכל רווח והפסד אז שלא יחייבו אף אחד להתגייס. שיהיה צבא מקצועי תמורת שכר למי שרוצה. אי אפשר גם לחייב את האנשים לבזבז 3 שנים בשביל המדינה (אפילו אם זה בקרייה) ובמילואים (אימונים או מלחמה) ואח"כ להגיד זה שוק חופשי המדינה לא חייבת לך כלום.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:38
- 09.09.12
זה מה שקורה כשרוצים ללמוד מיקצוע של ברברת
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:37
- 09.09.12
איך היא חושבת שמתחילים? גם ההורים שלנו התחילו עם 5000 שלה ו7000 שלו וטפסו אט אט. רק אז זה היה בלירות. מה זה הקשקוש הזה? וכמובן היא גם רוצה לגור במרכז ועדיף ברוטשילד כדי לחסוך מוניות. נו באמת
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יונש
- 15:43
- 09.09.12
כל הנתונים הכלכליים בארץ שיקריים, הכסף הולך למשתמטים במקום אלינו בחזרה אז ברור שהמדינה מעפנה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:37
- 09.09.12
אם רצית להתפרנס היטב, בכל העולם יש רשימות מקצועות לפרנסה טובה, תקשורת אינה הופכת אותך לבעלת מקצוע. זוהי השכלה ועבור השכלה אף אחד לא אמור לשלם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:34
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:32
- 09.09.12
גם אני בניתי משפחה ולא היה לי קל....בכוחות עצמנו רעייתי ואני הגענו לחופש כלכלי.
אני רומה לייעץ לך ולאנשים שנמצאים מספר דברים:
1.תקראי את כל התגובות...יש שם חכמה רבה מאנשים שמבינים(כמובן לא בכל תגובה)
2. לפני הנהנתנות הבלתי נגמרת של ימינו...(כן של ימינו אלו...)צריך להשקיע
את המשאבים בתחומי עיסוק ולימוד והשגת מטרות נכונות...(מציאת בן זוג
נכון,הקמת משפחה...עיסוק מעניין ומכניס...)וכל זה עוד לפני שטסים
לחו"ל כדי לחרוש שבילים שעדיין לא הכרת בחיים.
3.תזכרי שבעבר הלא רחוק אנשים הסתפקו בפחות וחסכו יותר..זה לא היה צעד פסול.
4.כל מה שאני אומר לך זו חכמה קטנה עבורך כי אם עצותיי לא עושים לך טוב
בחיים...בטח תמשיכי את ובני דורך ליילל על מר גורלנו...
5.מפחד וחשש לא בונים כלום בחיים...הכל מתחיל מהגדרה נכונה של מטרות החיים
והשגתן...קשה גם וגם.
6.אני לא פונה אליך אישית אלה באמצעותך לכל הצעירים שמרגישים כמוך
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:31
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אור
- 15:49
- 09.09.12
זאת הבעייה אנשים חיים בבועה שיצרו לעצמם וזה יפה רק שהרוב חי ממש בקושי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:30
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:26
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
עוד אחד
- 14:39
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:12
- 09.09.12
..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
סוף מעשה במחשבה תחילה
- 15:37
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:09
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
שי
- 14:42
- 09.09.12
סע לחו"ל תתחתן עם גויה תגדל כלב וחצי ילד ובצוואה תכתוב שישרפו את עצמותיך. העם היהודי ישרוד בלעדיך טוב יותר
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דתי
- 14:48
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יורם
- 15:05
- 09.09.12
חבל שאתה עוזב, במקום להלחם בתופעה הנלוזה הזו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יורם
- 15:09
- 09.09.12
אם היא וכל מי שחושב כמוהה, יעזוב, מי יממן אותך ואת שאר אוכלי החינם ??
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 9minus
- 7plus
- 10:36
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חשבון מס הכנסה
- 14:23
- 09.09.12
המס עד 5200 ש"ח לחודש הוא 10% (2012).
כלומר חבות המס היא 500 ש"ח, אבל יש לה נקודות זיכוי:
- 2.25 נקודות זיכוי לאזרח ישראלי.
- 0.5 אשה עובדת
- עוד נקודות זיכוי אם היא סיימה את התואר לאחרונה, וזיכוי בגין הפרשה לפנסיית חובה אבל זה כבר ממש לא משנה, מספיקים שני הזיכויים הראשונם בשביל שהיא לא תשלם מס.
שווי נקודה זיכוי (2012): 215 ש"ח.
כלומר: 2.75 * 215 = 591.25 ש"ח.
מכיוון שהזיכוי שלה ממס גבוה מהחבות - היא לא משלמת מס הכנסה.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מה רוצה???
- 15:46
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יונש
- 15:48
- 09.09.12
אין בעיה להרוויח 5000 ש"ח אבל במצבנו אין ל5000 ש"ח כוח קניה. ההוצאות הכבדות עלו בשנים האחרונות בעשרות/מאות אחוזים (דיור, מזון, דלק וכו') אבל המדד עלה רק באחוזים בודדים ומכאן הבנו שמשהו מסריח. בעבר עם שכר של אחד מבני המשפחה היה ניתן להתקיים אבל כיום גם משכר של 2 ההורים קשה לגמור חודש שלא לדבר על חיסכון - על זה היא מדברת ואם אתה לא מבים את זה תשאל את זה שמכתיב לך את הטוקבקים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אור
- 15:56
- 09.09.12
לחיות בכבוד במדינה המפגרת הזאת.
כל טיפש חייב להגיב עם "פניני החוכמה" שלו במקום לראות את המציאות המכוערת כמו שהיא ולהודות שהמצב גרוע ברמות קשות.
עם ישראל הוא עם של עבדים וזה לא בגלל שאין ברירה זה תוצאה של מדיניות מכוונת ומסודרת שזאת בדיוק המטרה שלה. אז תוציאו את הראש מהתחת ותתחילו לפחות להבין מה קורה פה זה השלב הראשון מחוייב המציאות על מנת שדברים ישתנו פה - קודם כל מודעות של כל הציבור לגבי מה קורה במדינה שלנו.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 0plus
הכל פוליטי- 16:12
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ח.ב
- 22:49
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:26
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:38
- 09.09.12
מה נסגר עם דה מרקר ?
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:18
- 09.09.12
הבעיה בארץ אינה רמת ההכנסה ברוטו אלא המיסוי הישיר והעקיף שמכווץ את כח הקניה למינימום .
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אמיר
- 11:21
- 09.09.12
אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.
מה שכן נכון הוא שבעוד המיסוי הישיר מאוד נמוך, המיסוי העקיף יחסית גבוה - אם כי לא הרבה יותר מהממוצע.
צריך להוריד אותו. אגב ההתנחלויות לא עולות כלום. אותם אנשים היו צריכים לחיות באיזה מקום, עם בניינים, כבישים, בתי ספר וכו'... זה רק היה מעלה את מחיר הדירות בתוך הקו הירוק.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הבנת הנקרא
- 13:09
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יונש
- 15:50
- 09.09.12
אתה לא יכול להשוות פיתוח תשתיות ל20 משפחות במקרה הטוב על גבעה בודדה שאינה הוכרזה כשטח מדינת ישראל ולכן מחייבת הוצאות ביטחון גבוהות מאוד להוצאות פיתוח בישוב עירוני קיים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:15
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 4minus
- 14plus
- 09:13
- 09.09.12
מזה שאתה "אקדמאי" (מונח חסר משמעות כשלעצמו ) לא נובע שאתה זכאי לתגמול כלשהו. משהו צריך להגיע למסקנה ששוה לו לשלם לך בגין התועלת שאתה מביא. בחרת תחום שהביקוש בו נמוך ביחס להיצע? אכלת אותה! אתה מצפה שמשלם המיסים יסבסד אותך רק בגלל שאתה "אקדמאי" אעלק? שכך מזה ורצוי כמה שיותר מהר. תעשה הסבה לתחום שבו תוכל להתפרנס יפה. אין כזה? תאלץ להתפרנס "לא יפה". זה מה יש..
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:01
- 09.09.12
שלום ..ביי .
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
העיקר להגיב
- 16:10
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 08:13
- 09.09.12
הסיבה ? הם לא אשכנזים חילונים שונאי עצמם. את מוזמנת לעוף מכאן ותהיות מובטלת באירופה או בארה"ב. יהיה ממש הרבה יותר כיף.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ואו
- 14:10
- 09.09.12
אם אתה מתכחש לעובדה שאי אפשר לחיות פה אז אתה טמבל. בסוף תישאר פה לבד ולחברה שמעסיקה אותך לא יהיו לקוחות יותר כדי שתכתוב טוקבקים בתשלום. יא טמבל.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מנחם
- 14:23
- 09.09.12
בטח כל החברים שלך חולים על קוטי ועל ערוץ 24
בושה למוח האנושי- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רן
- 14:36
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 06:07
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 00:32
- 09.09.12
רוצה כסף? תעבדי במקום קבוע ותתקדמי. גם ההורים שלך לא נולדו מבוססים אני מניח. בחו״ל תמלצרי או תמכרי קפה או תהיי מזכירה כמו בישראל. עורי!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ואו
- 14:12
- 09.09.12
ואם אתקדם אוכל לדאוג לפחות לקנות לי מצבה לקבר ולשלם הוצאות קבורה כי שום גבר אחר במחיר ההתקדמות שאתה מדבר עליה. חתיכת צבוע אפס קטן. בטח להורים שלך יש בית.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:46
- 08.09.12
the real unemployment rate ( including those who gave up since the situation is so bad) is 19% as is written today in the Wallstreet journal. In short the situation is really bad. People talk exactly like Liat. After 4 more years of Obama you will see many new immigrants in Israel, all from the US. They will all run out of the US
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
Maor
- 15:14
- 09.09.12
true... the formal unemployment rate is 7%
but... this is based on people that actually look for employment.
If you take into consideration the participation rate which is 67% in the US but only 54% in Israel... you can see the 9% US is lower than 7% Israel.
so... we have much more dead beats... which don't care about anyone other than themselves...
We (the sane working citizens) are on the sure path to become ex-citizens of Israel.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:43
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ג
- 22:44
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 12:04
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
נמאס
- 12:42
- 09.09.12
בארה"ב או בקנדה, אם אתה עובד קשה אתה מרוויח בהתאם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ישי
- 14:30
- 09.09.12
והשכר הרבה יותר גבוהה ומדינות משקיעות באזרחים היצרנים ולא בבטלנים ובקרטלים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:37
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:17
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אסתר
- 16:40
- 08.09.12
במדינתנו הקטנטנה שמנצלת את אנשיה. שני אחיינים שלי התחילו מכלום באמריקה והיום הם עושים חייל. אם רוצים יכולים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הדוד מאמריקה
- 09:34
- 09.09.12
את מוזמנת לבוא לגור קצת באמריקה כדי לראות איך הדברים מתנהלים פה. אנשים מהמעמד הבינוני יכולים למות ברגע רק בגלל שאין להם כסף לממן ביטוח רפואי שעולה מחירים מטורפים (אני מכיר באופן אישי מקרה כזה). אם אין לך מקצוע ממש מבוקש את תקרעי את התחת ותפחדי שיום אחד הכל יעלם ויזרקו אותך לרכוב (פיזית, ממש יזרקו אותך לרחוב).
על כל אחד שמתחיל מכלום ועושה חייל יש 10,000 שמתחילים וגומרים עם כלום. "אם רוצים אז יכולים" זו ססמה נבובה באמריקה של היום פשוט מכיוון שלמספר הולך וגדל של אמריקאים הסיכויים להגשים משהו הוא קרוב לאפס. רק לעשירים האמונה הזאת מועילה כי היא שומרת את ההמונים הנרמסים בשקט.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
דן
- 18:05
- 09.09.12
אני גר בארה"ב כבר 9 שנים, אין לי מקצוע מבוקש - עןבד בעבודה פשוטה - חי טוב ומגדל משפחה. הבוטום ליין: הכל פה יותר זול. ה כ ל
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 09:55
- 08.09.12
כנראה שלקחת את הספר הלא נכון!!!
כלכלה ואורחות חיים הם דברים דינמיים מאוד ותלויים בהמון פרמטרים שחלקם
קשים מאוד לניבוי.
כמו רבים בחרת ללמוד משהוא לתואר מבתי לבדוק יסודית ביקושים בשוק
העבודה בתחום (יהיה בסדר).
כבעל עסק (בתחום שונה) אומר לך באחריות מלאה שאת ושכמותך לא שווים בשום
מקרה יותר מ-5000 ש'ח. זה שלא ניתן עם סכום כזה להגשים את שאיפותיך זה
עינין אחר לגמרי. אפשר לנסות ולהתאים את השאיפות למציאות!!!
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 00:38
- 08.09.12
גם אז ההורים עזרו. או שנכנסת בקומבינה לוועד העובדים.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ריאלי
- 02:40
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 21:27
- 07.09.12
את באמת חושבת שתהגרי לחו"ל יפתחו בפניך שטיח אדום ויציעו לך עבודות ?
איזה יתרון יחסי יש לך על אמריקאי או אירופאי ממוצע?
את אומנם צודקת קצת קשה פה המשכורת לא משהו חם ומלחיץ אבל אלה החיים .
בכל מקרה בהצלחה ותמיד תזכרי שאת יכולה לתחתן עם מישהו עשיר (ישראל במקום
ה8 בעולם בדירוג המליונרים)
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:58
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתה פתטי
- 16:48
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ניסו
- 17:33
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
-
יאיר
- 19:55
- 07.09.12
אתה מדבר על חו"ל שם ליהודים רע והם נרדפים. ומה בדיוק יש להם בארץ?
אוטובוסים נפרדים, לוקחים להם את הכסף במיסים ונותנים לאחרים שלא עובדים, שולחים אותם ל-3 שנים בצבא עם סכנת מוות ועוד מילואים לכמה עשרות שנים. אין תחבורה ציבורית, הלימודים האקדמאיים יקרים וגם איתם לא מוצאים עבודה. אם יש עבודה לא מקבלים כמעט כסף וההוצאות רק הולכות ועולות. שכר דירה של אלפי שקלים בחודש על דירות גועליות. מחירי האוכל והשתיה, הדלק - הכל רק עולה ועולה ועולה.
המצב הבטחוני גרוע. כל יום מאיימים עלינו בטלוויזיה בטילים איראניים ומלחמות ומצב תחזוקה המקלטים. ואם לא איראן אז טילים מעזה ואם לא מעזה אז מלבנון באמצעות החיזבאללה. ואסור לשכוח את האיום של ערביי ישראל שמהווים חבית נפץ ואחרי זה לסבול מכל הערסים ומשפחות הפשע שעושות מה שבזין שלהם ולראות את הפוליטיקאים משתינים על כולנו בקשת והמנכ"לים שלוקחים משכורות של מיליונים ובונוסים ודיוודנדים ועמלות הבנקים.
אז אתה מדבר איתי על כך שלא נותנים לרב לעשות ברית מילה בגרמניה?- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוהאן
- 00:36
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רבובדיה
- 10:32
- 08.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוסי
- 15:02
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוסי חי בללהלנד
- 19:03
- 09.09.12
נודה לביבי? איפה אתה ואיפה כל העם?
הוא סוס מת שיתחיל לכתוב זיכרונות כי שום תפקיד כבר לא יהיה לו...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:57
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אין לאן לברוח מהאמת
- 09:22
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:39
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13:24
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 11:20
- 07.09.12
וגם לא ניהול, מזרחנות, היסטוריה, שיווק וכו'.
מי שרוצה עבודה עם שכר גבוה, שילמד:
1. מדעי המחשב
2. הנדסת אלקטרוניקה או חשמל
3. הנדסה כלשהיא אחרת
4. מתמטיקה
5. ראיית חשבון (באוניברסיטה בלבד)
ומי שיש לו סבלנות לסבול במשך 15 שנה ואח"כ לקצור את הפירות, יכול ללמוד:
1. רפואה
2. פסיכולוגיה
3. ביוכימיה
3. תרפיה אחרת כלשהיא
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
RawBra
- 18:36
- 09.09.12
עוד כמה מקצועות עם עתיד כלכלי:
1. רפואת שיניים (10-15 שנות סבל)
2. פיסיקה + תואר שני
3. ביוטכנולוגיה
4. משהו שקשור לחיפושי נפט וגז (אולי גיאולוגיה או משהו דומה)- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוצא בחוץ
- 20:04
- 09.09.12
1) ח"כ.
2) שר.
3) מעאכר.
לאף אחד מאלה לא צריך ללמוד.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 10:14
- 07.09.12
המצב שלך הוא כשל רבים אחרים ומצב דומה של בני 50 + שנזרקים ממקומות עבודה
לאחר נ5 שנות עבודה לטובת "עבדים" צעירים" שבסופו של דבר
יעזב גם הם.
לצערי אני מעודד את ילדי כי מגורים בישראל הם לא דבר קדוש ואישית אשמח אם
יצטרפו למשפחתי בחו"ל ויגורו שם.
חוזה המדינה לא חזה שיהי כאן דור ביניים של פוליטיקאים נבזים שיביאו את
חורבן בית שלישי.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 07:35
- 07.09.12
עידן ה mass immigration הסתיים.
מגדר מי שיש לו דרכון זר טוב או בעל מקצוע מבוקש כמו רופא, מהנדס תוכנה עם
נסיון עבודה רציף.
מדינות כמו אוסטרליה cherry pick את בעלי המקצועות שהם זקוקים להם. התחרות
לקנדה היא קשה וזמן ההמתנה לתשובה פשוטה של כן ולא יכולה גם לקחת ארבע
שנים. את מתחרה עם טובי המוחות בעולם, כולל הודו, סין, רוסיה, יגוסלביה
לשעבר, ביטניה, אירלנד. תתחילו לקרוא את המציאות. אז נכון הבברלין יושבים
כל מני טיפוסים שהצליחו להוציא דרכון פולני, הונגרי, סלובקי או רומני, אבל
גם שם הם ממלצרים או חיים מהיד אל הפה.
הדור שלכם הוא קורבן לתהליך המואץ של אקדמיזצית יתר! אגב זה קורה בכל
מדינות המערב לא רק בישראל. לכן צריך לעודד את החינוך הטכנולוגי כי רק משם
תבאו הישועה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 05:20
- 07.09.12
כל השאר מיצרים נפיחה, ומכיוון שבשיטה הקפיטליסטית כולם צריכים להתפרנס כל מקצוע מכבד את בעליו
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ש
- 10:18
- 07.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 20:57
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
א
- 07:39
- 07.09.12
במשק חסרים אנשים במקצועות נחוצים, כמו אחיות רופאים מהנדסים ועוד. המשכורות במקצועות הנדרשים גבוהות מהממוצע ורוב בעלי המקצוע עובדים במקום מסודר.
זה בסדר ללמוד משהו שמעניין אותך, אבל אל תצפי שיסדרו לך עבודה.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 4plus
מהנדס- 15:38
- 09.09.12
הסיבה כי שאי אפשר ללמוד כל דבר, צריך ללמוד מה שמתאים לך, רוב האנשים הם לא ריאלים בצורה חזקה, לא יעזור שום תעודה שתוציא מהאוניברסיטה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:46
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רינת
- 18:07
- 09.09.12
אז יש לי חדשות בשבילך - גם מקצוע נדרש לא מביא מיליונים...ויש פה איתנו עוד רבים כמונו.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:44
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:17
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יוסף
- 13:11
- 07.09.12
מה אתה מדבר? ומחר לא יהיה ביקוש לאנשי מחשבים. מי יודע איזה שוק יקרוס מחר? אם היינו יודעים, היינו כולנו עשירים מהימור בבורסה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 18:01
- 06.09.12
ההורים שלך התחתנו בגיל צעיר, את לא
הם הלכו לעבוד בגיל צעיר בעבודה קבועה, את לא
הם עסקו במקצוע ממשי, את במקצוע של אוויר
הייתה להם ירושה , לך אין
הייתה להם פרוטקציה שלך כבר אין
היה להם יתרון שהם אשכנזים, היום זה פחות
תתרגלי שאת כבר לא מיוחסת
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ליכודניק גאה ומטומטם
- 22:43
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:58
- 06.09.12
אולי לאפריקה ...............
ארה"ב ואירופה לא מחכים לך
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
Homeless
- 16:42
- 09.09.12
עולם לא נגמר בארה"ב ... מדינה די מחורבנת למען האמת.
ובאירופה אף פעם לא מחכים לאף אחד. שאל 5 מיליון טורקים בגרמניהץ- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 13minus
- 40plus
- 17:27
- 06.09.12
בחרו מקצוע לפי מה שיכול היה לאפשר תעסוקה ולא לפי מה שהתחשק ללמוד. השקיעו
בלימודים מקצועיים או באוניברסיטה, ולא מכללות. לא טסו לטיול בחו"ל
אחרי הצבא, לא קנו אייפון או טלויזיית HD.
אכן המצב קשה היום אבל יש הרבה פרמטרים שהם אשמת הדור ולא אשמת המדינה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 7minus
- 34plus
רן- 00:11
- 07.09.12
כל ההוצאות הללו לא היו קיימות לדור ההורים ואם היו הן היו במשורה, ערך החסכנות הושחר עי אנשי פרסום ותקשורת והפך לכינוי גנאי -קמצן, בונקר
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
רבובדיה
- 10:34
- 08.09.12
תתקדם מותק, תתקדם.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
קלקלן בכיר
- 09:28
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 16plus
א- 14:35
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מהנדס
- 15:41
- 09.09.12
לא הבינו למה הם מוציאים כסף על חיתולים חד פעמיים ולמה הם בכלל צריכים קו של בזק, ולמה לשם שמיים צריך לקנות טלוויזיה. אתם מבזבזים הכל
העיניין הוא שרמת החיים שלהם עלתה עם המשכורת זה הכל. בדור הזה לראשונה זה 100 שנה זה לא קורה. זה העיניין על קצה המזלג.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תגובה ל"גם"
- 22:39
- 09.09.12
נפילת מניות הבנקים ב1983 (ותודה לליכוד) הרסה את אמון הציבור. אנשים הפסידו חסכונות של שנים רבות ובעקבות כך התחילו לבלות ולבזבז יותר. היום גם כספי הפנסיה לא ממש בטוחים, ואין ישראלי שלא עבר "תספורת" בקופת הגמל שלו (ותודה לביבי).
חיסכון בנוי על בראש ובראשונה על אמון (בבנק, בכלכלה, במדינה וכו'). חכמינו אמרו "אשרי המאמין". איפה אפשר למצוא מאמין כזה?
וכל זה בלי לכתוב מילה על אנשים שלא חוסכים כי פשוט אין ממה לחסוך.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:15
- 06.09.12
אבל החיים הם כאלה ליאת. לקחת סיכון עם המקצוע תקשורת וביודעין שזה מקצוע
ללא הרבה דרישה (כמו הרבה) וזו התוצאה => קשה למצוא עבודה.
אל תתייאשי - תתחילי נמוך באיזה בנק ועוד 8 שנים תגיעי לתפקיד טוב. ותגורי
בינתיים באיזה חור ברמת גן - גבעת שמואל. אין ברירה.
או שתתחילי לקרוע תתחת , סליחה על הביטוי, ותלמדי משהו חדש ושימושי כמו
הנדסה או הוראה או סיעוד.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אתה פתטי
- 16:56
- 07.09.12
גם הנדסה לא בטוח. אני מהנדס שמרויח 25000 ברוטו, ולא מסוגל לקנות דירה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 17:04
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:48
- 06.09.12
ביחד אתם תרימו את המשימות...את בחורה נאה....וכעת גם מפורסמת...אז בהצלחה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 16:23
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
בלשן חובב
- 02:34
- 12.09.12
...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 15:40
- 06.09.12
לשקוע עמוק יותר בביצה.
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
הלוואי והיה כאן שוק חופשי
- 15:31
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מ
- 15:55
- 10.09.12
עד כמה שידוע לי הם התרבו (הדוגמה שאתה נותן היא לא סוציאליזם וביביטון פועל בדיוק אותו הדבר שמדובר במקורוביו)
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:50
- 06.09.12
בגלל שיש לה תואר בתקשורת?
באמת נדיר...
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:41
- 06.09.12
סיימתי תיכון בהצטיינות, עשיתי צבא, עבדתי קצת, התחלתי ללמוד, עבדתי במקביל
במשרה מלאה (למדתי בפתוחה) כדי לממן עצמי, התקדמתי בעבודה והצטיינתי בה,
הייתי מנהל, קודמתי לתפקיד אפילו בכיר יותר לקראת סוף התואר. רק שאני גר
בפריפריה ולא יכלתי להמשיך לעבוד באותה חברת סלולר כי בשביל זה אני צריך
לעבוד באיזור המרכז (כשהנסיעות עליי כמובן). אז אני עובד בצפון, בפריפריה,
עבור שכר נמוך מ 7000 ש"ח (בטבלאות שכר רשום שזה שכר התחלתי של כלכלן
עלק). נשוי +1 . דירה ??? אין מצב. מקסימום אוטו קטן...
אז כן, זה הדור שלנו. "מי שטוב מצליח" לא תופס בפריפריה. אין
עבודות, ואלו שישנם לא משלמות מספיק שכר אפילו בשביל שכ"ד !
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
"כלכלה ונהול"-איזה חארטה
- 15:24
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
יובל
- 16:09
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
מארק
- 22:28
- 06.09.12
הם מרויחים גרושים היחידים שעושים את הכסף על גבם הם הקבלנים שהם מילה נרדפת למתווכים או סוחרים אי לכך נשמע לי דווקא שהבחור למד מקצוע מאד מתאים
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חיפאי
- 02:43
- 07.09.12
אפשר גם להיות עצמאי, אף אחד לא אמר שהוא חייב להיות שכיר.
אין דבר כזה "מקצוע לענין".
יש מקצוע שיש לו דרישה ויש מקצוע שאין לו דרישה.
הוא וגם הבחורה פה בכתבה למדו מקצועות שאין להם דרישה ואם יש אז גם השכר נמוך, מה לעשות.
אנשים מבוגרים קיבלו החלטה, עכשיו הם צריכים להתמודד עם התוצאות. במקום זה מתבכיינים.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
אד
- 14:34
- 07.09.12
ואתה עלול להשאר עם התחתונים הרעיון הוא שהכלכלה חולה ויש מצוקה שמחמירה מיום ליום אם לא תטפלו בה היום מחר זה יגיע אליכם ואז אולי נגלה שאתם בכינים בדיוק כמו האחרים אבל אני צופה שאתם גרועים בהרבה
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חיפאי
- 02:39
- 09.09.12
קודם כל אין לי עסק ואני אפילו לא עובד.
אני סטודנט להנדסת תכנה. אני גם הייתי מאוד רוצה ללמוד תקשורת או מדעי החרטא כלשהם ואח"כ לקבל 20,000, אבל מה לעשות שחלומות לחוד ומציאות לחוד.
אז אני קורע את התחת בלימודים בתקווה שאני ארכוש ידע שיהיה מספיק מועיל למישהו כדי שישלם לי עליו כמה שאני שואף לקבל.
אבל בשום מצב אני לא אטען שמישהו חייב לי משהו גם אם אני לא אצליח. יש מספיק דרישה לעובדים מיומנים בהרבה תחומים.
הייטק, סיעוד, דורשים אחיות ורופאים. ואם לא בא למישהו ללמוד הרבה, אז יש עיבוד שבבים ( תחום עם שכר לא רע בכלל), ריתוך, חקלאות , בניה ועוד תחומים לא אטרקטיביים אבל בעלי שכר לא תמיד רע.
אבל למרות זאת, רוב האנשים הולכים ללמוד קקה חסרת תועלת
רק כי לדעתם, אם זה מענין אותם ,אז חובה על החברה
לספק להם אדם שיעסיק אותם וישלם להם כמה שבא להם על הקקה הזה. זאת לא כלכלה חולה, אלה אנשים עצלנים.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
קריין
- 10:23
- 09.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
- 0minus
- 12plus
לפני "שמשקיעים" בתואר מיותר, אולי רצוי לבדוק את המצב בשוק?- 10:52
- 09.09.12
יש לנו יותר מדי אקדמאים במקצועות זבליים, שאין מה לעשות איתם.
כמו תמיד, התוכן חשוב יותר מהאריזה. זה לא משנה שאתה אקדמאי/תואר ראשון, אם כל הנדסאי מתחיל מקבל יותר ממך.
אה, כן, עשית לאמא הרבה נחת, אבל לא הרבה יותר מזה.- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
ניסים
- 16:37
- 09.09.12
מה שלא מכניס לא צריך ללמוד? עם הכישה הזאת זה רק עוד סיבה שלא נעים לחיות בישראל, יש אומנות שירה מוזיקה עולם שלם שם שהופך את החיים לנסבלים אבל אנשים כמוך מתעניינים רק בכסף, מן הסתם אתה גם תהגר מכאן ברגע שתקבל הצעה לרילוקשיין. היא למדה תקשורת שזה תחום רציני מאד בשנות ה 90 שהייתי סטודנט היה קשה מאד להתקבל לתקשורת , היא לא למדה אשורית וBA כללי. המצב פה קשה נקודה ואני לא רוצה לחיות במדינה של מהנדסים. אתה עוד ילד אבל מקווה בשבילך שתהיה מבוגר טוב יותר מהילד שאתה (אני מאד בספק לגבי זה)
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
חיפאי
- 01:11
- 10.09.12
חלאס לדקלם קלישאות.
הבחור בכלל לא דיבר על כסף.
הנקודה העיקרית שלו ושלי היא שהיא בחרה להיות בן אדם לא יצרני, חסר תועלת.
המדד לתועלת שבן אדם מביא לבן אדם אחר, הוא הכסף שהאחר מוכן לשלם לו. הבחורה למדה מקצוע כזה שהתועלת שהיא מפיקה לחברה שווה ( כנראה לרוב המעסיקים) 5000 ש"ח בחודש.
אז עם כל הכבוד למוזיקה, שירה ותקשורת, אם אתה לא ממש חזק במוזיקה (כוכב רציני), אף אחד לא מוכן לשלם לך על המוצר שלך.
ואם בחרת מראש לתרום לעולם דרך מוזיקה או תקשורת או
מדעי הקקה, תהיה מוכן לזה שהתרומה שלך לא תהיה מוערכת כפי שהיית רוצה.
מה שבטוח , אל תתבכיין על זה, אף אחד לא חייב לך כלום.
זה נכון שהמצב בארץ קשה כרגע, אבל לא בגלל זה בוגרת תקשורת מקבלת 5000.
זה בגלל ריכוזיות, ועדים חזקים וסחטנים, שלטון חלש ונסחט, שוק סגור ומפוקח ועוד...
אבל גם אם תפתור את כל הבעיות האלה, היא עדין תקבל משכורת נמוכה יחסית כי זאת התועלת שהיא מביעה לחברה, זה מה יש.
ומי אמר שתקשורת זה יותר טוב מאשורית?- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
- 14:10
- 06.09.12
- הגב לתגובה זו
-
plus
דרג:
- minus
- סגור
-
תיק השקעות
-
קפה
-
פייסבוק
-
תגובות
-
רשימת קריאה






