דנקנר מכר את נענע 10 - אבל כתבה על מעריב צונזרה באתר - מדיה ושיווק - TheMarker
תיק מניות

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לרשימת הקריאה המלאה לחצו כאן

דנקנר מכר את נענע 10 - אבל כתבה על מעריב צונזרה באתר

הכתבה ששודרה בתוכנית "המקור" ולא עלתה באתר, עסקה בהפגנות עובדי מעריב נגד בעלי השליטה בעיתון - והציגה גם עובדות חדשות לגבי ההשפעה של דנקנר על התכנים בעיתון, באמצעות עורך ניר חפץ

9תגובות

אתר נענע 10 מסרב להעלות לאוויר את הכתבה של העיתונאית נסלי ברדה על המשבר בעיתון "מעריב". הכתבה, ששודרה ביום שלישי בתוכנית "המקור", עסקה בהפגנות העובדים נגד בעלי השליטה בעיתון, והציגה גם עובדות חדשות לגבי ההשפעה של דנקנר על התכנים בעיתון, באמצעות העורך ניר חפץ, כך שיתאימו לאינטרסים השונים שלו.

אתר נענע 10 מעלה תכנים חדשותיים שוטפים של ערוץ 10 ושל חברת החדשות של ערוץ 10, וכן מעלה את התוכניות המלאות לארכיון האתר. הכתבה על מעריב לא מופיעה באתר כלל, אך היא ניתנת לצפייה באפליקציה של ערוץ 10 בטלפונים החכמים - שמופעלת על ידי ערוץ 10 עצמו.

נסלי ברדה
תומר אפלבאום

באתר נענע 10 טענו היום כי הכתבה לא עלתה משום שבמשרדי נענע 10 התקבל מכתב התראה נגד האייטם, והעניין נמצא כעת בבדיקה. עם זאת, ל-TheMarker נודע כי לגבי הכתבה השנייה ששודרה באותה תוכנית, שעסקה בהלוואות של בנק הפועלים למפלגת קדימה, נשלח איום משפטי חריף יותר - ובכל זאת הכתבה עלתה לנענע 10. בנענע אמרו היום כי לא ידוע להם על איום בתביעה בנוגע לכתבה השנייה ששודרה ב"המקור".

אתר נענע 10 היה עד לפני כמה שבועות בבעלות משותפת של ערוץ 10 ושל סלקון (נטויז'ן), שבשליטת דנקנר. את חלקו של דנקנר רכש לאחרונה רון לאודר, באמצעות חברת JCS שבבעלותו, לפי שווי של 10 מיליון שקל. לאודר מחזיק גם במניות בערוץ 10 (25%), כך שכיום אין לדנקנר אחזקות באתר. עם זאת, ההסכם עם סלקום כולל עסקת ברטר שלפיה ערוץ 10 ישדר פרסומות של סלקום, ולא בכסף מזומן. כלומר, התמורה בעסקה עדיין לא הועברה ובין הצדדים יש עדיין תלות עסקית.

אין זו הפעם הראשונה שאתר נענע 10 אינו מעלה לאוויר כתבות שעוסקות בנושאים הקשורים לדנקנר או למקורביו. כפי שפורסם ב-TheMarker, בעת שהאתר היה בבעלות משותפת של סלקום צונזרו תחקירים באתר שעסקו במונופול המלט נשר, כשהיה בשליטת דנקנר, וכן תחקיר שעסק בבת זוגו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני - שמיודד עם דנקנר.

גם אז נטען כי הכתבות האלה לא הועלו באתר מפני ששוגרו בגינן תביעות משפטיות. ואולם תחקירים אחרים שערכו עיתונאי "המקור" לאורך השנים דווקא מופיעים באתר, בהם שני התחקירים ששודרו ב-2011 בפרשת מימון נסיעותיו בעולם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שזכתה לשם "ביביטורס", וכן תחקירים מהעונה הנוכחית, בהם אלה שעסקו בניצב בדימוס יעקב בורובסקי ובהסדרי החוב שמבקש יצחק תשובה.
 

נוחי דנקנר
אוליבייה פיטוסי
הירשמו עכשיו: עשרת הסיפורים החמים של היום ישירות למייל
נא להזין כתובת מייל חוקית
ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות ראשיות באתר

כתבות שאולי פיספסתם